تبدیل لوگو به لوگوی متحرک در کمترین زمان
استفاده از لوگو متحرک یاهمان لوگو موشن امروزه طرفداران بسیاری دارند و شرکت ها و برندها با استفاده از آن می توانند مخاطبان فراوانی را به سمت خود جذب نمایند. لوگوموشن موجب می شود که معرفی و تبلیغات یک برند در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد. این روش تبلیغاتی در عین حال که بسیار پر بازده است هزینه کمی دارد و مقرون به صرفه می باشد. انتشار لوگو موشن یا آرم استیشن در ابتدا ویدیو یا تیزر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی می تواند بازدهی و اثر گذاری آن در مخاطبان و کاربران را چند برابر نماید.
طراحی لوگو متحرک
اگر شما نیز قصد دارید که تحولی در کسب و کار و برند خود ایجاد نمایید و بهتر دیده شوید باید به فکر سفارش آرم استیشن یا لوگو متحرک باشید. در صورتی که طراحی این لوگو به افراد متخصص در این زمینه سپرده شود و به صورت حرفه ای تولید گردد نه تنها برند شما بلکه لوگوی آن نیز در ذهن کاربران و مخاطبان باقی خواهد ماند. با داشتن یک لوگو متحرک جذاب می توانید میزان فروش خود را دو چندان نمایید و به رقابت با سایر رقبایی که در بازار دارید بپردازید.
استفاده از لوگو متحرک در ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟
کاملا طبیعی است که تمامی شرکت ها و برندها دارای یک لوگو تجاری هستند که برروی تمامی محصولات آن ها حک شده است. اما داشتن لوگو موشن موجب تمایز و بهتر دیده شدن برند و لوگو تجاری شما خواهد شد و می توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. از مهم ترین مزایای سفارش آرم استیشن یا لوگو متحرک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • یادآوری برند
  • معرفی برند
  • ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
  • تبلیغات ریز و کوچک اما زیرکانه
  • تاثیر آنی بر مخاطبان هدف
  • اعتماد سازی در مخاطب

البته توجه داشته باشید که لوگوموشن خود دارای انواع مختلفی است که متناسب با هدف و نوع کسب و کار خود باید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. از جمله انواع لوگوموشن می توان به فلت، سه بعدی، طبیعی، وکتور، سینمایی، کلاژ، طراحی دستی و … اشاره نمود.
چگونه می توان لوگو متحرک ساخت؟
برای ساخت و طراحی لوگو متحرک نرم افزارهای متعددی وجود دارد که با استفاده از آن ها این کار را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی نمود. از معروف ترین نرم افزارهای طراحی لوگو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نرم افزار کورل دراو

این نرم افزار یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارها در زمینه طراحی لوگو و لوگو موشن می باشد که بسیار سریع است. از مهم ترین ویژگی های کورل دراو می توان به قابلیت تغییر سایز متن با سرعت بالا، امکان کار بر روی فایل های برنامه ایلوستریتور، داشتن مدل های از پیش طراحی شده، قابلیت ذخیره template وبازخوانی آن و … اشاره نمود.

  • نرم افزار افترافکت
مطلب دیگر :   در کدام از قسمت منزل، از فرش مدرن استفاده کنیم

از دیگر نرم افزارهای کاربردی برای ساخت لوگو متحرک می توان به نرم افزار معروف متحرک سازی After effect اشاره نمود. این نرم افزار دارای پریست ها و پلاگین های بسیار متنوع و جذابی است که با استفاده از آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن می توان به ویرایش یک لوگو و تولید یک لوگو متحرک پرداخت.

  • نرم افزار فتوشاپ

فتوشاپ از معروف ترین نرم افزارهای گرافیکی است که کارهای بسیاری می توان با آن انجام داد. از جمله آن ها می توان به طراحی لوگو و لوگو متحرک اشاره نمود. فتوشاپ دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که موجب شده در میان کاربران علاقمند به این حوزه بسیار محبوب باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های فتوشاپ می توان به ویرایش حرفه ای تصاویر، قراردادن افکت های متعدد، مرور حرفه ای تصاویر و … اشاره نمود.

  • نرم افزار پریمیر

با استفاده از نرم افزار پریمیر نیز می توانید یک لوگو متحرک بسیار زیبا و جذاب برای برند خود طراحی نمایید. افکت های بی نظیر این نرم افزار و داشتن ابزارهای متنوع و همچنین محیط کاربری بسیار ساده موجب شده که کار با پریمیر خیلی راحت باشد و افرادی که سابقه کار با سایر نرم افزارهای گرافیکی را داشته اند به راحتی بتوانند با آن کار کنند و به طراحی لوگو مورد نظر خود بپردازند.
سخن پایانی  
امروزه بازاریابی محتوا تاثیر بسزایی در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها دارد. تولید محتوا ویدیوئی نیز یکی از روش های بازاریابی محتوا است که می تواند به شدت مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. حال اگر در ابتدا و انتهای این ویدیو شما از لوگومتحرک یا لوگو موشن استفاده نمایید قطعا برند شما بیشتر در یاد مخاطبان خواهد ماند و میزان وفاداری آن ها به برند شما بیشتر خواهد شد.
ساخت لوگو متحرک را می توانید به شرکت های نرم افزای فعال در این زمینه بسپارید و یا اینکه در صورت داشتن مهارت و دانش کافی در این حوزه خودتان با استفاده از نرم افزارهایی مانند نرم افزار پریمیر به تولید لوگو متحرک بپردازید و شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن باشید.