واشر ها ازجنس E.P.D.M یا پی وی سی می باشند.نوع دیگر کوپلر باندهای کوپلینگ همراه با گسکت یا بدون آن میباشد که لوله ها را با هم چفت لوله کاروگیت میکند. از طرفی هم لوله فاضلابی پی وی سی یا پلی اتیلن با توجه به اینکه مواد اولیه درپتروشیمی های ایران تولید می شود و ارزان تر بدست تولیدکنندگان میرسد هزینه تمام شده کمتری خواهند داشت . از لوله های اسپیرال کاروگیت با پروفیل یکپارچه به صورت مارپیچ توخالی یا دندانه دار حلقوی به منظورتقویت سازه ساخته میشود.این نوع از لوله کاروگیت طبق استاندارد ملی ایران شماره ۹۱۱۶ بخش سوم تولید میشود. مخازن پلی اتیلن قابلیت اجرا با طول ها و قطرهای متفاوت همراه باتمامی انشعابات طبق نقشه کارفرما می باشد.پلیمرها در برابر مواد شیمیایی، اسیدها و مواد قلیایی مقاوم هستند و ساختار بلند زنجیر آنها سبب مقاومت بسیار خوب آن ها میشود . تاریخچه تولید و استفاده لوله های فولادی به اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی باز می­گردد،ماده اصلی لوله از متریال فولادمی باشد، به زبان ساده لوله استوانه ای است طویل و توخالی که دوطرف آن باز می باشد، لوله فلزی دارای سطح مقطع دایره ای شکل و توخالی میباشد که مخلوطی از آلیاژهای ­آهن و فلزات دیگر مانند آلومینیوم، منگنز، تیتانیوم، تنگستن ودیگر آلیاژها می ­باشد.مقاومت و قدرت بالا و استحکام بسیار زیاد لوله فولادی سبب شده تا بتوان از آن هم درسطح زمین و هم در زیر زمین برای انتقال آب و فاضلاب ، گاز و حتی محافظت از سیم ­های برق استفاده نمود.

 

یکی از عوامل دخیل در انتخاب قطر لوله کاروگیت مقدار دبی سیال عبوری در هر سطح مقطع و یا در هر ثانیه است. پس نوسانات قیمت نفت یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در بهای تمام شده این لوله ها است. مجموعه ما قیمت لوله کاروگیت را مناسب تعیین کرده است چرا که هزینه های تولید بسیار پایین است و محصول نهایی با قیمت مناسب به دست مشتری می رسد و می توانید به راحتی نسبت به انجام یک خرید با صرفه اقدام نمایید. نقاط قوت و عملکرد مخزن پلی اتیلن دوجداره باعث میشود این مخازن مناسب ترین مخازن برای نگهداری اسیدها میباشد. لولههای کاروگیت این شرکت با بهره گیری از دانش دستگاه های تولید مدرن و بروز آلمانی و قیمت بسیار مناسب این امکان را به خریدار میدهد که در سراسر ایران بتوانند بهترین قیمت با بالاترین کیفیت ممکن لوله دوجداره کاروگیت را داشته باشد. بنابراین با توجه به نیاز کشور شرکت های ایرانی و سرمایه گذاران داخلی خطوط تولید لوله کاروگیت را از کشورهایی همچون آلمان، هند و چین و لهستان وارد کرده و لوله های کاروگیت را در ایران تولید کردند. لوله های کاروگیت حجیم و سبک هستند بنابراین واردات این نوع لوله از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمیباشد.

لوله کاروگیت در ایران در شهرهای ساوه، گرمسار، سنندج، مشهد، تبریز، قزوین ، اهواز، قم و کرمان تولید می شود که یک نکته مهم در خرید این است که هزینه حمل لوله تا محل پروژه را در محاسبات مالی لحاظ نمایید. مشتریان گرامی: شرکت تولیدی بزرگ روتنگران پارسه افتخار دارد در راستای خدمات برتر خود به خریدار گرامی لوله کاروگیت، این محصول را با هر میزان سفارش به صورت حمل رایگان در سراسر ایران در محل پروژه یا انبار شما تحویل و در اختیار شما قرار دهد. برای جلوگیری از زیاد شدن محل اتصال و تعداد اتصالات میتوان لوله های کاروگیت را در شاخه های بلند تولید کرد.مثلا لوله 12 متری را می توان به راحتی با تریلی حمل کرد و تعداد اتصالات کاهش می یابد. به کار میروند و این لوله میتواند با توجه به مزایای بی شمار لوله پلی اتیلن و اتصالات پلیاتیلن، هزینه اجرای چنین پروژههائی را کاهش دهد. تولید لوله PVC-U دو جداره به منظور کاهش هزینه و افزایش مقاومت بار خارجی و طول عمر بهره برداری جهت انتقال آب های ثقلی و کم فشار ،شبکه فاضلاب شهری و صنعتی و جمع آوری آبهای سطحی طراحی گردیدو تکنولوژی و دانش آن از کشور آلمان می باشد.

