ساندویچهای پانل سقفی آلوزینک که از ترکیبات روی، سیلیکون و آلومینیوم ساخته میشوند، به ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتیمتر هستند. ضخامت ورق پلیاورتان سخت چیزی بین ۴ تا ۱۰ سانتیمتر و طول این ورق به بلندی عددی حدود ۱۴ متر است. ساندویچ پانل سقفی گام های بلندی دارد. ساندویچ پنل به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم می شود: ساندویچ پنل سقفی و ساندویچ پنل دیواری؛ بنابراین می توان ساندویچ پنل ها را در سقف ها، دیوارها، تیغه های آجری و سفالی نیز استفاده کرد. ساندویچ پانل ها به دو گروه سقفی و دیواری تقسیم می شوند، که با پلی اورتان ، پلی استایرن و پشم سنگ تولید می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارها و تیغه های آجری و سفالی می باشند. و البته یک لایه فوم میانی بین این دو لایه ورق فلزی که از جنس فوم ایکس پی اس، پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن، پلی اورتان،و … “ساندویچ پانل سقفی” به صورت دو طرف ورق، یک رو ورق، یکرو فویل، یک رو فویل و یک رو نایلون، یک رو ورق و یک رو کاغذ تولید میشوند. مثل ساندویچ همبرگر که نان در آن همبرگر را از دو طرف پوشاندهاست؛ این عایق نرم و انعطافپذیر است.

قیمت سقف زیپ تک

هسته ها را می توان از انواع مختلفی از مواد عایق مانند؛ پلی اورتان سفت و سخت (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR)، پلی استایرن منبسط شده (EPS) و پشم معدنی ساخت. قیمت سقف زیپ تک پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی است، و از دو لایه ورق که بین آنها از فومهای پلی یورتان، XPS ، پلی استایرن یا پشم سنگ ساخته می شود و از انها جهت پوشش دیوار بکار استفاده می شود. است (ورق ساده، ورق گالوانیزه، ورق ساندویچ پانل، ورقهای کامپوزیت و فایبرگلاس و …) … گارانتی ساندویچ پانل، فقط پانل استاندارد ماموت که دارای دو لایه ورق آلوزینک است دارای گارانتی است . در هنگام خرید ساندویچ پانل های سقفی، به دلیل آسان بودن نصب ساندویچ پانل، میتوانید از نصاب های خبره در این کار نیز بهره بگیرید. برای تولید این پانلها از دو روش کانتینیوز و دیسکانتینیوز استفاده میشود. ورق فلزی آن از جنس گالوانیزه و آلومینیوم بوده و به صورت دورو و یا حتی تکرو تولید میشود. ساندویچ پانل های پشم سنگ از دو ورق یا لایه ی فلزی که در ما بین آن پشم سنگ که مقاومت بالایی … ساندویچ پانل (پانل دیواری،پانل سقفی) – گروه صنعتی پانل مهدی. را دربرمیگیرد که ضخامتهای آنها از ۴/۰ میلیمتر تا ۷/۰ میلیمتر متغیر است.

پوشش سقف ایستادرز

اصلی ترین کاربرد این محصول در دیوار و سقف ساختمان ها است اما بهتر است این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم. به دلیل کیفیت و دوام بالا سازه های پیش ساخته پانلی در کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و بنا به نوع کاربرد ساختار و ویژگی های متفاوتی را طلب می کنند که این امر باعث بوجود آمدن مدل های مختلف کانکس پانلی گردیده. همانطور که اشاره کردیم پوشش سقف ایستادرز ساندویچ پنل در انواع و اقسام سازهها کاربرد دارد. این سقفها را میتوان در سازهها با زیربنای بالا هم اجرا کرد و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. به این معنی که اگر قرار است ساندویچ پانل ها به صورت افقی نصب شوند، پروفیل های زیرساز بایستی عمودی اجرا شوند. اگر صرفه جویی به طور دقیق صورت نگیرد نه تنها مجبور به پرداخت هزینه ی گزاف خواهیم شد بلکه با مشکلات کمبود انرژی مفید نیز روبرو هستیم. شرکت ساندویچ پانل ماموت نیز در این عرصه باتوجه به ، به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات ، ابزار و با کیفیت ترین مواد اولیه ، در کنار ارائه مناسب ترین قیمت به برندی نام آشنا و شناخته شده در زمینه ساندویچ پانل ها تبدیل شده است.

 

انواع پانل های ماموت در رنگ ها و متراژهای مختلف تولید شده و از نظر بهداشتی و سلامت و سازگاری با محیط زیست قابلیت اطمینان بالایی دارند. گروه صنعتی ماموت بزرگ ترین تولید کننده ساندویچ پانل کشور است. نوع دوم:محصول PUR است،که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات تولید میگردد،و در هر دو روش برای تسریع در ترکیب کاتالیزور الزامی است. به علاوه رنگ و نوع رنگ نیز در لیست قیمت ساندویچ پانل تاثیرگذار است. قیمت ساندویچ پانل در هزینه نهایی پروژه ها نیز تاثیرگذار است. تیم متخصص کارن پنل نیز با سال ها تجربه به ارائه انواع با کیفیت ترین ساندویچ پانل های سقفی و دیواری می پردازند. از همین رو با عرضه محصولات با کیفیت توانسته است به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل گردد. از مهم ترین آن ها می توان به ساندویچ پانلی اشاره کرد که عایق میانی آن از جنس پلی یورتان می باشد. از کاربردهای آن می توان به پوشش سقف ساختمان، منازل ویلایی، سوله های صنعتی و انبارها، کانتینرها ، کانکس های ثابت و متحرک، سقف سیلو، مجموعه های ورزشی و… در این نوع که دو طرف آن از ورق فلزی تشکیل شده و معمولا از جنس آلومینیوم، گالوانیزه یا آلوزینک می باشد.

