قیمت خط 0912 کد 1 بالاتر از سایر سرشماره های همراه اول در ایران و یکی از ارزشمند ترین، محبوبترین و معتبر ترین سیم کارت همراه اول میباشد و همیشه سیم کارت کد ۱ و تهیه این سرشماره محبوب در برنامه و اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت خیلی از افراد مشاهده میشود.

ولی چرا این سرشماره اپراتور همراه اول تا این اندازه مهم و برای برخی مورد توجه است؟ و چرا افرادی که قصد خرید خط ۹۱۲ دارند به این سرشماره توجه ویژه نشان میدهند؟

از ویژگی های سیم کارت کد ۱ میتوانیم به اعتبار اجتماعی بسیار بالا، مناسب برای استفاده های تجاری و برندینگ و البته قیمت بسیار بالا نسبت به سایر سیم کارت ها اشاره کرد و خط رند 0912 کد 1 از محبوب ترین سیم کارت های همراه اول به حساب می آید.

 

خط کد ۱ همراه اول علاوه بر کسب پرستیژ و جایگاه بالاتر میتواند در کسب و کار شما هم تاثیر زیادی داشته باشد و این موضوع در جامعه ما یک واقعیت انکار ناپذیر است.

به عنوان مثال: اگر شما برای امر صادرات و واردات با شرکتی وارد مذاکره بشید و متوجه بشید که مدیر شرکت از یک شماره اعتباری ارزان قیمت استفاده میکند، اعتماد خودتون رو به اون شرکت از دست میدید و بلعکس اگر متوجه بشید مدیر شرکت از سیم کارت کد ۱ رند استفاده میکنه میتونه تو اعتماد شما تاثیر مثبتی داشته باشه.

فارق از درست و غلط بودن این ذهنیت، اگر شما هم کمی به این موضوع دقت کرده باشید متوجه میشید که خرید کد ۱ همراه اول میتونه در کسب و کار و یا موقعیت اجتماعی شما موثر باشه و البته بعضی افراد با خرید سیم کارت کد ۱ رند تاثیرات بیشتری رو در کسب و کار ،  پرستیژ و اعتبار خود حس خواهند کرد.

با توجه به قیمت 0912 کد 1 ، جستجو در میان  فروشندگان خط کد ۱ و یافتن سیم کارت کد ۱ ارزان و به قیمت ، کار دشواری باشد.
مجموعه ایران همراه به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز خرید سیم کارت همراه اول این اطمینام را به شما میدهد که تمام سیم کارت های کد ۱ این مرکز در وضعیت “نرمال مخابراتی” و به دور از هرگونه عقبه و سوابق مشکوک، تهیه و واگذار میگردد.

 

 

سیم کارت کد ۱ چیست؟

منظور از سیم کارت ۹۱۲ کد ۱ شماره سیم کارتی است که بعد از شماره ۰۹۱۲ عدد ۱ باشد. سیم کارت های 912 همراه اول توسط عدد چهارم یا عدد بعد از ۰۹۱۲ دسته بندی میشوند و با اطمینان میتوان گفت که سیمکارت کد ۱ از محبوب ترین سیم کارت های دائمی همراه اول میباشد.

فارق از تغییراتی که سال ها پیش در سرشماره های ۰۹۱۲ همراه اول پیش آمد خط کد ۱ را میتوان اولین پیش شماره اپراتور همراه اول در نظر گرفت و آن را قدیمی ترین سرشماره ۹۱۲ تهران نامید.

 

مطلب دیگر :   کسب درآمد ارزی و دلاری

 

قیمت سیم کارت کد ۱

قیمت سیم کارت کد ۱ یا به عبارت دیگر قیمت خط 0912 کد 1 گران ولی ارزشمند ترین، محبوبترین و معتبر ترین سیم کارت همراه اول میباشد. در بین سیم کارت های کد ۱ و با در نظر نگرفتن چهار شماره آخر، سرشماره های ۱۱۱ و ۱۱۰ و ۱۰۱ بیشترین قیمت را در بین سیم کارت های کد ۱ دارند.

در میان خطوط همراه اول قیمت و اعتبار سیم کارت کد ۱ رند به قدری بالا است که علاوه بر افراد شاخص و ثروت مند بسیار از افراد بر روی این خطوط سرمایه گذاری میکنند.

 

 

سیم کارت کد ۱ رند

سیم کارت کد ۱ رند قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر سیم کارت ها دارد تفاوت چشمگیر قیمت هنگامی نمایان میشود که شماره سیم کارت با اعداد ۱۱۱ – ۱۰۱ – یا ۱۱۰ شروع شود. و علاوه بر این رند بودن و ترتیب ۴ شماره آخر هم ممکن است قیمت سیم کارت کد ۱ رند را تا میلیادر ها تومان برساند.

قیمت خط کد ۱ رند با توجه به روند بازار ، موجودی شماره مشابه در بازار و همچنین میزان تقاضا در بازار نوسان خواهد داشت و استانداردی خاصی برای تعیین قیمت گذاری سیم کارت رند وجود ندارد.

 

 

سیم کارت کد ۱ ارزان

سیم کارت کد ۱ ارزان شماره هایی هستند که ۶ شماره آخر آنها هیچ ترتیب و تکراری نداشته باشند و فقط به واسطه عدد پنجم که ۱ میباشند دارای ارزش و اعتبار هستند. و در این بین هرچه ۶ شماره آخر رقم های بالاتر مانند ۹-۸-۷-۶ داشته باشند قیمت کمتری خواهند داشت.

در بین متقاضیان سیم کارت ۹۱۲ و کد ۱ بسیاری از افراد به وجود عدد ۱ بعد از ۰۹۱۲ بسنده میکنند و به دنبال ارزان ترین خط کد ۱ هستند.

 

 

فروش سیم کارت کد ۱

خرید و فروش سیم کارت کد ۱ در بین سایر سر شماره های دیگر بازار گرمتری دارد. اگر قصد فروش خط کد ۱ خود را دارید میتوانید با کارشناسان قیمت گذاری ایران همراه تماس گیرید.

 

 

فروش اقساطی سیم کارت کد ۱

فروش اقساطی سیم کارت به راحتی و به دور از تشریفات و فراهم کردن ضمانت های خاصی میتواند انجام شود. برای خرید سیم کارت ۹۱۲ کد ۱ به صورت اقساطی کافی است بخشی از مبلغ سیم کارت به فروشنده یا شرایط گذار پرداخت شود و بعد از توافق و عقد قرارداد خریدار میتواند سیم کارت را تحویل بگیرید.

در این قراردا خرید دار موظف به پرداخت اقساط و فروشنده متعهد میگردد بعد از تسویه کامل اقساط از طرف خریدار سیم کارت را به نام خریدار منتقل نماید.

توصیه میکنیم هنگام خرید قسطی سیم کارت جوانب احتیاط را هنگام عقد قرارداد با شرایط گذار در نظر گرفته و خرید خود را از مراکز معتبر انجام. دهید.