نحوه ایجاد یک وب سایت با Wix

این مقاله نحوه ایجاد یک وب‌سایت رایگان با Wix را توضیح می‌دهد، یک سازنده سایت با استفاده آسان که دارای ویژگی‌هایی است و برای صاحبان وب‌سایت در هر سطح تجربه طراحی شده است.

ما در عصر سازندگان سایت بدون کد هستیم که به شما امکان می دهد وب سایت خود را بسازید حتی اگر مهارت های طراحی و/یا کدنویسی یک طراح وب را ندارید. سازندگان سایت و ابزارهای بدون کد برای ساخت و مدیریت وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر راه درازی را پیموده‌اند، با گزینه‌های بسیار کمی در بازار برای افرادی که به دنبال ساخت و انتشار سایت خود هستند.

7 وب سایت طراحی داخلی برای الهام گرفتن از آنها

Wix یکی از برجسته‌ترین این سایت‌های بدون کد است -گزینه های ساختمان.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است.

Wix خود را در مکان منحصر به فردی در میان بهترین سازندگان وب سایت و ابزارهای بدون کد موجود قرار داده است. این خود را به عنوان “سازنده وب سایت رایگان” معرفی می کند. در جایی که دیگران تمایل دارند بر روی یک مدل مبتنی بر اشتراک اجرا شوند، Wix امکان ساخت یک وب‌سایت رایگان را به همراه گزینه‌هایی برای ارتقاء فراهم می‌کند.

موقعیت یابی به این روش تقریباً تمام موانع ورود به ساخت و راه اندازی یک وب سایت شخصی را از بین می برد و Wix به عنوان یک پلت فرم با کاربری آسان برای راه اندازی وب سایت و راه اندازی آن با کمی اصطکاک توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ، همه به صورت رایگان.

امروزه با میلیون‌ها وب‌سایت Wix آنلاین، اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین بسازید، یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید، یا صرفاً می‌خواهید وب‌سایتی ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید، شرکت خوبی دارید.

ویژگی های Wix

شاید یکی از بزرگترین جذابیت‌های Wix این واقعیت باشد که پر از ویژگی‌هایی است که راه‌اندازی یک وب‌سایت را با تلاش بسیار آسان و سریع می‌کند. Wix دارای ویژگی‌هایی برای تمام سطوح تجربه است، از کسانی که هرگز سایت خود را نساخته‌اند تا طراحان وب‌سایت حرفه‌ای.

طراحی و محتوا

Wix صدها الگوی حرفه ای طراحی شده را برای انتخاب فراهم می کند، بنابراین یافتن سبک طراحی سایت یا زیبایی شناسی که به دنبال آن هستید بسیار کارآمد است. انتخاب یک الگو و قرار دادن محتوای خود در ویرایشگر Wix ساده است.

سه گزینه ایجاد سایت

Wix به گونه‌ای تنظیم شده است که سه مسیر اصلی برای ایجاد و راه‌اندازی وب‌سایت خود داشته باشید، بنابراین گزینه‌هایی برای نحوه ایجاد وب‌سایت و محتوای خود بر اساس دانش و سطح راحتی شما وجود دارد.

می‌توانید به چند سؤال پاسخ دهید و اجازه دهید Wix ADI (هوش طراحی مصنوعی) از آنجا به دست بگیرد و در حدود ده دقیقه یک وب‌سایت برای شما بسازد. انجام این فرآیند به وارد کردن محتوا و عکس‌های شما کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا نوع طرح‌بندی را برای سایت خود انتخاب کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید صدها الگوی Wix را مرور کنید و زیبایی‌شناسی طراحی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

در نهایت، اگر احساس اطمینان می‌کنید و می‌خواهید سایت خود را بدون کمک هوش مصنوعی یا الگوها بسازید، می‌توانید مستقیماً به ویرایشگر Wix بروید و شروع به کشیدن و رها کردن عناصر برای ساختن وب‌سایت مورد نظر خود کنید.

