بیشترین مهارت در رهبری دیجیتال

رهبری یک عامل محرک در موفقیت یک تجارت به ویژه در این عصر دیجیتال است.

دیجیتال

سرعت تغییر بدان معنی است که رهبران امروز باید در مواجهه با چالش ها واکنش پذیر و فعال باشند. یک رهبر دیجیتالی موفق باید در نظر داشته باشد که اگرچه فناوری از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما بخشی از تحول مردم به همان اندازه مهم است.

بدیهی است که رهبری امروز یک عمل متعادل کننده است و برای دستیابی به موفقیت نیاز به مجموعه ای از مهارت های منحصر به فرد دارد که پاداش هایی را برای رهبر ، سازمان و نیروی کار به دست می آورد. مطابق گفته Deloitte ، اکنون ۴۲٪ از شرکتهای بزرگ معتقدند که سرمایه گذاری روی رهبران در حال توسعه بسیار مهم است. موفقیت در عصر دیجیتال به این بستگی دارد.
سرمایه گذاری

اما آنچه ساده نیست ، ایجاد تغییر است. با نیاز به پیشرفت در حال حاضر کاملاً واضح ، این سؤال را ایجاد می کند: رهبران دیجیتالی امروز به چه مهارت هایی نیاز دارند؟

۱ ٫ ارتباطات

در گذشته ، ممکن است این رهبران برای دور بودن و جدا شدن از نیروی کار خود قابل قبول باشد. با این حال ، در عصر دیجیتال ، این دیگر موفقیت را به همراه نخواهد داشت. رهبران دیجیتالی با استفاده از فناوری موجود ، می توانند یک شبکه ارتباطی قوی را از بالای سازمان به سمت راست و پایین ایجاد کنند.

برای انجام این کار ، رهبری باید یک استراتژی ارتباطی داشته باشد و درک کند که به چه کسانی پرداخته شده است. رهبران همچنین باید در هنگام ماندن در نقطه و به موقع بودن در تحویل خود ، اطلاعات کافی را در اختیارشان بگذارند تا مردم به پیام خود اهمیت دهند و سرمایه گذاری کنند.

به عنوان مثال ، CIO فورد ، مارسی کلورن از قدرت فیلمبرداری برای تأثیرگذاری در ارتباط با کارمندان خود استفاده کرد. او با استفاده از تلفن خود ، مرتبا فیلم های کوتاه با عنوان “اگر یک دقیقه دارید” ارسال می کند. این فیلم ها به روزرسانی هایی را درباره محصولات جدید ، دستاوردهای شرکت و سایر رویدادها به اشتراک می گذارند. ماندن از این طریق قابل مشاهده و آواز است ، به او کمک می کند تا روابط محکم را تقویت کند ، کارمندان را توانمند سازد و دید شرکت را به زندگی بکشد.

ارتباطات در رهبری رانندگی مهم است. این به مدیریت کمک می کند تا با کارمندان ارتباط برقرار کند ، نیروی کار را از تغییرات پایدار نگه دارد تا بتواند با آنها حرکت کند و به کارمندان این امکان را می دهد که سازگار شوند و یاد بگیرند که در جریان و متمرکز باشند.

۲ ٫ چشم انداز

صحبت از بینایی ، این ویژگی است که باعث می شود رهبران دیجیتال از بقیه متمایز شوند. طبق گفته های بازاریابی و نویسنده پرفروش ، سیمون سینک ، مشتریان هرگز شرکتی را دوست ندارند تا زمانی که کارمندان ابتدا آن را دوست داشته باشند.

امکان متقاعد کردن مردم برای پیگیری شما از زیر جاده آجری زرد آسان نیست ، اما اگر بینش دارید و می توانید خلاقانه یک تصویر واضح را ببافید که باعث شود مردم به آنچه شما اعتقاد دارند باور کنند ، شانس موفقیت بطور چشمگیری بیشتر است.

استیو جابز به طور حتم یکی از بزرگترین بینندگان دیجیتالی زمان ما بود و امتناع می ورزید که مهارت های محدود فناوری خود را در راه تحقق جاه طلبی های خود بایستد و نهایتا انقلابی در دنیای فیلم های متحرک و موسیقی دیجیتال ایجاد کند.

به عنوان یک رهبر در تلاش برای ایجاد چیزی است که در حال حاضر وجود ندارد ، توانایی الهام بخشیدن به یک سازمان برای اعتقاد به دیدگاه شما برای تحول واقعی دیجیتال بسیار مهم است.

