ایران مقاصد گردشگری بسیاری را در خود جای داده که در سراسر جهات جغرافیایی آن پراکنده اند. شهرهایی چون شیراز، مشهد، اصفهان، همدان، گیلان و بسیاری از شهرهای دیگر که همواره شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی هستند.

کیش یکی از برترین مقاصد توریستی ایران است که سهم بسیاری در صنعت گردشگری این کشور دارد. اهالی سیر و سیاحت خوب می دانند که کیش چرا این همه محبوب است. کافی است یک بار مهمانی این جزیره را تجربه کنید آن وقت پای سفرهای بعدی به جزیره پیش کشیده می شود. تور کیش می تواند شما را به سفری فوق العاده دعوت کند. با رزرو تور کیش می توانید سفر به این جزیره را به راحتی تجربه کنید.

زمان مناسب رزرو تور کیش

اگر به دنبال زمانی مناسب برای رزرو تور کیش هستید با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کیش از نظر آب و هوایی دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است. این جزیره در زمستان شما را با باران های رگباری و در تابستان شما را با گرمایی آزار دهنده روبرو می کند. پاییز این جزیره هواهایی متفاوت از گرم تا بارانی دارد و بهار جزیره در اوایلش هنوز دارای آب و هوایی خنک و مطبوع است. با این حساب بهترین زمان سفر اواسط پاییز تا نیمه های بهار است. اگر به دنبال زمانی خلوت در جزیره هستید یادتان باشد تعطیلات نوروز را انتخاب نکنید زیرا این ایام اوج شلوغی جزیره است. اگر علاقه مند به جشن و جنگ هستید تابستان برای شما فصل مناسبی است. پاییز نیز فصل تخفیفات ویژه در کیش است. به هر حال کیش در هر فصلی دارای جاذبه هایی متفاوت است که می تواند تور کیش شما را به سفری ماندگار بدل کند. شما می توانید با انتخاب زمستان برای رزرو تور کیش از اصفهان بهترین هوای جزیره را تجربه کنید.

برای تور کیش چقدر هزینه می کنیم؟

هزینه ای که برای تور کیش می پردازید با توجه به انتخاب های شما متغیر است. اول از همه شما باید هزینه هتل خود را در نظر داشته باشید. در کیش قیمت های متفاوتی را برای اقامت در هتل هایی با کیفیت های مختلف خواهید پرداخت. شما هم می توانید تور کیش را در هتلی لوکس و لاکچری انتخاب کنید و هم می توانید هتلی ارزان تر رزرو کنید تا قیمت تور کیش شما کاهش پیدا کند. اینکه شما تور هوایی را انتخاب کنید یا تور زمینی نیز سبب تغییر قیمت تور می شود. از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت تور خدماتی است که دریافت می کنید. شما رزرو تور کیش از مشهد را با خدماتی ویژه در اختیار خواهید داشت.

به صرفه ترین روش رزرو تور کیش

 

با وجود تمام هزینه هایی که باید برای سفر به کیش بپردازید راه هایی برای کاهش هزینه ها وجود دارد. شما با رزرو هتلی دو یا سه ستاره و انتخاب تور زمینی می توانید از قیمت تور خود کم کنید. همچنین می توانید در ایامی که جزیره چندان گردشگر ندارد و کمی خلوت تر شده به دنبال رزرو تورکیش ارزان قیمت باشید. راه دیگری که پیش پای شماست رزرو تور کیش لحظه آخری است. این تور زمانی عرضه می شود که ظرفیت تور در هنگام پرواز تکمیل نشده باشد و یا مسافرانی سفر خود را کنسل کرده باشند. در این زمان بلیط هواپیما را می توانید با قیمت پایین تری خریداری کنید.

مطلب دیگر :   دلایل کلیدی برای خرید فالوور اینستاگرام

جاذبه هایی که در تور کیش نباید از دست داد

کیش شهری پر جاذبه است که شما را به تماشای مناظری بی نظیر دعوت می کند. در این شهر می توانید مقاصد گوناگونی را برای بازدید انتخاب کنید. مقاصدی چون ساحل مرجان، کشتی یونانی، پارک دلفین ها، باغ پرندگان، شهر زیر زمینی کاریز کیش، شهر باستانی حریره و آب انبار دو قلو از معروف ترین جاذبه های جزیره هستند.

در شهر زیر زمینی کیش شاهد بنایی با قدمتی 2500 ساله هستید که دارای تصفیه خانه ای طبیعی است. در شهر باستانی حریره معماری ایرانی کهن را پیش رو دارید. در پارک دلفین ها به نمایشی جذاب دعوت می شوید. در ساحل مرجان می توانید بر قایق هایی کف شیشه ای سوار شوید و لذت ببرید. رزرو تور کیش از تهران شما را مهمان بسیاری از این جاذبه ها می کند.

تور کیش هتل ترنج

رزرو تور کیش هتل ترنج یک فرصت ویژه است که نباید آن را از دست داد. هتل ترنج به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه بهترین سفر را در کیش برای شما به ارمغان می آورد. این هتل روی آب های خلیج ساخته شده است و دارای اتاق هایی با کف و بالکن شیشه ای است. بنابراین با اقامت در این هتل دریا را زیر پا خواهید داشت. هتل ترنج در لیست اغلب تورهای کیش قرار داده شده است و شما با پرداخت هزینه بیشتری برای تور می توانید اقدام به رزرو آن کنید. رزرو تور کیش از تبریز با اقامت در هتل ترنج کیش بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

تور کیش؛ راه مناسب سفر به جزیره

در میان راه های سفر به جزیره رزرو تور کیش یکی از بهترین راه هاست. خدمات تور کیش شامل رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت است. البته علاوه بر این خدماتی را نیز در این تور دریافت خواهید کرد. با رزرو تور کیش در سایت سفرآس 24 ترنسفر استقبال فرودگاهی رایگان نیز در اختیار خواهید داشت. ضمن اینکه برای تفریحات کیش مبلغی را به عنوان هدیه دریافت می کنید.

لذتی به رنگ دریا

لذت سفر به کیش با تفریحات دریایی آن دو چندان می شود. این شهر انواع بسیاری از تفریحات مهیج و مفرح را پیشکش مهمانان خود می کند تا بهترین خاطره ها را برای آنها بسازد. یکی از لذت بخش ترین تفریحات کیش را می توانید با خریداری بلیط شاتل کیش تجربه خواهید کرد. در این ورزش مهیج شما سوار بر تیوپ می شوید. این تیوپ توسط یک قایق به سرعت  روی آب کشیده می شود و شما هیجانی فوق العاده را احساس می کنید. اگر می خواهید لذت بیشتری در این ورزش نصیب شما شود این ورزش را به صورت گروهی و با دوستان خود تجربه کنید. ورزش های مهیج دیگری را نیز در تور کیش از شیراز پیش رو خواهید داشت.