کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

معایبی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به شدت نسبت به اثر انگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اثر انگشت به راحتی برروی این کاغذ قرار میگیرد و اگر اهل مراقبت نیستید و قصد ندارید از آلبوم هایی که روکش دارند استفاده بکنند این نوع کاغذ رو توصیه نمیکنیم زیرا ماندگاری زیاد بالایی ندارد و تماس دست آسیب پذیر می باشد.

ویزیتی 8.5×4.8 دورصاف

هزینه تیشرت قرمز پنبه ای با چاپ A3*

رنگ های ریشه موجود پرچم تشریفات لمینت

 

انواع کارت ویزیت لمینت مات

قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت مات 6×9 دورگرد و طلاکارت لمینت مات :

چاپ لیبل سلفون براق برش دایره ای

تیشرت طرح اسب تک شاخ – یونیکورن 1

با انجام همه مراحل بالا شما در نهایت یک عکس بسیار زیبا و به یادماندنی روی تیشرت خود خواهید داشت و می توانید این کالای با ارزش را به دیگران هدیه بدهید.

هزینه های آن به شرح ذیل می باشد:

رایج ترین اشتباه در طراحی تراکت این است که شما همه نکات و موارد را در هدف گذاری خود لحاظ بکنید همین امر سبب می شود از نکات کلیدی و اصلی طراحی خود غافل بشوید.

گام اول : حذف پس زمینه

بسیار از سازمان ها برای تبلیغات محصولات خود معمولا رو به سمت روش های سنتی پر کاربرد تبلیغات همچون چاپ تراکت ، بیلبورد در سطح شهرها ، آگهی های تلویزیونی و …
در این مرحله با استفاده از دکمه میانبر Ctr+t آن برگه سفید را برروی یکی از برگه های مجله قرار بدهید. برای این کار کافی است با نگه داشتن دکمه Ctr گوشه های آن تصویر را دقیقا برروی گوشه برگه مجله قرار بدهید سعی بکنید برای اینکه بصورت دقیق متوجه قرار گیری گوشه گوشه ها ، برروی تصویر باشید Opacity تصویر را در حد 40 درصد قرار بدهید تا براحتی بتوانید تصویر را برروی گوشه ها قرار بدهید.
در این مرحله کافی است با یک اتو بسیار داغ با فشار نسبتا زیاد بروری طرح بکشید و سعی کنید از اتو ۱۲۰۰ وات استفاده بکنید که بتواند به شما یک دمای بالا بدهد که این طرح کامل به خورد تیشرت و کامل به تیشرت بچسبد.

هزینه بروشور لوکس با سایز گسترده A3 :

تنها ایرادی که این نوع پرچم ها دارند چاپ یکرو بودن این نوع پرچم هاست که باید حتما بصورت یکرو چاپ بشود.

سفارش آنلاین چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵گرم

شیوه نامه ها تبلیغاتی را می توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد که شامل: اول تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی دوم تبلیغات خدمات چاپی
برای طراحی خود هدفی را ترسیم بکنید. طراحی یکسری سبک های جدید برای هر حرفه و هر کسب و کاری مناسب نیست در نتیجه اول کسب و کار خودتان را بطور کامل آنالیز بکنید و براساس آن هدف طراحی خودتان را مشخص بکنید.

بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A3

روش دوم: بادکنک آرایی برروی دیوار

به لطف عکاسی دیجیتال، بخش دوم بسیار کمرنگ شده و جای خود را به ویرایش غیر واقعی و اشتراک گذاری عکس ها در شبکه‌های اجتماعی داده است. و این باعث شده همه کسانی که به عکاسی علاقه دارند از نیمی از لذت‌های عکاسی محروم شوند.
چاپ فاکتور قبضی در ما روی 1 سایز یک سوم A4 معادل 20 در 10 سانتیمتر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود.

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰cc

چاپ کارت ویزیت گلاسه یووی در ۲ سرعت چاپی : ۸ روزکاری و ۳ روزکاری و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ عکس روی کاغذ لاستر (مات یا براق)

کیفیت و ماندگاری چاپ روی زیر لیوانی

نوع کاغذ چاپ : متالیک براق

تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد نیز از سری محصولات پرفروش و بسیار زیبای قابل چاپ ما می باشد.
این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ می باشد. چاپ لیبل سلفون مات دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

چاپ پرچم تشریفات ساتن

در حال حاضر چاپ بروشور در چاپ نفیس برروی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم ، گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم بدون روکش و همچنین بروشور لوکس و لاکچری گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش ( سلفون مات و یا براق ) انجام می شود.
چاپ بادکنک چینی از لحاظ هزینه نسبت به سایر بادکنک ها ارزان قیمت تر می باشد ولی باید به این نکته اشاره کنیم که بادکنک های چینی ما از نوع اعلا درجه یک می باشد و از بهترین بادکنک های چینی موجود در بازار کشور می باشد.
اگر بر روی سیستم متصل به پرینتر خود با این پیغام زیرروبرو شدید ، و یا برروی دستگاه پرینتر اپسون T50 و یا P50 خود با خطای چراغ چشمک همزمان روبه رو شدید برای ریست کردن پرینتر خود مطابق آموزش زیر عمل نمایید.
لیوان مورد نظرتان را به مدت 24 ساعت کنار بگذارید و از آن استفاده نکنید. سپس به مدت 35 دقیقه لیوان را درون فر در دمای 150 درجه بپزید.
چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج ۹x6 با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
چاپ روی فاکتور های قبضی بر روی سه فرم و به 3 صورت رنگی چاپ می شود. چاپ فاکتور تک رنگ مشکی ، دو رنگ قرمز مشکی و به صورت فول رنگی