>

انواع وب سایت های Wix

انواع وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که توسط پلتفرم Wix پشتیبانی می‌شوند، از جمله فروشگاه‌های آنلاین، وبلاگ‌ها و سایت‌های حرفه‌ای. Wix برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آن‌ها برای سفارشی کردن سایت خود مطابق میل خود استفاده کنید و به چیزی که قالب‌های آن‌ها ارائه می‌دهند محدود نباشید.

SEO

ابزارهای سئو داخلی Wix Sports که مطمئن می شوند موتورهای جستجو سایت شما را به درستی پیدا کرده و رتبه بندی می کنند. شما می توانید تقریباً هر بخشی از سایت را برای بهبود سئو سفارشی کنید، از جمله متا تگ ها، فایل های robot.txt و ساختارهای URL.

برای کسانی که می خواهند عمیق تر در بهبود SEO در وب سایت Wix خود غوطه ور شوند، Wix یک SEO Wiz برای بهینه سازی سایت شما برای هر موتور جستجویی که ممکن است وب سایت شما را بخزد ارائه می دهد.

نام دامنه

هنگامی که نام کسب و کار خود را بدانید (یا از نام کسب و کار موجود خود استفاده کنید) و آماده ایجاد یک وب سایت هستید، اساساً دو روش مختلف برای داشتن نام دامنه با Wix وجود دارد.

می توانید انتخاب کنید که یک زیر دامنه Wix داشته باشید که در آن سایت شما sitename.wix.com باشد. این شاید سریع ترین راه برای شروع به کار با وب سایت و انتشار آن به صورت زنده باشد. استفاده از دامنه Wix می‌تواند گزینه خوبی باشد اگر می‌خواهید پلتفرم را آزمایش کنید، اگر از قبل یک وب‌سایت موجود دارید، وب‌سایت خود را در کنار هم بسازید، یا اگر می‌خواهید به سادگی یک وب‌سایت برای آزمایش یک ایده تجاری ایجاد کنید.

راه دوم این است که یک نام دامنه جدید در Wix ثبت کنید یا نام دامنه خود را از یک ثبت کننده دیگر وارد کنید و نام دامنه را به سایت Wix خود متصل کنید. داشتن نام دامنه اختصاصی خود به افزودن سطحی از حرفه ای بودن به وب سایت و کسب و کار شما کمک می کند، و اغلب این روشی است که مردم با وب سایت های خود پیش می روند.

بازار برنامه Wix

Wix همچنین یک Wix کامل App Market را ارائه می‌کند، پر از برنامه‌های شخص ثالث، که در آن شما می تواند خدمات شخص ثالث را به هم متصل کند و قابلیت های ویژه ای را در سایت شما ارائه دهد تا آن را حتی بیشتر سفارشی کند. برنامه‌هایی مانند امکان ارائه خدمات چاپ بر اساس تقاضا، رویدادها و بلیط‌فروشی، dropshipping، و فرم‌های پیشرفته می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را بسازید تا بیشترین کار را بدون صرف زمان زیادی برای پیکربندی آن انجام دهید. .

چرا یک وب سایت در Wix بسازیم؟

چند دلیل قانع کننده برای ساختن وب سایت خود با Wix وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است در حال ساختن یک کسب و کار به صورت آنلاین، راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک باشید، بخواهید سایت شما سازگار با موبایل باشد، یا فقط بخواهید بر کل وب سایت خود کنترل داشته باشید.

اول و مهمترین عامل بدون هزینه برای ساخت و راه اندازی وب سایت شما است. اکثر ابزارهای غیر کد دیگر معمولاً قبل از اینکه بتوانید از وب‌سایتی که بر روی پلتفرم آن‌ها ایجاد می‌کنید استفاده کنید، به مقداری هزینه ماهانه نیاز دارند. Wix به طور منحصر به فردی برای تمرکز بر جنبه رایگان داشتن یک وب سایت حرفه ای قرار دارد.

یک دلیل قانع کننده دیگر سرعت راه اندازی وب سایت است. هوش طراحی مصنوعی Wix (ADI) ساخت وب سایت شما را پس از پاسخ به چند سوال و وارد کردن محتوا سریع و آسان می کند. استفاده از Wix ADI به این معنی است که می‌توانید وب‌سایت حرفه‌ای خود را در کمتر از ده دقیقه ساخته و آماده کار کنید.

