نحوه استفاده از هشتگ ها در رسانه های اجتماعی

هنگامی که صحبت از تبلیغ برند شما در رسانه های اجتماعی می شود ، هشتگ ها برای دستیابی به موفقیت اساسی هستند. هنگامی که به عنوان علامت پوند شناخته می شود ، هشتگ راهی است برای کشف مطالب شما ، حداقل هنگام استفاده صحیح.

هشتگ ها برای اولین بار در توییتر مورد استفاده قرار گرفتند ، اما در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و همچنین از جمله Facebook ، Instagram ، لینکدین ، گوگل Plus و Pinterest متداول شده اند. تسلط بر استفاده از هشتگ یک راه قدرتمند برای شما فراهم می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید و تأثیرات اجتماعی خود را بدون هیچ هزینه ای بیشتر از زمان لازم برای یادگیری هر بستر و توجه به روندها افزایش دهید.

هشتگ های صحیح استفاده شده ، به افرادی که علاقه مند به موضوع شما هستند ، کمک می کنند تا آنچه را که می نویسید پیدا کنند و به گسترش نفوذ و پیروان خود کمک کنند.

هشتگ چیست؟

هشتگ یک کلمه یا کلمه کلیدی است که قبل از یک هش ، همچنین به عنوان علامت پوند (#) شناخته می شود. در یک پست در رسانه های اجتماعی برای کمک به کسانی که ممکن است علاقه مند به موضوع شما باشند ، می توانند هنگام جستجو برای یک کلمه کلیدی یا هشتگ خاص ، بتوانند آن را پیدا کنند. این کمک می کند تا به پست های خود توجه کنید و تعامل را ترغیب کنید.

هنگام استفاده از عبارات به عنوان هشتگ ، آن را بدون فضا هجی کنید ، مانند #usinghashtags. این شامل اعداد اما نمادها یا علائم نگارشی نیست. هشتگ را می توانید در آغاز ، میانه یا انتهای پست یا اظهار نظر در رسانه های اجتماعی قرار دهید و این اجازه می دهد تا آنچه را که نوشتید توسط شبکه رسانه های اجتماعی نمایه شود. با استفاده از این استراتژی ، افرادی که طرفداران یا پیروان شما نیستند ، هنوز می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

مبانی هشتگ

اگرچه برای قرار دادن هشتگ در جلوی کلمه کلیدی شما به اندازه کافی ساده به نظر می رسد ، اطلاعات اساسی دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام استفاده از هشتگ ها بدانید مهم است که بدانید.

استفاده از آنها فقط در راه درست انجام می شود در استراتژی بازاریابی شما تفاوت ایجاد می کند. در اینجا چند نکته کلی آورده شده است:

     

  • با استفاده از هشتگ هر دو کلمه گزیده نشوید. تعداد هشتگ هایی که قابل استفاده هستند بستگی به این دارد که از کدام سیستم عامل استفاده می کنید ، اما در بیشتر موارد ، یک یا دو هشتگ تأثیر بیشتری نسبت به تعداد زیادی از آنها دارد.
  •  

  • به جای تلاش برای استفاده از بسیاری از کلمات در یک برچسب ، هشتگ ها را کوتاه و به یاد ماندنی نگه دارید.
  •  

  • سعی نکنید خیلی باهوش یا غیر معمول باشید. اگر برچسبی را انتخاب کنید که هیچ کس در جستجوی آن نیست ، به نفع بازاریابی شما نخواهد بود.
  • باهوش

     

  • استفاده از هشتگ های دقیق و خاص منجر به نتایج بهتری نسبت به موارد گسترده یا عمومی خواهد شد. اصطلاحات گسترده به احتمال زیاد جستجو نمی شود ، و اگر از آنها استفاده کنید ، احتمالاً محتوای شما در دریایی از محتوای نامربوط گم می شود.
  •  

  • سعی نکنید هشتگ ها را بر روی هر پستی مجبور کنید. درعوض ، فقط از آنها استفاده کنید که ارزش آنها را به پست شما اضافه کند و احتمالاً باعث تحریک گفتگو و تعامل شود.
  •  

  • هشتگ ها نه تنها می توانند اعضای مخاطب هدف شما را جذب کنند ، بلکه می توانند از آنها برای تحقیق در رقابت شما نیز استفاده کنند. با استفاده از هشتگ جستجو کنید ، و محتوای مرتبط با موضوع خود را کشف خواهید کرد.