۳ Liter سواد دیجیتالی

تحقیقات انجام شده توسط Harvard Business Review و MIT نشان داد که در مطالعه ای با ۱۰۰۰ مدیر عامل ، ۹۰٪ معتقدند که مشاغل آنها توسط مدل های کسب و کار دیجیتالی مختل شده و یا دوباره اختراع می شوند. ۷۰٪ وقتی از توانایی هایشان سؤال می شود ، معتقدند که مهارت های کافی ، رهبری یا ساختار عملی برای سازگاری ندارند.

مشکلی که بسیاری از آنها با آن روبرو هستند این است که آنها از نسلی قدیمی تر هستند و مجبورند بعد از زندگی فن آوری اساسی و روشهای بازاریابی دیجیتال را بیاموزند ، که همیشه دشوارتر از بزرگ شدن غوطه ور در آن است. این مهاجران به اصطلاح دیجیتال می توانند به سرعت عقب تر از همسالان جوان خود باشند ، در صورتی که اقدامات پیشگیرانه ای برای پیشرفت و سرعت بیشتر نکنند.

این مطلب را هم بخوانید :  افزایش حقوق بازاریابی دیجیتال: آیا حقوق کافی دریافت می کنید؟

مشکلی

هرچه افراد بیشتر با تکنولوژی و ابزارهای اینترنت آشنا می شوند ، بهترین و درخشان ترین رهبران دیجیتالی بر دانش خود به دست می آیند. در طول راه ، مهارت های پیشرفته شناختی ، خلاق و اجتماعی را توسعه می دهند. اما حتی هنگامی که آنها متخصص می شوند ، همیشه یادگیری نیاز به پیشرفت مداوم حرفه ای در تمام سطوح یک نیروی کار بیشتر وجود خواهد داشت.

۴ ٫ استراتژی

رهبران دیجیتالی اگر بخواهند تحول موفقیت آمیز داشته باشند باید بتوانند سازمان را متحد کنند. آنها باید یک فرهنگ دیجیتالی را تحقق بخشند که این تغییر را تحمل کند. برای این اتفاق ، یک استراتژی روشن و منسجم که به تشریح برنامه های دیجیتالی آنها می پردازد ، ضروری است.

هنگامی که تحول دیجیتالی شروع به تغییر در یک سازمان می کند و مدل کسب و کار ، فرایندها و رویه ها را مختل می کند ، کسب و کار به عنوان “بلوغ دیجیتال” شناخته می شود.

موفق ترین رهبران دیجیتال روشن نخواهند شدمن چشم انداز روشنی برای آینده شرکت دارم اما همچنین مایل به متعهد کردن منابع و اجرای تغییرات مورد نیاز برای تحقق آن بینش هستیم. آنها باید به تدریج آینده نگر باشند ، تا دیدگاههایشان در مورد استراتژی دیجیتال دامنه بسیار طولانی تری نسبت به رهبران و شرکت هایی که به اندازه دیجیتالی بالغ نیستند ، داشته باشند.

۵ ٫ نوآوری

با تغییر چشم انداز در عصر دیجیتال ، رهبری باید مایل باشد که فناوریهای جدید را امتحان کند و در رویکرد خود برای ایجاد یک محل کار دیجیتالی سازگارتر و انعطاف پذیر تر شود.

برای بسیاری از رهبران ، به ویژه بزرگان ، این می تواند یک چالش باشد زیرا مستلزم پشت کردن به عقاید و اعتقادات سیمی سخت از روشی است که بطور معمول تجارت می کنند. با این وجود ، گشودن به امکانات فن آوری جدید فرصتی گسترده برای رشد را نشان می دهد.

این برند لوکس ، Burberry ، توانست با آغوش رویکردی نوآورانه در رسانه های اجتماعی ، از کانال های جدیدی مانند Periscope و تبلیغات ویدیویی اینستاگرام قبل از رقبای خود پرش کند.

نکته اصلی نوآوری برای رهبران ، پایدار ماندن از تحولات حوزه دیجیتال و اطمینان از این است که نیروی کار در فرهنگی جاسازی شده است که نوآوری را ارزشیابی می کند و برای محاکمه سیستم عامل ها و فن آوری های جدید خطر می کند.

۶-ریسک پذیری

قرار دادن سرعت و نوآوری پیش روی روشهای تجاری آزمایش شده و آزمایش شده امری است که بسیاری از مشاغل نسبت به آن احتیاط می کنند و اغلب آن را بسیار ریسک پذیر می دانند. با این حال ، به گفته مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ ، ریسک پذیری به سرعت تبدیل به یک عنصر مهم رهبری دیجیتال می شود.

