روند شکل و ماهیت زندگی‌های پر مشغله امروزی در عصر تکنولوژی سبب شد تا دامنه رفاه به سمت لوازم آشپزخانه نیز کشیده شود. از جمله محصولات نوظهوری که چندین سال است پا به آشپزخانه‌های ایرانی گذاشته؛ ‌می‌توان به ماشین ظرفشویی اشاره کرد. این رباط مکانیکی بازوی کمک کننده بسیاری از خانم‌های خانه‌دار و یا کارمند شده که حال فکر نبود آن همچون کابوسی ترسناک آنها را ‌می‌رنجاند.
همانطور که ‌می‌دانید یکی از برند‌های محبوب لوازم خانگی در ایران، محصولات کمپانی سامسونگ ‌می‌باشد که در عرضه لوازم آشپزخانه خوب درخشیده است.
در میان محصولات این شرکت، ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از پرطرفداراترین کالاهایی است که توسط مشتریان خریداری ‌می‌شود. اما با توجه به کارکرد مداوم و روزانه این دستگاه نقص فنی و معیوب شدن جزو اتفاقات اجتناب ناپذیریست که محصولات هیچ برند و کمپانی از این قاعده مستثنی نیست. به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ بنا به دلایلی از قبیل سرو صدای زیاد و غیر عادی ماشین هنگام کار، وجود لکه روی ظروف، عدم آب گیری دستگاه، روشن نشدن دستگاه، وجود نشتی از دستگاه، خشک نشدن ظروف، چفت نشدن درب ماشین ظرفشویی، وجود بوی بد در درون محفظه، عدم تخلیه آب کثیف، وجود لکه‌های سفید یا برفک روی ظروف و…‌ می‌بایست در اسرع وقت نسبت به بر طرف کردن آنها یک توسط یک تکنسین مجرب از سوی مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی اقدام کنید.

مطلب دیگر :   آموزش آشپزی ایرانی