فقط خدا میدونه که نگه داشتن یک زندگی مشترک تا چه حد نیازمند تلاش و زحمت دو طرفه است. خیلی از جوانانی که تازه ازدواج کردن تصورشون بر اینه که با عشق خالی هم میشه که یک زندگی مشترک رو نگه داشت اما اگر چنین جمله ای رو به یک زوج چند سال ازدواج کرده بگید، احتمالا نگاه عاقل اندر سفیهی به شما خواهند کرد و به خامی شما خواهند خندید.

واقعیت این جاست که وقتی یک دختر و پسر به زیر یک سقف می روند، باید مسائل و مشکلات زیادی را به کمک همدیگر حل و فصل کنند. اگر بتوانند با استفاده از عقلانیت و منطق مشکلات خود را پشت سر بگذارند، احتمالا می توان به بهبود روابط زناشویی آن ها امیدوار بود. یادتان باشد که زندگی بر خلاف آن چه که می گویند، تنها با تفاهم پا برجا نمی ماند. شما باید هنر ظریف و زیبای کوتاه آمدن و همدلی را نیز یاد بگیرید.

اطلاعات زناشویی | نکات مهم روابط زناشویی

داشتن اطلاعات زناشویی و نکات مهم آن برای یک زوج تازه ازدواج کرده از نان شب نیز واجب تر است. اگر اطلاعات شما در مورد زندگی زناشویی در حد فیلم های هالیوودی است باید بگوییم که کارتان زار است. چرا که واقعیت زندگی فرق خیلی زیادی با دنیای سینما و فیلم دارد. شما باید بدانید که برخورد صحیح با همسر باید چگونه باشد. شما باید برای روابط جنسی و زناشویی خود آماده باشید و بدانید که باید چگونه عمل کنید.

مهم ترین اطلاعات زناشویی این است که شناخت دقیقی از روحیات، خلقیات و حتی ویژگی های فیزیکی همسر و جنس مخالفتان داشته باشید. اگر فکر می کنید که به اندازه ی کافی نسبت به این مسائل اطلاعات دارید، توصیه می کنیم در این مورد تجدید نظر کنید. خیلی وقت ها مسائلی که در ذهن شما پیش پا افتاده می رسند، در ذهن همسرتان معضلی بزرگ محسوب می شوند.

مطلب دیگر :   مزایای آگهی رایگان و تبلیغات رایگان اینترنتی

حال باید به مسئله ی مهمی به نام روابط جنسی در طول زندگی مشترک بپردازیم. اگر بگوییم که خیلی از ازدواج ها به دلیل مشکلات جنسی (مثل مشکل واژینیسموس ، یا معضلاتی مانند تنگ کردن واژن و ….) از هم پاشیده اند، احتمالا بیراه نگفته باشیم. بنابراین باید در مورد این مسائل اطلاعات کافی داشته باشید.

ماساژ جنسی | ماساژ تانتریک

در این جا می خواهیم از راز بزرگی به نام ماساژ جنسی با شما صحبت کنیم که می تواند زندگی جنسی شما را متحول کند.این ماساژ که به نام ماساژ تانتریک هم شناخته میشه، ریشه ای چینی و شرقی دارد. در این نوع ماساژ تلاش می شود تا دریچه ها و چاکراهای لذت را باز کرده و به این ترتیب انرژی جنسی را به چیز بزرگ تر و لذت بخش تری تبدیل کرد.

بنابراین بی جهت نیست اگر بگوییم که ماساژ تانتریک می تواند علاوه بر بهبود روابط زناشویی ، نگاه شما نسبت به زندگی و رابطه را به طور کلی تغییر دهد. در تکنیک ماساژ جنسی تلاش می شود حرکت های به طرفین آموزش داده شود که به بهترین نحو ارضای جنسی را تجربه کرد و به این ترتیب بهبود چشم گیری در رابطه ی زناشویی و هم چنین رابطه ی عاطفین زوجین ایجاد کرد.