هدف از این مقاله : توضیح راجع نمایندگی ها ، مزایای خرید از نمایندگی ، روش های پیدا کردن نمایندگی و نمایندگی تفال در ایران
حتما تا الان برای شما اتفاق افتاده است که خواسته باشید از برندی معروف خرید کنید و گزینه اول شما نمایندگی اون برند در ایران باشد.
تاکنون شده از فروشگاه یا مغازه ی متفرقه خرید کرده باشید اما از خریدتون راضی نبوده باشید ؟ دلیلش چه بوده ؟ نبود نمایندگی در ایران و یا دلایل مختلف دیگر.
یکی از مهمترین دغدغه های این روزها خرید از مراکز معتبر و به اصطلاح نمایندگی میباشد که باعث میشود خیالمان از کیفیت و قیمت محصول راحت باشد.
برندهای مختلفی هم سرتاسر جهان وجود دارند که خب ما دوست داریم مستقیم از نمایندگی آن ها خرید کنیم اما به دلایل مختلف مثل تحریم نتوانسته باشیم.
تفال هم یکی از برندهای معروف و سابقه دار در ساخت انواع لوازم خانگی در دنیا میباشد که در اکثر کشورها و شهرهای جهان نمایندگی دارد .
تفال در حال حاظر بزرگترین سازنده لوازم خانگی برقی و غیر برقی در جهای میباشد که با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
تفال در ایران هم سابقه حضور بالایی دارد و در گذشته با نام ایران سب فعالیت میکرد و کارخانه تولید محصولات هم در ایران داشت اما بعد از مدتی کارخانه این برند در ایران جمع شد و محصولات این شرکت به صورت وارداتی وارد ایران میشد.
اگر بخواهیم با محصولات این برند فرانسوی بیشتر آشنا شویم میتوانیم به :
اتو بخار تفال
یکی از معروف ترین محصولات این برند فرانسوی اتو بخار میباشد که ممکن است در خانه اکثر ما وجود داشته باشد، تفال اتو بخار خود را در طرح ها و مدل های مختلفی وارد بازار کرده است و طرفداران بیشماری هم دارد و با توجه به امکانات ، ویژگی ها و قدرت قیمت گذاری میشود.
تفال آنلاین نمایندگی اتو تفال در ایران
 
زودپز تفال
یکی دیگر از محصولات پر طرفدار تفال زودپز این شرکت میباشد که به دلیل امنیت بالای و ظاهر شیکی که دارد مشتریان بسیار زیادی دارد . امنیت بسیار بالا ، طراحی شیک ، آماده سازی غذا تا 2 برابر زودتر از سایر زودپزها ، طراحی درب آسان باز شو از امکانات زودپز تفال میباشد.
تفال آنلاین نمایندگی زودپز تفال در ایران
 