چگونه با Wix یک وب سایت بسازیم

در بخش‌های بعدی، مراحل ساخت واقعی سایت Wix شما را طی می‌کنیم.

ایجاد یک حساب

Wix شروع به کار و ایجاد حساب Wix خود را بسیار ساده کرده است. در مرکز بالای صفحه اصلی Wix یک دکمه شروع به کار وجود دارد که شما را در مراحل ورود به هواپیما و ایجاد حساب Wix جدیدتان راهنمایی می‌کند.

 

پس از کلیک بر روی دکمه شروع به کار در صفحه اصلی، مراحل ورود به سیستم را طی خواهید کرد، جایی که ابتدا نام و اطلاعات تماس شما را می‌پرسد و حساب شما را با رمز عبور ایمن می‌کند.

 

بعد از اینکه حساب شما ایجاد شد، Wix از شما یک سری سؤال می پرسد تا بفهمد چگونه می توانید در ساخت وب سایت حرفه ای خود به شما کمک کند.

ابتدا، Wix از شما می‌پرسد که چه نوع وب‌سایتی را می‌سازید، مانند فروشگاه آنلاین یا رستوران. بعد، از شما می پرسد که می خواهید سایت خود را چه نامی بگذارید، همراه با اهداف شما برای وب سایت شما.

 

هنگامی که به سؤالات اساسی در مورد سایت خود پاسخ دادید، Wix شروع به پرسیدن نوع ویژگی هایی که در سایت خود می خواهید، مانند جعبه چت، عناصر وبلاگ، یا فرم ها را می پرسد.

 

پس از اینکه راه خود را از طریق ویژگی‌های وب‌سایت خود طی کردید، Wix با پرسیدن اینکه آیا قبلاً وب‌سایتی ایجاد کرده‌اید، از شما درباره سطح تجربه شما در توسعه وب‌سایت سؤال می‌کند. این به این دلیل است که Wix می تواند شما را در بهترین مسیر برای پیشرفت در ساخت سایت خود راهنمایی کند.

اگر نشان می‌دهید که قبلاً وب‌سایتی ایجاد نکرده‌اید یا تجربه بسیار کمی در انجام آن دارید، Wix پیشنهاد می‌کند از Wix ADI استفاده کنید یا از الگوی پیشنهادی Wix شروع کنید. اگر نشان می‌دهید که قبلاً چند سایت ایجاد کرده‌اید یا این کار را حرفه‌ای انجام داده‌اید، Wix به شما توصیه می‌کند که در سازنده وب‌سایت Wix شروع به کار کنید یا در بسیاری از الگوهای پیشنهادی مرور کنید.

 

معرفی ویرایشگر سایت Wix

ویرایشگر سایت Wix روش اصلی برای ویرایش سایت شما است، صرف نظر از اینکه در کدام مسیر سایت سازی قرار می گیرید. هنگامی که روی ساختن وب سایت Wix خود کار می کنید، آشنایی با ویرایشگر وب سایت Wix بسیار مهم است.

چه یک الگو را انتخاب کنید یا اینکه Wix سایت شما را با استفاده از Wix ADI بسازد تا این کار را برای شما انجام دهد، احتمالاً در برخی مواقع خود را در ویرایشگر Wix خواهید دید. خوشبختانه، ویرایشگر Wix یک رابط کاربری نسبتاً ساده و آسان دارد که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ویرایش کنید.

انتخاب یک الگو برای وب سایت خود

اگر می‌خواهید با انتخاب الگویی که دوست دارید شروع کنید و بعداً محتوای خود را اضافه کنید، Wix طیف گسترده‌ای از قالب‌های از پیش طراحی‌شده را ارائه می‌کند تا تقریباً با هر زیبایی طراحی که به دنبال آن هستید مطابقت داشته باشد.

 

با استفاده از دسته‌های بالا، می‌توانید همه قالب‌های مختلفی را که Wix ارائه می‌کند بر اساس نوع سایتی که می‌خواهید بسازید مرور کنید. هنگامی که یکی را پیدا کردید که آماده انجام آن هستید، می‌توانید روی آن نگه دارید و روی ویرایش کلیک کنید تا ویرایش الگو در ویرایشگر Wix شروع شود.