نحوه یافتن هشتگهای مؤثر: با Influencers شروع کنید

یک خط خوب بین هشتگ هایی که بسیار کلی هستند و هشتگ هایی که بسیار پیچیده هستند یا نمی توانند پیدا شوند وجود دارد. مکان خوب برای شروع برای تعیین اینکه هشتگ ها چه اثربخش هستند ، با توجه به آنچه تأثیر گذاران هشتگ در طاقچه شما را انتخاب کرده اند و استفاده می کنند ، می باشد.

شانس شما این است که ایده خوبی دارید که افراد تأثیرگذار هستند که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کنند ، اما اگر با یک طاقچه کاملاً جدید هستید ، تأثیرگذار را چگونه پیدا می کنید؟ برای یک طاقچه خاص ، افراد تأثیرگذار افرادی هستند که به صدای آنها بیشترین اعتماد و شنیدنی مانند افراد مشهور ، وبلاگ نویسان مشهور و کاربران یوتیوب را دارند.

ابزاری عالی برای استفاده برای شناسایی تأثیرگذار Buzzsumo است. با استفاده از این ابزار می توانید محتوای برتر ، وبلاگ نویسان ، انتشارات و نویسندگان را در طاقچه خود پیدا کنید. از بهترین تأثیرگذارها پیروی کنید و هشتگ هایی را که مرتباً از آنها استفاده می کنید مشاهده کنید.

سایر ابزارهای تحقیق برای یافتن هشتگ ها

سایر ابزارهای تحقیق به طور خاص برای باریک کردن اطلاعات در مورد هشتگ ها تهیه شده اند. برای کمک به شناسایی هشتگهای مؤثر در طاقچه خود به ابزارهای زیر مراجعه کنید:

RiteTag پیشنهادات هشتگ فوری را برای تعامل با زمان واقعی ارائه می دهد

Hashtagify.me ابزاری است که به شما امکان می دهد محبوبیت و گرایش های هشتگ را جستجو کنید

در Twitter و سایر سیستم عاملها به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود بپردازید تا ببینید چه هشتگ هایی به وجود آمده اند.

استفاده از هشتگ در توییتر

استفاده از هشتگ های مربوطه در توییتر می تواند درگیری شما را افزایش دهد ، مادامی که وارد بازار نشوید. یک یا دو هشتگ در هر توییت کافی است. وقتی از یک زن و شوهر از هشتگ استفاده می کنید و به طور خاص از پیروان خود بخواهیدبازتوییت ، این می تواند درگیر شدن و حتی بیشتر منجر شود.

استفاده از هشتگ در توییتر باعث می شود که پست الکترونیکی شما هنگام جستجو برچسب شما در دسترس باشد. همچنین می تواند به شما کمک کند مکالمات را پیدا کنید تا درگیر شوید. برای تأثیرگذاری بیشتر در این پلت فرم ، هشتگ های گرایش به تحقیق. ابزار خوبی برای تحقیق در مورد روندهای توییتر Twitonomy است.

در نظر داشته باشید ، شما همچنین می توانید از یک ربات توییتر استفاده کنید یا حتی بسازید که بتواند برای انتخاب برنامه های دلخواه برنامه ریزی کرده و روند ایجاد صدای جیر جیر را از طریق اتوماسیون آسانتر کند. از این گذشته ، طبق Pew Research ، ۶۶٪ از تمام توییتهای دارای پیوند توسط رباتها توییت یا بازتوییت می شوند.

برنامه ریزی

استفاده از هشتگ در فیس بوک

هنگامی که در حال تلاش برای قرار گرفتن در معرض بیشتر برای پست های Facebook خود هستید ، استفاده از هشتگ ممکن است کمک کند. در فیس بوک ، مهم نیست که از هشتگ های زیاد استفاده نکنید. معمولاً توصیه می شود فقط از یک یا دو در این سیستم عامل استفاده کنید. بیش از این باعث می شود که شما غیر حرفه ای به نظر برسید و به احتمال زیاد کسانی که پست های شما را می خوانند را اذیت کنید.