مطلب دیگر :   اولین نرم افزار حسابرسی جامع و کاربردی

قیمت زیپ پانل

ساندویچ پنل دیواری : دو رو ورق آلوزینک یا دو رو ورق گالوانیزه- … اما به مرور با تولید انواع ساندویچ پانل سقفی مانند ساندویچ پانل سقفی یکرو ورق و یکرو فویل آلومینیوم مسلح و با توجه به هزینۀ تمام شدۀ رقابتی آن نسبت به مصالح سنتی، این محصول جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی به حساب میآید. قیمت زیپ پانل  تیم کارن از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده میکند و شما میتواند از کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید. به خصوص اگر ساندویچ پانل ها به صورت غیر تخصصی نصب و اجرا شده باشند، در نتیجه آسیب هایی به این مصالح وارد می شود که کاربری آن را مختل می نماید و نمی توان کیفیت مناسبی را در اختیار داشت. اجرا و نصب ساندویچ پانل با روش های مختلفی انجام می شود. تولید ساندویچ پانل با فوم XPS به صورت ناپیوسته انجام می شود. در پانل سقفی ورقه های بکار برده شده از جنس گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک هستند وعموماً در لایه میانی آن ها، فوم پلی یورتان تزریق می کنند.

 

ساندویچ پانل سرخانه ای از سه لایه روکش از جنس ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم و ورق آلوزینک متناسب با سفارش مشتری تولید می نمایند. 4) جنس ورق درونی: این ورق قرار است پشت کار را تشکیل دهد و در واقع، نمای درونی و دکوراسیون داخلی را شامل می شود. یوارهای پیشساخته محوطه شامل قطعات «فونداسیون، ستون و پانل دیوار» میباشد که با … ایمنی ساندویچ پانل شامل شرایط ایمنی می شود که این محصول ایجاد می کند. این محصول به دو نوع سقفی و دیواری تقسیمبندی میشود و به علت دوام بالا، مقاومت در برابر فشار فیزیکی، مقاومت در برابر خوردگی، عایق صدا و حرارت و رطوبت و حشرات موذی، وزن پایین و قیمت مناسب مورد استفاده قرار میگیرد. جدول ارائه شده در بالا میتواند تا حدودی شما را در انتخاب نوع و ابعاد ساندویچ پانل سقفی راهنمایی نماید. شرکت های تولیدی بسیاری وجود دارند که به ارائه ساندویچ پانل در شهرهای مختلف می پردازند. کانکس های تیپ اسپشیال (Special) میاک کانتین از لحاظ مقاومت و طول عمر واقعا مرقوم به صرفه بوده و بسیار طول عمر بالایی دارند که علاوه بر استفاده در شرکت ها به عنوان دفاتر اداری و مدیریتی در تجهیز کارگاه های عمرانی گاها به عنوان کیوسک های نگهبانی و یا در ساختمان های تجاری به عنوان خانه های سرایداری و در ویلا یا باغ ها به عنوان محل استراحت و اتاقک های ساده و شخصی استفاده می گردد.

 

برای اطلاع از لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع با شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان در رابطه با سازه ی مورد نظرتان دریافت نمایید. اگر بخواهیم نتیجه گیری کلی کنیم در رابطه با معایب و مزایای ساندویچ پانل میتوان گفت امکان دارد هزینه ی اجرایی ساندویچ پانل در مقایسه با قاب یک ساختمان معمولی هزینه ی بالایی دارد در ایالت متحده در حالتی که ممکن است در جای دیگر درست نباشد.ساخت ساز با استفاده از ساندویچ پانل ها به طور کلی نیازمند مصرف زمانی کمتر است نسبت به قالب معمولی پس سرعت را بالا می برد به طور کلی به طور میانگین ۴۰ درصد سرعت را افزایش می دهد. با ما برای هر نمونه ساندویچ پانل دریافتی می توانید، کارت گارانتی کیفیت دریافت کنید. از اینرو صنعت حمل و نقل به سردخانههایی متحرک با استحکام و کیفیت بالا نیاز دارد که در این زمینه اتاق های حمل بار یخچالی به عنوان بهترین محصول ساندویچ پنل و سردخانهای متحرک مناسبترین و پرکاربردترین گزینه هستند. هم چنین شما می توانید برای خرید اینترنتی ساندویچ پانل از طریق سایت کارن پنل اقدام نمایید و از مشاوره ی کارشناسان بهره مند شوید. ناگفته نماند کارشناسان و مهندسین فعال در کشورمان ، موفق شده اند با در اولویت قرار دادن ، راهکارهای مختلف، بتوانند محصولاتی با کیفیت قابل مقایسه با نمونه های خارجی تولید کنند.