مطلب دیگر :   راهنمای خرید بهترین لوازم آشپزخانه

نحوه استفاده از ویرایشگر Wix

ویرایشگر Wix به گونه‌ای طراحی شده است که بصری باشد و به شما کمک می‌کند تا جزئیات سایت مانند منوی سایت، صفحات، نسخه تلفن همراه سایت، تصاویر پس‌زمینه و هر کاری که با وب‌سایت شما انجام می‌شود را از طریق یک ویرایشگر بصری بصری ویرایش کنید.

 

در سمت چپ ویرایشگر Wix، منوی اصلی توابع مورد نیاز برای ویرایش وب سایت خود را خواهید یافت. از افزودن صفحات، بخش‌ها، عناصر طراحی، برنامه‌ها (از طریق Wix App Market)، منوها و رسانه‌ها، با نگه داشتن ماوس روی نمادهای سمت چپ، آنچه را که به دنبال آن هستید، پیدا خواهید کرد.

در نوار منوی بالا، راه‌هایی برای پیمایش بین صفحات در وب‌سایت Wix خود، ورق زدن بین نسخه‌های مختلف سایت خود (مانند دیدن سایت خود به صورت سازگار با موبایل یا روی دسکتاپ)، اتصال یک نام دامنه سفارشی یا از یکی توسط Wix استفاده کنید یا ابزارهای مختلفی را برای کمک به شما در طول فرآیند فعال کنید، مانند خطوط شبکه. علاوه بر این، در بالای صفحه، گزینه هایی برای ذخیره، پیش نمایش و انتشار سایت خود دارید.

پیش نمایش و ذخیره وب سایت شما

هنگامی که تمام صفحات سایت خود را از طریق ویرایشگر Wix راه اندازی کردید، وقت آن است که سایت خود را پیش نمایش و ذخیره کنید. در بالا، گوشه سمت راست ویرایشگر Wix، گزینه‌هایی برای ذخیره، پیش‌نمایش و انتشار سایت شما وجود دارد.

وقتی سایت خود را پیش‌نمایش می‌کنید، در ویرایشگر Wix تغییر می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه بدون کمک خطوط شبکه و سایر ابزارهایی که احتمالاً در طول فرآیند ساخت استفاده می‌کنید، در جهان ظاهر می‌شود. برای خروج از ویرایشگر Wix، روی بازگشت به ویرایشگر در بالا سمت راست کلیک کنید.

سفارشی کردن وب سایت خود

چند راه متفاوت برای سفارشی کردن وب سایت شما با Wix وجود دارد. در هر زمان، می‌توانید الگوی خود را تغییر دهید و/یا از ویرایشگر Wix برای ویرایش طراحی سایت و محتوای خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از طریق بازار برنامه Wix نگاهی بیندازید تا شروع به افزودن ویژگی‌های ویژه به سایت خود کنید. علاوه بر این، افزودن محتوا، به‌روزرسانی تصاویر (و استفاده از تصاویر رایگانی که Wix ارائه می‌کند) و/یا راه‌اندازی یک وبلاگ می‌تواند به شخصی‌سازی سایت شما کمک کند تا نیازهای شما را برآورده کند و به افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند ابزار و اطلاعات بهتری ارائه دهد.

استفاده از هوش طراحی مصنوعی Wix (ADI)

اگر در ساخت وب‌سایت‌ها تازه کار هستید یا ترجیح می‌دهید روشی را که برای شما انجام می‌شود ترجیح دهید، استفاده از Wix ADI احتمالاً راهی برای شما خواهد بود. Wix ADI در حین ساختن وب سایت جدید خود در پس زمینه، یک سری سؤال از شما می پرسد – مانند اینکه آیا قبلاً یک وب سایت موجود دارید یا تصاویر و محتوایی دارید که می خواهید بارگذاری کنید.

 

بر اساس پاسخ هایی که ارائه می کنید، می تواند در کمتر از ده دقیقه یک وب سایت برای شما ایجاد کند. این یک گزینه عالی برای افرادی است که احساس می‌کنند برای وب‌سایت خود به کمک زیادی نیاز دارند یا علاقه‌ای به وارد شدن به علف‌های هرز طراحی سایت ندارند.

