بیشترین مهارت در رهبری دیجیتال

رهبری یک عامل محرک در موفقیت یک تجارت به ویژه در این عصر دیجیتال است.

دیجیتال

سرعت تغییر بدان معنی است که رهبران امروز باید در مواجهه با چالش ها واکنش پذیر و فعال باشند. یک رهبر دیجیتالی موفق باید در نظر داشته باشد که اگرچه فناوری از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما بخشی از تحول مردم به همان اندازه مهم است.

بدیهی است که رهبری امروز یک عمل متعادل کننده است و برای دستیابی به موفقیت نیاز به مجموعه ای از مهارت های منحصر به فرد دارد که پاداش هایی را برای رهبر ، سازمان و نیروی کار به دست می آورد. مطابق گفته Deloitte ، اکنون ۴۲٪ از شرکتهای بزرگ معتقدند که سرمایه گذاری روی رهبران در حال توسعه بسیار مهم است. موفقیت در عصر دیجیتال به این بستگی دارد.
سرمایه گذاری

اما آنچه ساده نیست ، ایجاد تغییر است. با نیاز به پیشرفت در حال حاضر کاملاً واضح ، این سؤال را ایجاد می کند: رهبران دیجیتالی امروز به چه مهارت هایی نیاز دارند؟

۱ ٫ ارتباطات

در گذشته ، ممکن است این رهبران برای دور بودن و جدا شدن از نیروی کار خود قابل قبول باشد. با این حال ، در عصر دیجیتال ، این دیگر موفقیت را به همراه نخواهد داشت. رهبران دیجیتالی با استفاده از فناوری موجود ، می توانند یک شبکه ارتباطی قوی را از بالای سازمان به سمت راست و پایین ایجاد کنند.

برای انجام این کار ، رهبری باید یک استراتژی ارتباطی داشته باشد و درک کند که به چه کسانی پرداخته شده است. رهبران همچنین باید در هنگام ماندن در نقطه و به موقع بودن در تحویل خود ، اطلاعات کافی را در اختیارشان بگذارند تا مردم به پیام خود اهمیت دهند و سرمایه گذاری کنند.

به عنوان مثال ، CIO فورد ، مارسی کلورن از قدرت فیلمبرداری برای تأثیرگذاری در ارتباط با کارمندان خود استفاده کرد. او با استفاده از تلفن خود ، مرتبا فیلم های کوتاه با عنوان “اگر یک دقیقه دارید” ارسال می کند. این فیلم ها به روزرسانی هایی را درباره محصولات جدید ، دستاوردهای شرکت و سایر رویدادها به اشتراک می گذارند. ماندن از این طریق قابل مشاهده و آواز است ، به او کمک می کند تا روابط محکم را تقویت کند ، کارمندان را توانمند سازد و دید شرکت را به زندگی بکشد.

ارتباطات در رهبری رانندگی مهم است. این به مدیریت کمک می کند تا با کارمندان ارتباط برقرار کند ، نیروی کار را از تغییرات پایدار نگه دارد تا بتواند با آنها حرکت کند و به کارمندان این امکان را می دهد که سازگار شوند و یاد بگیرند که در جریان و متمرکز باشند.

۲ ٫ چشم انداز

صحبت از بینایی ، این ویژگی است که باعث می شود رهبران دیجیتال از بقیه متمایز شوند. طبق گفته های بازاریابی و نویسنده پرفروش ، سیمون سینک ، مشتریان هرگز شرکتی را دوست ندارند تا زمانی که کارمندان ابتدا آن را دوست داشته باشند.

امکان متقاعد کردن مردم برای پیگیری شما از زیر جاده آجری زرد آسان نیست ، اما اگر بینش دارید و می توانید خلاقانه یک تصویر واضح را ببافید که باعث شود مردم به آنچه شما اعتقاد دارند باور کنند ، شانس موفقیت بطور چشمگیری بیشتر است.

استیو جابز به طور حتم یکی از بزرگترین بینندگان دیجیتالی زمان ما بود و امتناع می ورزید که مهارت های محدود فناوری خود را در راه تحقق جاه طلبی های خود بایستد و نهایتا انقلابی در دنیای فیلم های متحرک و موسیقی دیجیتال ایجاد کند.

به عنوان یک رهبر در تلاش برای ایجاد چیزی است که در حال حاضر وجود ندارد ، توانایی الهام بخشیدن به یک سازمان برای اعتقاد به دیدگاه شما برای تحول واقعی دیجیتال بسیار مهم است.

۳ Liter سواد دیجیتالی

تحقیقات انجام شده توسط Harvard Business Review و MIT نشان داد که در مطالعه ای با ۱۰۰۰ مدیر عامل ، ۹۰٪ معتقدند که مشاغل آنها توسط مدل های کسب و کار دیجیتالی مختل شده و یا دوباره اختراع می شوند. ۷۰٪ وقتی از توانایی هایشان سؤال می شود ، معتقدند که مهارت های کافی ، رهبری یا ساختار عملی برای سازگاری ندارند.

مشکلی که بسیاری از آنها با آن روبرو هستند این است که آنها از نسلی قدیمی تر هستند و مجبورند بعد از زندگی فن آوری اساسی و روشهای بازاریابی دیجیتال را بیاموزند ، که همیشه دشوارتر از بزرگ شدن غوطه ور در آن است. این مهاجران به اصطلاح دیجیتال می توانند به سرعت عقب تر از همسالان جوان خود باشند ، در صورتی که اقدامات پیشگیرانه ای برای پیشرفت و سرعت بیشتر نکنند.

مشکلی

هرچه افراد بیشتر با تکنولوژی و ابزارهای اینترنت آشنا می شوند ، بهترین و درخشان ترین رهبران دیجیتالی بر دانش خود به دست می آیند. در طول راه ، مهارت های پیشرفته شناختی ، خلاق و اجتماعی را توسعه می دهند. اما حتی هنگامی که آنها متخصص می شوند ، همیشه یادگیری نیاز به پیشرفت مداوم حرفه ای در تمام سطوح یک نیروی کار بیشتر وجود خواهد داشت.

۴ ٫ استراتژی

رهبران دیجیتالی اگر بخواهند تحول موفقیت آمیز داشته باشند باید بتوانند سازمان را متحد کنند. آنها باید یک فرهنگ دیجیتالی را تحقق بخشند که این تغییر را تحمل کند. برای این اتفاق ، یک استراتژی روشن و منسجم که به تشریح برنامه های دیجیتالی آنها می پردازد ، ضروری است.

هنگامی که تحول دیجیتالی شروع به تغییر در یک سازمان می کند و مدل کسب و کار ، فرایندها و رویه ها را مختل می کند ، کسب و کار به عنوان “بلوغ دیجیتال” شناخته می شود.

موفق ترین رهبران دیجیتال روشن نخواهند شدمن چشم انداز روشنی برای آینده شرکت دارم اما همچنین مایل به متعهد کردن منابع و اجرای تغییرات مورد نیاز برای تحقق آن بینش هستیم. آنها باید به تدریج آینده نگر باشند ، تا دیدگاههایشان در مورد استراتژی دیجیتال دامنه بسیار طولانی تری نسبت به رهبران و شرکت هایی که به اندازه دیجیتالی بالغ نیستند ، داشته باشند.