نوع کاغذ چاپ : لاستر ( مات یا براق )

هزینه تیشرت مشکی پنبه ای با چاپ A3*

چاپ تراکت B6 گلاسه ۱۳۵ گرم

از ویژگی های بارز کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی دورصاف این است که امکان چاپ این محصول در ابعاد بزگتر به صورت ۲ لت و بالاتر تا سایز ۳۴x48 امکان چاپ دارد.
امروزه اکثر مشاغلی که خدمات چاپی مکرر در حجم کم و سریع و مداوم دارند چاپ دیجیتال را انتخاب می کنند. از طرف دیگر ، مشاغلی که حجم زیادی چاپ می کنند و محتوای خود را تغییر نمی دهند ، غالباً چاپ افست را انتخاب می کنند.
رنگ کاغذ های قبضی برای برگ اول به صورت سفید و برای برگ آخر زرد رنگ می باشد و برای فاکتور های 3 برگی برگ وسط یا به صورت صورتی و یا آبی می باشد، و برای فاکتور های قبضی تک برگی به صورت سفید می باشد.
به جهت جلوگیری از این اتفاق ( پر شدن پد پرینتر )، شرکت اپسون در داخل پرینترهای جوهرافشان خود یک شمارنده قرار داده که بعد از کارکرد مشخصی، این کانتر پر شده و دستگاه پیغام Waste inkpad error می دهد.

مطلب دیگر :   قیمت فروش گاز خالص
ثبت سفارش آنلاین پازل A3 مستطیلی

هزینه بروشور لوکس با سایز گسترده A4 :

مزیت دوم: نکته بعدی لیوان کاغذی برای نوشیدنی های گرم بسیار مفید می باشد ولی لیوان های پلاستیکی در معرض دمای بالا به شدت سرطان زا و بشدت برای سلامت آسیب زا می باشد.
این روزها که موسیقی و سریالهای کره ای باب شده، گروه موسیقی Black pink (بلک پینک) یکی از پرطرفدارترین‌ها در این بین هست، داشتن تیشرتی با لوگوی این گروه موسیقی برای علاقه‌مندانشون در سرتاسر دنیا ترند شده.
این نوع لیبل نیز از سایز ۸٫۵ د ۴٫۸ سانت تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانتیمتر امکان چاپ دارد و در حال حاضر زمان تحویل این محصول ۲۵ روزکاری می باشد.
این نوع پرچم ها هم برروی انوع پایه ها نصب می شود.
در کنار همه روش های ارسال این مرکز ، هر لحظه امکان تحویل کلیه سفارشات در محل شرکت میسر می باشد که می توانید در هنگام سفارش آنلاین روی وب سایت هر روش ارسالی که برای شما عزیزان راحت تر باشد را انتخاب کنید.

چاپ لیبل یووی دور صاف

در هنگام بسته بندی کادو خود نهایت دقت را داشته باشید به گونه ای که کادوی خودتان را درون یک جعبه بسیار زیاد و شیک قرار بدهید زیرا کادو و بسته بندی شما هرچه زیبا تر شکیل تر باشد بسیار می تواند در ذهن مخاطب شما حک بشود.
انتخاب ابعاد کارت ویزیت یکی دیگر از موارد در طراحی و چاپ کارت ویزیت می باشد که باید رعایت بشود بسیاری شکل های خاص تمایل دارند که باید طراحی را به گونه انجام بدهند که بعد از برش قسمت هایی از طرح در هنگام برش نرود.
این طرح مخصوص علاقه‌مندان به طرح های فانتزی و خاص می‌باشد.
لیست قیمت تیشرت سفید جودون یقه دار
روش چاپ روی پرچم رومیزی ریشه دار

انواع پرچم | مدل های مختلف چاپ پرچم

این کیفیت بالا حتی در عکس هایی که کیفیت خوبی ندارد خیلی از ضعف های آن را جبران میکند ولی توصیه اصلی ما این است که از این مدل کاغذ برای عکس هایی که از کیفیت بسیار بالایی با روشنایی مطلوبی برخوردار است استفاده بکنید.
لیست قیمت لیوان دسته و داخل رنگی
بکار بردن یکسری کلمات کلیدی که سبب جلب توجه هر چه بیشتر تراکت شما می شود شامل:
پرچم رومیزی با پایه سنگی و استیل و تشریفاتی ها با پایه شیری و یا خورشیی ارائه می شوند.

سایز بندی سویشرت ملانژ کلاه دار

این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ می باشد. چاپ لیبل شیشه ای دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.
انواع کارت ویزیت مخملی