 

در نهایت، Wix ADI از شما می‌خواهد برخی از جزئیات مانند نام، آدرس و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را پیش‌نمایش کنید. پر کردن این جزئیات اکنون می تواند به صرفه جویی در زمان در مراحل بعدی کمک کند.

 

سپس Wix ADI شما را از طریق فرآیند انتخاب موضوعی که دارای عناصر طراحی است که می‌خواهید داشته باشید، ارسال می‌کند. هنگامی که یک موضوع را انتخاب کردید، ADI سپس شما را به سازنده وب سایت منتقل می کند، جایی که می توانید شروع به ساخت هر صفحه در وب سایت Wix جدید خود کنید.

 

وقتی از ظاهر وب‌سایت جدید Wix خود راضی هستید، آماده انتشار سایت جدید خود هستید.

 

انتشار وب سایت شما

انتشار وب سایت خود با Wix بسیار ساده است. در حالی که در ویرایشگر Wix هستید، یک دکمه همیشه حاضر انتشار در بالا، گوشه سمت راست وجود دارد. اگر برای اولین بار روی انتشار کلیک می‌کنید، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید یک نام دامنه موجود را به وب‌سایت جدید Wix خود متصل کنید یا می‌خواهید آن را رایگان در پلتفرم Wix میزبانی کنید.

چگونه وب سایت Wix خود را مدیریت و به روز کنید

هنگامی که وب سایت شما منتشر شد، مهم است که سایت خود را تازه و به روز نگه دارید، و این در Wix کاملاً ساده است. Wix همچنین ویرایشگر Wix Mobile را ارائه می دهد تا بتوانید سایت خود را در تلفن خود ویرایش کنید، که اگر زیاد در رفت و آمد هستید یا شاید نیاز به ایجاد تغییر سریع در سایت خود داشته باشید و در حال حرکت هستید بسیار عالی است.

احتمالاً راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌خواهید سایت خود را ویرایش کنید، مانند افزودن صفحات جدید، به‌روزرسانی منوی سایت یا به‌روزرسانی کاربران با چیزهایی مانند پست وبلاگ. Wix به شما این امکان را داده است که همه چیز را به روز نگه دارید، مهم نیست که در رایانه خود هستید یا در حال حرکت و فقط تلفن خود را برای دسترسی به سایت خود دارید.

کار با منوها و صفحات

مهم نیست که با یک الگو شروع کرده اید یا به Wix ADI اجازه داده اید کار را برای شما انجام دهد، می توانید منوها و صفحات خود را در ویرایشگر Wix ویرایش کنید.

 

در سمت چپ ویرایشگر Wix، گزینه ای برای به روز رسانی منوها و صفحات سایت دارید. با کلیک بر روی صفحات و منو صفحات شما و ترتیبی که می خواهید نوار منو ظاهر شود باز می شود. از اینجا، می‌توانید به راحتی روی صفحه‌ها کلیک کرده و بکشید تا روی منوی سایتتان تأثیر بگذارد، یا می‌توانید برای افزودن یک صفحه جدید روی نماد مثبت در بالا سمت راست کلیک کنید.

اگر می‌خواهید صفحاتی را در زیر صفحات دیگر قرار دهید، کلیک کردن، کشیدن و سپس حرکت کمی به سمت راست پایین صفحه والد به ایجاد یک صفحه تودرتو کمک می‌کند. هر حرکتی به صفحات شما در اینجا منوی سایت شما را به روز می کند.

ایجاد یک پست وبلاگ

 

وبلاگ ها اغلب یکی از پرکاربردترین ویژگی ها در وب سایت ها هستند و Wix به شما این امکان را می دهد که مستقیماً در سایت خود یک وبلاگ داشته باشید. اگر در حال حاضر وبلاگی در سایت خود ندارید، می توانید به راحتی با رفتن به صفحات و منو در سمت چپ ویرایشگر Wix و کلیک کردن بر روی افزودن آن را اضافه کنید. بالا، گوشه سمت راست در این مرحله، می‌توانید روی وبلاگ کلیک کنید تا یک وبلاگ به وب‌سایت خود اضافه کنید.