پستهایی که قصد یافتن آنها را دارید باید به عنوان عمومی منتشر شود نه فقط در بین خانواده و دوستان. این باعث می شود هر شخصی که علاقه مند به موضوع مشخص شده در هشتگ شما باشد ، پست خود را پیدا کند.

استفاده از هشتگ در لینکدین

در لینکدین ، مردم همیشه بر استفاده از هشتگ تأکید نکرده اند ، اما آنها مانند همه سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی روی این سکو کار می کنند. اگر محتوای طولانی را در لینکدین منتشر می کنید ، از چند هشتگ در بدنه پست خود استفاده کنید. معمولاً یک یا سه هشتگ برای لینکدین توصیه می شود.

استفاده از هشتگ در لینکدین می تواند به روزرسانی های شما را در مقابل افراد خارج از شبکه شما دریافت کند. این یک روش عالی برای افزایش آگاهی از برند است.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

در اینستاگرام استفاده از هشتگ های بیشتر غالباً باعث تعامل بیشتر می شود. برای رسیدن به بهترین استفاده از ده یا یازده هشتگ مربوطه و محبوب در این سکو. شما در واقع می توانید ۳۰ عکس هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید. احتمالاً نیازی به استفاده از این موارد نیستید ، اما خوب است بدانید که استفاده بیشتر در اینجا قابل قبول است ، بنابراین می توانید با آنچه برای شما مفید است را آزمایش کنید.

از کادر جستجو استفاده کنید تا ببینید چه تأثیرگذار یا رقبا در هشتگ برای استفاده در اینستاگرام استفاده می کنند. از آنجا که این بهترین بستر برای هشتگ های مختلف است ، انواع مختلفی از هشتگ های مختلف را امتحان کنید. از آنها در پست ها ، عکس ها و نظرات استفاده کنید.

استفاده از هشتگ در Pinterest

هشتگ یک روش عالی برای کمک به شما در یافتن مطالب شما بر اساس کلمات کلیدی در Pinterest است. از یک یا دو هشتگ مربوط به موضوع شما استفاده کنید. در این پلتفرم ، اصطلاحات گسترده به هیچ وجه خوب نیست. از هشتگ هایی استفاده کنید که منحصر به فرد یا خاص موضوع شما هستند.

استفاده از هشتگ در گوگل +

هشتگ مطمئناً یک کلید برای مشارکت بیشتر در گوگل Plus است. در این پلت فرم ، هشتگ مزایایی برای سئو دارد. هنگام ارسال در گوگل+ از حداکثر سه هشتگ استفاده کنید. اگر هشتگ اضافه نکنید ، گوگل توصیه هایی را ارائه می دهد یا طبیعتاً آنها را برای شما اضافه می کند.

همچنین از هشتگ می توانید هنگام اظهار نظر در گوگل Plus استفاده کنید. سازگار بودن در مورد هشتگ های انتخاب شده در گوگل Plus می تواند در اینجا مفید باشد.

طراحی استراتژی هشتگ

هر زمان ممکن هشتگ های خاص را انتخاب کنید ، زیرا هرچه خاص تر باشید می توانید مخاطب مورد نظر خود را جذب کنید. حروف بزرگ در قسمت جلوی هر کلمه ، اگرچه لازم نیست ، آنچه را که می خواهید برای برقراری ارتباط مشخص کنید ، روشن می کند.

رقابت شما احتمالاً از هشتگ هایی در استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کند. آنها در جذب مخاطبان متقابل شما چقدر موفق هستند؟ توجه کنید که چه مقدار یا چه مقدار کمی از هشتگ استفاده می کنند و پاسخ چیست.

استراتژی موفقیت آمیز با شناخت مخاطبان شما و وقت گرفتن برای آشنایی کامل با آنچه در هر سیستم عامل انجام می شود ، آغاز می شود.