املاک

 

وقتی تصمیم می گیرید که آماده فروش خانه و نقل مکان هستید ، طبیعی است که بخواهید این روند به سرعت اتفاق بیفتد. هیچ کس دوست ندارد با خانه ای که فروش نمی رود، در هاله ای از ابهام گیر کند، مهم نیست که چقدر خانه باز دارید.

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

مدیر املاک فردی یا نهادی است که توسط مالک ملک برای نظارت و مدیریت امور روزانه سرمایه گذاری در املاک استخدام شده است. مسئولیت های مدیر املاک شامل تنظیم و جمع آوری اجاره، رسیدگی به درخواست های نگهداری، پر کردن واحدهای خالی و به طور بالقوه تعیین بودجه برای ملک است. مدیران املاک اغلب از اموالی مراقبت می کنند که سرمایه گذاران املاک یا در نزدیکی آن زندگی نمی کنند یا نمی خواهند شخصاً آن را مدیریت کنند. مدیر املاک بسته به نیاز مالک می تواند یک نفر یا کل شرکت مدیریت باشد.

باید مصرف کنندگان کافی برای حمایت از مغازه ها و مشاغل وجود داشته باشد وگرنه به زودی ساختمان صدفی

خرید آپارتمان در پرند 

خالی خواهد ماند. الگوهای ترافیکی نیز مهم هستند. در شرایط حومه شهر، دسترسی آسان به خودروها و تعداد زیادی پارکینگ راحت بسیار مهم است. گاهی اوقات کافی است پارکینگ زیرزمینی فراهم کنید و همچنین به ترافیک پیاده روی در یک محیط شهری تکیه کنید برای تشویق به پرداخت به موقع اجاره، می توانید هزینه های تأخیر را دریافت کنید. با این حال، قوانین ایالتی را بررسی کنید تا مشخص کنید که آیا دوره های مهلت خاصی مورد نیاز است یا اینکه قوانین دیگری در رابطه با جریمه های دیرکرد اجاره وجود دارد یا خیر.

نقشه برداری زمین برای ترسیم شکل و مرزهای یک قطعه زمین استفاده می شود. این یک ترسیم دقیق از ابعاد بسته و همچنین هر ویژگی فیزیکی، طبیعی و تولیدی است. این توپوگرافی در نظر گرفته می شود، که نشان دهنده ویژگی های فیزیکی یک بسته است. شما ممکن است در مورد نقشه برداری زمین شنیده باشید، اما آیا می دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید؟

اگر پیرو قانون هستید (یا کسی که دوست دارد به موقع باشد) و پیشنهاد خود را در تاریخ دقیق پیشنهاد ارسال کنید، ممکن است اینها مزایایی باشد که به دست خواهید آورد: به خودتان زمان کافی داده اید تا تصمیم بگیرید که می خواهید پیشنهادی در خانه ارائه دهید، با نماینده خود کار کنید و پیشنهادی را ارائه دهید که با آن راحت هستید. نماینده شما به طور بالقوه می تواند اطلاعاتی در مورد پیشنهادات اولیه دریافت کند و از مزیت رقابتی برخوردار شود.

و مطمئن شوید که در مورد فرد یا شرکتی که قول کمک به شما را می دهد، دقت لازم را انجام می دهید. به عنوان مثال، اگر فردی که ادعا می کند وکیل است با شما تماس گرفته است، وب سایت نوار ایالت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا آن شخص قانونی است یا خیر.

پیش تایید نامه ای از یک وام دهنده است که به شما می گوید چقدر پول می توانید وام بگیرید. هنگامی که یک پیش تایید دریافت می کنید، وام دهندگان به درآمد، گزارش اعتبار و دارایی های شما نگاه می کنند. این به وام‌دهنده اجازه می‌دهد تا تخمین بسیار دقیقی از میزان خرید خانه به شما بدهد .

مزایا و معایبی برای مشارکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات وجود دارد. اما شاید یکی از کلیدهای یک مشارکت موفق سرمایه گذاری در املاک، یافتن شریک مناسب برای همکاری باشد. برای سرمایه گذاران مهم است که شریکی را انتخاب کنند که نقاط قوت و ضعف خود را متعادل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید جوانب مثبت و منفی را بررسی کنیم:

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

پیدا کردن مکانی برای تماس با خانه می تواند بسیار چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. با گزینه‌های بسیار و موارد زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است تصمیم بگیرید که چه نوع مسکنی برای شما یا خانواده‌تان مفید است، دچار مشکل شوید. اگر به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر از یک خانه مجزای مجزا هستید و از اشتراک دیوارها با همسایگان خود مهم نیست، ممکن است بخواهید یک خانه شهری را در نظر بگیرید.

اگر برای خرید ملک پول نقد ندارید، باید بهترین راه را برای خرید سرمایه جدید خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از سرمایه گذاران، این به معنای خرید وام مسکن جدید با وام دهنده است. وامی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به وضعیت سرمایه گذاری فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید چندین ملک را به طور همزمان تأمین مالی کنید، وام های در دسترس شما نسبت به وام مسکن برای خانه اصلی شما شرایط پیش پرداخت و نرخ بهره بالاتری خواهند داشت.

مقدار اتاقی که باید با آن مذاکره کنید با میزان علاقه در خانه و اینکه در بازار خریدار هستیم یا بازار فروشنده نسبت معکوس دارد . وقتی بسیاری از خریداران به خانه ابراز علاقه کرده اند و پیشنهادات بیشتری وجود دارد، فضای کمتری برای مذاکره خواهید داشت. در مقابل، اگر بازار املاک و مستغلات محلی شما سرد است، فضای بیشتری برای درخواست امتیاز، قیمت های پایین تر و تعمیرات دارید.

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

این بدان معناست که تعهدات قراردادی یک طرف باید به موقع تکمیل شود وگرنه نقض می شود. به عنوان طرف نقض کننده، ممکن است بدون توجه به دلایل عدم اجرای به موقع، طبق شرایط قرارداد، ملزم به پرداخت خسارت یا متحمل عواقب دیگری مانند از دست دادن قرارداد یا پاداش شوند.

این مرحله را به عنوان ساختن اسکلت خانه خود در نظر بگیرید. کف ها قاب می شوند و سپس با تخته سه لا پوشانده می شوند. دیوارها قاب بندی می شوند، بلند می شوند و سپس با تخته سه لا یا تخته رشته ای روکش می شوند. سپس خرپاهایی که سقف را قاب می کنند ساخته شده و در بالای قاب های دیوار قرار می گیرند.

این مهم است زیرا اوراق قرضه، از جمله اوراق وام مسکن، به ویژه در زمان تورم بالا جذاب تلقی نمی شوند. سرمایه گذاران دوست دارند مطمئن باشند که بازدهی آنها حداقل از افزایش قیمت ها پیشی می گیرد. در نتیجه، بازده اوراق قرضه باید افزایش یابد. این باعث افزایش نرخ وام مسکن می شود.

اگر آماده هستید که اجاره را پشت سر بگذارید و دست خود را در خرید خانه امتحان کنید ، اولین قدم عالی این است که برای پیش پرداخت پس انداز کنید. اما چقدر پول نیاز دارید؟ چگونه می توانید برای پیش پرداخت پس انداز کنید ؟ اصلاً چرا به پیش پرداخت نیاز دارید؟ ما یک راهنمای سریع ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند پیش‌پرداخت‌ها را درک کنید، چرا معمولاً به آن‌ها نیاز است و چقدر باید برای خرید خانه صرف کنید.