قیمت پیانو آکوستیک کاوایی

شرکت Kawaii در سال 1927 توسط کیوشی کاوائی تاسیس شد. او کارمند سابق یاماها بود و برای اولین بار در ژاپن پیانو را با موفقیت طراحی و تولید کرد. Kawaii بعد از یاماها دومین سازنده ژاپنی از نظر اندازه و تولید و در عین حال یکی از شناخته شده ترین برندهای دنیا از نظر کیفیت و نوآوری است. تقریباً تمام پیانوهای گرند و پیانوهای دیوار بلند این سازنده ساخت پیانو کاوایی ژاپن هستند. پیانوهای دیوار کوتاه (کنسول و استودیو) در اندونزی تولید می شوند. Kawaii کارخانه کارولینای شمالی خود را در سال 2005 تعطیل کرد.

یکی از مهم ترین نوآوری های شرکت کاوای استفاده از پلاستیک مخصوص (برد ABS) برای تجارت خود است. اکنون پس از گذشت 40 سال از استفاده Kawaii از این روش، تحقیقات و بررسی ها برتری ABS را نسبت به چوب تایید می کند. بر خلاف چوب که با تغییر رطوبت منقبض می شود یا باد می کند، پلاستیک ABS در برابر تغییرات رطوبت بسیار مقاوم است و شکل و اندازه آن تغییر نمی کند. بنابراین، عملیات ASBS پایداری نظارتی بهتری  kawaico.ir دارد. قطعات شکمی ماندگاری بسیار بالایی دارند و به دلیل عدم وجود چسب در مفاصل، مشکلاتی مانند شکستگی نادر است. این آهنگ ها تقریباً در تمام پیانوهای Kawaii یافت می شوند. Millennium Action III که در حال حاضر در برخی از مدل‌های Kawaii استفاده می‌شود، پلاستیک ABS را با فیبر کربن برای افزایش استحکام و کاهش وزن ترکیب می‌کند. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه است.

پیانو دیواری K-200 یک پیانوی دیواری Kawai است که برای مبتدیان و متخصصان در اتاق های کوچک طراحی و تولید شده است. این پیانو 114 سانتی متر ارتفاع، 149 و 57 سانتی متر طول و 208 کیلوگرم طول دارد. پیانوهای دیواری معمولاً 109-135 سانتی متر ارتفاع و حدود 60 سانتی متر عمق دارند. هرچه پیانوی دیواری عمیق تر و بالاتر باشد، مواد صوتی بالغ تر، صدا بلندتر، صدا روشن تر و حساسیت لمس دقیق تر است. شرکت Kawaii یکی از شرکت های پیشرو پیانو ژاپن است که به طور رسمی در سال 1927 در Hamamatsus ژاپن تاسیس شد.

مدل های دیوار کاوای مدام در حال تغییر هستند و تغییرات مختلف گاهی باعث سردرگمی مشتریان می شود. پیانوهای دیواری Kawaii هم اکنون در سه سری مختلف تولید می شوند. این سری از کنسول ها با 113 سانتی متر 506N شروع می شود که برای دوره مقدماتی عالی است و ظاهری رسمی و مدرسه ای دارد (پاهای جلو به چرخ های جلو متصل است). K-15 در واقع همان 506N است که ظاهر متفاوتی دارد (پاهای جلو برداشته شده و ارتفاع آن به حدود یک سانتی متر کاهش می یابد). 607 فقط از نظر ظاهری با این دو مدل تفاوت دارد (پایین گوزن مستقل از قسمت پایین است) و هر سه مدل هم از نظر جزئیات فنی و هم از نظر اجزای داخلی شبیه هم هستند. قطعات این سری کمی کوچکتر از قطعات فول سایز هستند و بنابراین از نظر کیفیت لمسی و درک موسیقایی به خوبی قطعات فول سایز نیستند. با این حال، کیفیت سریال فراتر از نیازهای مبتدیان و کلاس های آموزشی است و پس از سال های اول تحصیل به خوبی پیش می رود!

مطلب دیگر :   هدایای تبلیغاتی جدید و خاص

با وجود شباهت در طراحی پیانو شیگرو کاوای با سری RX، تفاوت اصلی این دو سری در دست ساز بودن مدل شیگرو کاوای است. چوب صنوبر با کیفیتی که برای ساخت موسیقی متن پیانو استفاده می شود، سال ها در هوا خشک شده و با دست خرد شده است. در طول تخریب و برنامه ریزی، صنعتگران به طور مرتب چوب را لمس می کنند تا واکنش درخت به سلامت را ارزیابی کنند. چوب های چوبی متصل به ضبط صدا نیز با دست بریده می شد. تمامی مراحل آماده سازی پل اعم از رنده و جاگذاری جوی استیک ها به صورت سنتی و با دست انجام می شود (پیانوهای ارزان قیمت با ماشین پله دار می شوند). کابل ساب ووفر بدون استفاده از دستگاه با دست پیچ می شود. نمد از نمد با دست و بدون حرارت فشرده می شود تا سطح صدا افزایش یابد. وزن چکش نیز دقیقاً تنظیم شده است تا حساسیت لمسی صافی حاصل شود. قطر ساقه اکتاو بالایی بادامی شکل است. علاوه بر کاهش وزن، آن را در برابر خم شدن یا پارگی مقاوم تر می کند. این دقت و ظرافت فقط در برخی از برندهای بسیار خوب استفاده می شود.

در طراحی و ساخت پیانو آکوستیک از تیرهای نصب شده بین ستون و تخته صدا برای ایجاد توزیع قدرت و فشار استفاده می شود. هیچ کدام از پرتوها به دلیل اصطکاک به صفحه و اسکلت فلزی آسیبی وارد نکردند و صدای پیانو نامنظم شد. در واقع، فلش (ها) همچنین به حفظ استحکام و ثبات بین جعبه پشت و صفحه کمک farhangishu.ir می کند.

محیط کششی به ددان و سروسی در همان منطقه محدود می شود. آنهایی که شانس سرویس این پیانوهارا دارند اذعان می کنند که پیانوهای شیگرو کاوایی را در نفیس ترین سازهای جهان قرار دارند و توسط پیانیست های بسیار مطرح که در رقابت های بین المللی شرکت می کنند قرار می گیرند.