 

در سمت چپ ویرایشگر Wix، روی صفحات و منو کلیک کنید تا به صفحات سایت خود دسترسی داشته باشید. برای مشاهده و ویرایش صفحه اصلی وبلاگ و صفحه اصلی پست وبلاگ، روی صفحات وبلاگ کلیک کنید. این به شما امکان می دهد طراحی صفحه اصلی وبلاگ خود را که همه پست های وبلاگ شما را لیست می کند و همچنین صفحه پست وبلاگ خود را سفارشی کنید، که نشان می دهد هر پست وبلاگ در صفحه خود چگونه به نظر می رسد.

 

هنگامی که وبلاگ شما راه اندازی شد، می خواهید هر از چند گاهی با ایجاد پست های جدید، آن را به روز نگه دارید. در سمت چپ ویرایشگر Wix، روی وبلاگ من به سمت پایین کلیک کنید تا گزینه ارسال یک پست جدید یا مدیریت پست‌های موجود باز شود.

برای ایجاد یک پست وبلاگ جدید، روی ایجاد یک پست کلیک کنید و شروع به نوشتن پست خود در کادر گفتگوی وبلاگ جدید که ظاهر می شود، کنید. در امتداد بالای ویرایشگر، گزینه های استاندارد WYSIWYG خود را برای درمان فونت، ترازها و لیست ها دارید. در سمت چپ ویرایشگر وبلاگ، گزینه‌هایی مانند ویژگی‌های سئو، دسته‌ها و برچسب‌ها برای کمک به جمع‌کردن وبلاگ و تنظیمات مورد نیاز برای وبلاگ خاص خود دارید (همه عمدتاً برای اهداف سئو). وقتی آماده انتشار شدید، روی انتشار در بالا، گوشه سمت راست کلیک کنید تا پست وبلاگ در سایت خود منتشر شود.

نکات نهایی در مورد استفاده از Wix

در این مقاله، اصول استفاده از Wix برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت را پوشش داده ایم. امیدواریم نشان داده باشیم که استفاده از Wix چقدر آسان است، صرف نظر از سطح تجربه شما در ایجاد وب سایت.

اجازه دهید با پوشش دادن چند نکته دیگر درباره Wix به پایان برسانیم.

آیا باید از Wix به صورت رایگان استفاده کنم یا پرداخت کنم؟

بله، می‌توانید از Wix به صورت رایگان استفاده کنید، اما می‌توانید پرداخت کنید. چرا این کار را می کنید؟ یک وب سایت رایگان در Wix دارای تبلیغات Wix خواهد بود که روی آن اجرا می شود. پرداخت برای Wix این تبلیغات را حذف می کند و راه را برای یک سری ویژگی های اضافی باز می کند. این ویژگی‌های اضافی شامل استفاده از نمادهای رسانه‌های اجتماعی، نام دامنه حرفه‌ای سفارشی (رایگان برای یک سال)، و فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای سایت شما است.

آیا باید یک توسعه دهنده استخدام کنم؟

اگرچه هر کسی می تواند سایت Wix خود را بسازد، دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید به شخص دیگری پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد. چقدر باید پرداخت کنید؟ این بستگی زیادی به میزان کاری که باید انجام دهید و کیفیت مورد نیاز شما دارد. به طور متوسط، به نظر می رسد که اکثر طراحان/توسعه دهندگان Wix از 75 دلار در ساعت تا 200 دلار در ساعت یا بیشتر هزینه می گیرند.

Wix یک بازار دارد که به شما کمک می کند تا در جستجوی یک متخصص برای کمک به وب سایت خود باشید، اگر احساس کنید به کمک یک متخصص نیاز دارید در بازار، افراد و آژانس‌های مختلفی با هر قیمتی برای استخدام در دسترس هستند.

با این حال، توصیه می‌کنم تا زمانی که واقعاً در بند نیستید، خودتان یک وب‌سایت ایجاد کنید. هر تصمیمی که بگیرید، در سفر Wix خود موفق باشید!

منبعک https://abdarya.ir/7-وب-سایت-طراحی-داخلی-برای-الهام-گرفتن-ا/