 

سیستم های ضد آب بدون فشار، ممکن است پس از نصب نیاز به آزمایش فشار با توجه به روش های شناخته شده داشته باشند تا عملکرد آنها تایید شود. لوله کاروگیت انعطافپذیر و چکشخوار است. غیر یکنواخت بودن کیفیت تولید در سرعت بسیار بالا و نیز برای کنترل هر بخش نیاز به یک اپراتور و در کل به دو اپراتور (به جز کارگران ساده )برای کل خط از معایب دیگر روش تولید لوله کاروگیت اسپیرال و پلی اتیلن اسپیرال با روش سنتی می باشند . پس از تزریق لایه داخلی به لوله اسپیرال کاروگیت که به رنگ زرد می باشد توسط غلتک های قرار گرفته با فشار بالا به سطح داخلی لوله چسبانده می شود. این لوله را می توان با ترکیبی از فولاد یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یا PVC تولید کرد، که میتواند لایه بیرونی لوله را کاور کند و یا اینکه همچنان بصورت اکاردیونی باقی بماند.

مطلب دیگر :   SEO SERVICES AND WEBSITE OPTIMIZATION

 

لولههای کاروگیت در شاخه های 3 و 6 و 12 متر تولید میگردند.میتوان لوله کاروگیت را در شاخههای بلند تولید و بصورت طاقهای در مکان نصب تحویل داد. اتیلن الکتروفیوژن گازی و آبی و دو جداره ( فاضلابی ) کاروگیت ، اسپیرال ، پروفیل دار ، کرتیوب دار و لوله و اتصالات کامپوزیتی تا سایز 4000 میلیمتر . در این میان شما می توانید با استفاده از قطعاتی خاص این اتصالات را انجام دهید. تجهیزات و لوازم آزمایشگاه لوله دوجداره کاروگیت در دورههای زمانی خاص که در استانداردها مشخص شده است توسط متخصصین و آزمایشگاههای ذیصلاح مورد آزمایش قرار میگیرند تا از صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل شود تا نتیجه آزمونها دقیق و عاری از هرگونه خطایی باشد و اصطلاحا تجهیزات و لوازم آزمایشگاه لوله دو جداره پلی اتیلن روتنگران پارسه آکرودیته میباشد. بطور ماهیتی، مقاومت مخزن فاضلابی فایبرگلاس در برابر اشعه فرابنفش بیشتر است. در طی فرآیند مخلوط نمودن مواد، حداقل ۲ و حداکثر ۵/۲ درصد دوده به عنوان محافظ اشعه ی فرابنفش اضافه میشود. در تولید لوله پلاستیکی مرحله ی خنک نمودن برای ایجاد پایداری ابعاد ضروری میباشد.

 

سود کارخانه شامل هزینه های تولید، هزینه های انرژی، حقوق پرسنل و سود سهامداران میباشد. پلی اتیلن دارای خواص لازمه و طول عمر بالا و تامین خواسته های بشر در انتقال فاضلاب که کمترین خوردگی توسط گاز ها و اسیدهای فاضلابی را شامل می گردد را دارد.عموما این لوله ها با اندازه قطر داخلی شناخته می شوند.تنوع تولید این لوله با اتصالات مربوطه، بخش عمده ای از انتقال فاضلاب را در کشور به عهده دارد. کارخانه تولید لوله های کاروگیت شامل یک سوله برای دپو کردن مواد اولیه و یک سوله تولید است که در سوله تولید خطوط تولید شامل اکسترودر و کاروگیتور و کاتر و بارانداز قرار دارند. یکی از روش های نصب لوله پلی اتیلن در خطوط آب و فاضلاب است. جهت خنک کردن لولهها از نازلهای آب تعبیه شده دور تادر لوله که در طول کالیبراتور وجود دارد استفاده میشود دمای آب سیستم خنککننده نیز تحت کنترل میباشد.

 

روش دوم اتصال لوله های کاروگیت جوش اکستروژن میباشد که از سایز 800 تا سایز 3500 میلیمتر با این روش انجام میشود . این لوله ها معمولا در سایزهای بالا یعنی از سایز 1000 الی 3200 تولید می گردند. باید دقت کنید که لوله پلی اتیلن تولیدی حتما تمامی ازمون های کیفی بر روی ان انجام شده باشد. لوله های کاروگیت که اخیرا به جمع انواع لوله های پر کاربرد در صنایع گوناگون اضافه شده اند از جنس پلی اتیلن با دانسیته بالا تولید می شوند. جدار داخلی لوله کاروگیت از جنس پلیاتیلن سنگین (H.D.P.E) می باشد اما در بعضی مواقع میتوان لایه داخلی را از جنس فولاد ساخت. در مقابل لایه خارجی کاملا صاف بوده تا سیال بتواند با سرعت بیشتری درون لوله حرکت نماید. قطر دهانه بزرگ لوله سایز ۱۲۰۰ موجب شده تا در کاربریهای بزرگ صنعتی نیز قابلیت استفاده داشته باشد. لولههای PE کاروگیت بهصورت استاندارد در اندازههایی با قطر ۱۰۰ میلیمتر (۴ اینچ)، 150 میلیمتر (۶ اینچ) ، 200 میلیمتر (۸ اینچ)، 250 میلیمتر (۱۰ اینچ)، 300 میلیمتر (۱۲ اینچ)، 375 میلیمتر (۱۵ اینچ) و ۴۵۰ میلیمتر (۱۸ اینچ) تولید میشود.