میراث تبلیغاتی Game of Thrones

“وقتی بازی تاج و تخت را بازی می کنید برنده می شوید یا می می روید. هیچ میانه وجود ندارد. “-” سرسی لانیستر “

هر هفته ۳۳ میلیون تماشاگر. و این هیچ اغراقی نیست ما مطمئناً در مورد بازی قدرتمند بازی تاج و تخت یا “GoT” صحبت می کنیم ، همانطور که توسط لژیونهای طرفدارانش در سراسر جهان شناخته می شود.

پدیده فرهنگی بی نظیر Game of Thrones از کیفیت تقریبا نامحسوسی برخوردار است – ترکیبی از ترکیباتی که آن را در فضایی نسبتاً کوتاه ، از عالی به فرقه گرفته تا نمادین سوق داده است. عاشق آن باشید یا متنفر شوید ، به احتمال زیاد فقط کمی مورد کنجکاوی در مورد موفقیت آمیز این نمایش قرار گرفته اید.

هرگز از پخش و دیجیتالی بودن آن غافل نشوید ، جذابیت گسترده GoT تاثیری در دنیای واقعی داشته است – همانطور که از افزایش عظیم گردشگری برای میزبان افسانه ترین مکانهای فیلم نشان می دهد.

دیجیتال

ایرلند شمالی که دارای ۲۶ نقطه از فیلمبرداری برتر است ، در سال ۲۰۱۷ با گردشگری الهام گرفته از GoT 588 میلیون یورو را به خود جلب کرد ، از این رو یکی از شش بازدید کننده خارج از منطقه در آنجا گله می زند تا بازی آتشین خود را از بازی تاج و تخت برطرف کند.

گردشگری

به طور طبیعی ، محتوای حماسی این نمایش ، تصاویر دنیای غیر طبیعی ، نقشه های غیرقابل پیش بینی و بودجه سالم به موفقیت آن کمک کرده است – اما با وجود این ، بعید است که کسی بتواند پیش بینی کند که Game of Thrones چنین تماشایی غرق می کند.

در اینجا ، ما به فعالیتهای تبلیغاتی پیرامون این نمایش می پردازیم و می بینیم که چگونه Game of Thrones برای فصل پایانی خود استراتژی بازاریابی خود را مقابله کرده است.

اگر چیزی از قبل بسیار محبوب است ، آیا اصلاً ارزش بازاریابی در آن وجود دارد؟ و اگر تصمیم دارید چنین نمایش هایی را به صورت آنلاین به بازار عرضه کنید ، زمان و منابع خود را از کجا سرمایه گذاری می کنید؟

سرمایه گذاری

بیایید نگاهی بیندازیم و دریابیم

برخی قابل توجه “ابتکار عمل بازاریابی دیجیتال” GoT “

قبل از اینکه به فصل پایانی GoT بپردازیم ، بهتر است نگاهی گذرا به برخی از بهترین ابتکارات بازاریابی نمایش در طول سال ها بیندازیم – عناصر اصلی که برای تسریع موفقیت در نمایش نشان داده شده است.

رسانه اجتماعی

تلاش های رسانه های اجتماعی این نمایش با استفاده مداوم از هشتگ های جذاب و مرتب ، به اطمینان حاصل شود که هر فصل از ابتدا تا انتها باعث کشش در سکوها می شود.

در اینجا برخی از هشتگ های GoT مخصوصاً جذاب وجود دارد:

     

  • #RoastJoffrey (فرصتی مبتنی بر رسانه های اجتماعی برای طرفداران این است که با به اشتراک گذاشتن محتوا ، نظرات و اظهارات ، شرارت های شرور را در جای خود قرار دهند).

     

  • #CatchDragon (اگر نمی دانید اژدها در نمایش وجود دارد)

     

  • #TakeThrone (رسیده برای همه نوع درگیری)

داستان پردازی

مصرف کنندگان دیجیتالی امروز فارغ از بخش یا صنعت ، از داستان های الهام بخش و روایت های جلب توجه از مارک ها دستور می دهند. در حقیقت ، داستان پردازی با برند برتر می تواند بیش از ۲۰ برابر ارزش یک محصول یا خدمات را افزایش دهد.

به عنوان نمایشی که به یکی از پرمخاطب ترین ، آشفتگی ترین و غیرقابل پیش بینی ترین برنامه های تلویزیونی که تاکنون دیده و بر اساس یک سری از رمان های طرفدار و منتقد تحسین شده ، می بالد ، عادلانه است که بگوییم Game of Thrones دارای پایه های عمیقی در داستان پردازی است. ابتکارات بازاریابی نمایش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در مصاحبه اخیر ، کریس اسپاداسکینی ، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس جمهور بازاریابی در HBO ، خاطرنشان کرد که اساس ابتکارات شبکه بر اساس تحقق وعده ها است (شبیه به لنیسترها همیشه بدهی های خود را پرداخت می کنند). و این تعهد به اصالت در داستان گویی مارک آن می درخشد.

یکی از راه های ویژه الهام بخش Game of Thrones یک لایه جدید از عمق به تلاش های داستان پردازی مارک خود اضافه کرده است از طریق وب سایت اختصاصی Death Death.

یک فضای بصری خیره کننده ، مرتباً به روز و پر از آثار هنری چشم نواز و راهنماهای سبک ترامپ برای بزرگداشت همه مرگ و میرهای نمادین که در طول سریال اتفاق افتاده است ، این سایت مرتباً ترافیک را به خود جلب می کند ، و یک خروجی دیگر را برای طرفداران در اختیار دارد. شخصیت های نمایش ، طرح و مارک تجاری.
ترامپ

نمونه بارز دیگر داستان پردازی به سبک GoT ، تجربیات پخش مستقیم آن است.

در یک جریان مستقیم خاص ، از طرفداران دعوت شد تا “آتش” را به بخش نظرات مشت بزنند تا شعله های آتش را شعله ور کنند و به آنها اجازه دهند خود را در میراث Game of Thrones غوطه وری کنند. این ابتکار عمل ناچیز بازاریابی به تنهایی ۳٫۷ میلیون بازدید را به دست آورد – اکنون که چشمگیر است.

البته ، تمام این مطالب برتر مطمئناً باعث افزایش رتبه موتورهای جستجوگر خود می شوند (مراقب باشید SERPS می آیند).