بخارگر تفال
شاید تا چند سال پیش اسم این محصول را نشنیده بودیم اما خب با ساخت بخارگر توسط تفال بازار این محصول بسیار داغ شد و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرد و وسیله ای بسیار کاربردی برای بخاردهی پرده و مبل شد.
تفال آنلاین نمایندگی بخارگر تفال در ایران
تفال آنلاین
تفال آنلاین نمایندگی تفال فرانسه در ایران است که تمامی محصولات این برند را با بهترین قیمت به همراه گارانتی به فروش میرساند همچنین تمامی محصولات فروخته شده در این سایت ضمانت اصالت کالا دارند.
سرخ کن تفال
با ساخت سرخ کن های نسب جدید توسط تفال تحولی در زمینه پخت و پز ایجاد شد و غذاهای چرب جای خود را به غذاهای سالم دادند ، سرخ کن های جدید تفال از تکنولوژی اکتی فرای یا بدون روغن بهره میبرند که قادر است غذا را به وسیله هوای بسیار داغ بپزد .
تفال آنلاین نمایندگی سرخ کن تفال در ایران
گریل تفال
گریل و باربیکیو کردن غذا یکی از روش های پخت بسیار سالم انواع غذا میباشد که به دلیل سالم بودن این روش طرفدارای بسیاری هم پیدا کرده است اما شاید بپرسید تفاوت این دو روش در چیست ؟
در گریل غذا بر روی حرارت مستقیم قرار میگیرد و حرارت بالا است همچنین زمان پخت کوتاه است ولی در باربیکیو غذا بر روی حرارت غیر مستقیم است و مدت زمان پخت بسیار طولانی است گاهی تا 1 روز و حرارت هم کم است. و هر 2 روش مزایا و معایب خودش را دارد .
تفال با ساخت دستگاه های گریل مختلف بسیاری از نیازهای بازار را رفع کرده است و توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.
تفال آنلاین نمایندگی گریل تفال در ایران
پلوپز تفال
احتمالا برنج یکی از پرطرفدارترین وعده غذایی ما ایرانی هم میباشد که در روز چندین بار مصرف میکنیم اما خب خیلی اوغات در آوردن یک برنج خوب با ته دیگ طلایی به سادگی نیست و کار سختی است پس تفال برای این مورد هم فکر کرده است و مشکل را برطرف کرده است ، پلوپز تفال با انبوهی از امکانات و ویژگی ها برنج را به بهترین شکل ممکن درست میکند.
تفال آنلاین نمایندگی پلوپز تفال در ایران
چای ساز تفال
چای نوشیدنی مورده علاقه ما ایرانی ها است و در روز حداقل چندین استکان از این نوشیدنی محبوب را میل میکنیم . چه بهتر که با بالاترین کیفیت ممکن بتوانیم این نوشیدنی را درست کنیم تا به قولی لب سوز و دل چسب شود .
چای ساز تفال با بهره گیری از فناوری های به روز باعث میشود چای به بهترین شکل ممکن دم بکشد و حاظر شود.
تفال آنلاین نمایندگی چای ساز تفال در ایران
گوشت کوب برقی تفال
شاید تا چندسال پیش نام گوشت کوب برقی برای کسی آشنا نبود و همه از همون گوشت کوب های قدیمی استفاده میکردیم اما با پیشرفت تکنولوژی و خب راحتی هرچه بیشتر در آشپزی گوشت کوب های برقی هم ساخته و وارد بازار شد تا آشپزی آسان تر شده و وقت کمتری طلف شود.
البته امروزه گوشت کوب های تفال در مدل ها و قیمت های بسیار مختلفی ساخته و راهی بازار شده اند.
تفال آنلاین نمایندگی گوشت کوب برقی تفال در ایران
چرخ گوشت تفال
چرخ گوشت برقی یکی لوازم مهمی است که وجودش در هر خانه ای لازم است چون بسیار از غذاها نیاز به رنده درشت و ریز دارند و امروزه هم که درست کردن سوسیس نیاز اساسی به چرخ گوشت دارد
تفال آنلاین نمایندگی چرخ گوشت تفال در ایران
سرویس تفال
شاید جالب باشد بدانید تفال در ابتدا فقط سرویس تابه و قابلمه تولید میکرده است و به همین دلیل هم معروف شده و بر سر زبان ها افتاده است زیرا جرء اولین تولید کنندگان ظروف تفلون در جهان است .
تقریبا در سال 1890 بود که مارک گروگوایر در حال تماشای آشپزی همسر خود بود که داشت تخم مرغی که به کف یک تابه بی کیفیت چسبیده بود را جدا میکرد و باید بگویی ایده تفال در همان جا شکل گرفت.
تفال از ادغام 2 کلمه تفلون و آلمینیوم ساخته شده است !
از کجا محصولات تفال را بخریم ؟
تفال آنلاین نمایندگی محصولات تفال در ایران است که با خیالی راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.
تفال آنلاین دارای یک وبسایت اینترنتی است که اگر داخل گوگل سرچ کنید به سایت آن میرسید و میتوانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.
در تفال آنلاین تجربه یک خرید خوب با قیمت مناسب و گارانتی مناسب از همه چیز مهمتر است.
نتیجه گیری
خرید هر محصولی از نمایندگی لذتی چند برابری دارد و از طرفی هم خیالتان از خرید راحت است زیرا با بهترین قیمت و با گارانتی محصول خود را خریداری میکنید و همچنین محصول اصل هم خریداری میکنید.
کیفیت محصولات تفال بر کسی پوشیده نیست و دقیقا هم به همین دلیل است که این برند در ایران طرفداران بسیاری دارد و شاید شما هم همین الان در منزل یکی از محصولات این برند را داشته باشید.
ممنون که تا اینجا مقاله ما را خواندید.
 

مطلب دیگر :   بهترین مشاوران حرفه ای انتخاباتی کشور