“بزرگترین خطر ایجاد خطر نیست. در دنیایی که واقعاً به سرعت تغییر می کند ، تنها راهبردی که برای تضمین شکست انجام می شود ، ریسک نکردن است. “

زوکربرگ پس از دستیابی به اینستاگرام ، داستانهای اینستاگرام خود را منتشر کرد و باعث خشم جهان شد که او را به کپی اسنپ چت متهم کرد. با این حال ، موفقیت داستانهای اینستاگرام باعث تصدیق تصمیم وی شد ، زیرا روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر آشکارا خوشحال هستند که او این فرصت را بدست آورد.

برای شروع کار ، خطرات حتی بیشتر می شوند. هنگامی که دو دوست کالج برای راه اندازی خبرنامه نامه الکترونیکی خود به عمد به بدهی کارت اعتباری رفتند ، می توانست به فاجعه ختم شود. با توجه به اینکه قبلاً توسط صدها سرمایه گذار نوپا رد شده بودند ، مطمئناً این خطر با چشم انداز تاریک وجود داشت. امروز ، خبرنامه آنها TheSkimm دارای بیش از ۵ میلیون مشترک وفادار از جمله اپرا است.

نوآوری بدون خطر غیرممکن است. اگر نمی توانید ریسک کنید ، ممکن است شما رهبر دیجیتال نباشید.

۷ ٫ سازگاری

تغییرات ناگهانی در صنعت می تواند وضع موجود را مختل کند ، و این به طور بالقوه می تواند موفقیت سازمان شما را مختل کند. یک مثال عالی ، انقلاب رایانش ابری است که حتی برای بزرگترین شرکت ها ، از جمله Salesforce و Netflix که با کاهش خدمات خود ، عصبانیت مشتریان را ایجاد می کردند ، مشکلاتی را ایجاد کرد.

عصبانی

در این شرایط مهم است که یک رهبر بتواند انعطاف پذیر و سازگار باقی بماند ، آماده تصمیم گیری سریع باشد که می تواند با حداقل تأثیر منفی شرکت را در پیش بگیرد.

گزارشی از سمت راست مدیریت ، اهمیت روزافزون انطباق پذیری در تجارت را برجسته می کند ، به طوری که ۹۱٪ از تصمیم گیرندگان منابع انسانی معتقدند که افراد براساس توانایی خود برای مقابله با تغییرات استخدام می شوند.

استخدام

فوربس معتقد است سازگاری ممکن است مهارت اصلی برای رهبران دیجیتال باشد ، زیرا پایه و اساس را برای تغییر ایجاد می کند. رهبری که سفت و سخت و تمایل به تحریک آمیز بودن با دیجیتال نیست ، سرانجام با پیشرفت جهان ، تجارت خود را به گرد و غبار محکوم خواهد کرد.

۸ Spot استعدادهای درخشان

به همان میزان که ۶۰ managers از مدیران کسب و کار اهمیت واقعی داشتن مجموعه مهارت های دیجیتال را در تجارت خود درک می کنند. اگر ارزیابی و هدایت کارکنان خود برای توسعه تخصص دیجیتال غیرممکن باشد ، این مسئله بسیار دشوار می کند.

شرکت مالیات و تضمین جهانی EY اخیراً مجموعه ای از برنامه های آموزش استعدادهای جهانی را اعلام کرد ، با مدیرعامل ، مارک وینبرگر قول داد که به نیروی کار خود بیش از ۲۵۰،۰۰۰ نفر بدهد “بینش های لازم برای توسعه ، رشد شغل شخصی خود و آماده سازی برای آینده کار”. .

رهبران دیجیتالی مجبور نیستند که همه کارها را انجام دهند ، اما باید بتوانند مناطقی از سازمان خود را که نیاز به پیشرفت دارد ، شناسایی کنند. علاوه بر این ، آنها باید بتوانند بهترین استعدادها را استخدام و توسعه دهند تا نه تنها نقش ها را پر کنند بلکه باعث پیشبرد تجارت نیز می شوندبه موفقیت های بیشتر می پردازیم.

ایجاد یک تحول دیجیتالی هیچ اقدامی آسان نیست. برای هدایت محیط کار به جلو ، مدیریت باید دیدی داشته باشد که به وحدت در محیط کار القا می کند. آنها باید بتوانند یک فرهنگ دیجیتالی را که مایل به سازگاری بیشتر با تغییر است ، آماده پذیرش فناوری و نوآوری جدید باشند.

مردم به همان اندازه تکنولوژی بسیار مهم هستند. ارتباطات محکم باید در سازمان جریان داشته باشد و عنصر انسان نیز نباید فراموش شود ، زیرا برای ارتباط با مشتری کلیدی است.

رهبران دیجیتالی باید هماهنگی بین فناوری و مردم ایجاد کنند و تعادل ایجاد کنند تا بتوانند تجارت خود را به سمت آینده موفق سوق دهند.

مشارکت کننده

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت