آپارتمان مبله به اتاق یا خانه ای می گویند که دارای مبل و اثاث زندگی باشد. مهم ترین عوامل و بحث هایی که در زمان اجاره ﺁپارتمان یا هر نوع ملک دیگری مورد توجه است و بسیار چالش برانگیز می باشد اجاره آپارتمان و مبلغ و میزان اجاره بهای آن و همچنین ودیعه و شرایط قرارداد می باشد. حال به برخی از نکات که در زمان اجاره خانه بهتر است رعایت شود اشاره می کنیم. این نکات عبارتند از:

اجاره آپارتمان مبله چه زمانی به کار می آید؟ آیا برای شما هم پیش آمده هنگام مسافرت به شهری دیگر، اقامت در یک منزل شخصی را به ماندن در هتل ترجیح دهید؟ آیا دانشجوی شهر دیگر هستید و قصد سکونت در خانه ای کوچک به جای ماندن در خوابگاه را دارید؟ برای این منظور لازم است شما به دنبال آپارتمان اجاره ای باشید و چه بهتر است که این آپارتمان مبله باشد و امکانات لازم برای رفع نیازهای شما را داشته باشد. ما در این مقاله توصیه های مهمی در رابطه با اجاره آپارتمان و آپارتمان مبله را برای شما آورده ایم. برای خواندن ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

اجاره اپارتمان مبله در تهران

دنیای رهن و اجاره مسکن دنیای گسترده ای دارد، چون با توجه به موقعیت هر ملک و شرایط طرفین معامله، همیشه حرف های متفاوتی برای گفتن هست. در مقاله های قبلی در مورد رهن و اجاره کردن خانه و آپارتمان مطالبی را برای شما بازگو کردیم اما در این نوشتار قصد داریم به طور خاص به اجاره آپارتمان و آپارتمان مبله بپردازیم. پس اگر به دنبال سوئیتی مبله برای اجاره هستید، پیش از اقدام برای بستن قرارداد با ما همراه باشید تا نکات مهمی را به شما توصیه کنیم.

اجاره خانه مبله در تهران

برای بسیاری از افراد اجاره کردن سوئیتی که وسایل مورد نیاز زندگی را دارد و به عبارتی مبله است جزء اولویت ها بوده و هنگام جست و جو برای یافتن مسکن به سراغ این گزینه ها می روند. آیا می دانید دلیل این اقدام چیست؟

اجاره کردن آپارتمان یا آپارتمان مبله مزایای خاص خودش را دارد که در ادامه این مطلب به شرح آن ها می پردازیم:

  1. اجاره کردن یک آپارتمان مبله نقلی هزینه ای به مراتب کمتر از اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت را دارد. اگر شما برای مدت کوتاهی به شهری سفر کرده اید خوب است با توجه به بودجه ای که دارید، سوئیتی مبله اجاره کنید.
  2. مزیت دیگر آپارتمان های اجاره ای :این آپارتمان ها وسایل لازم برای زندگی را دارند و دیگر نیازی نیست افراد دغدغه تهیه وسایل اولیه و ضروری برای زندگی را داشته باشند.
  3. آپارتمان های مبله، دردسرهای اسباب کشی و جا به جایی منزل را ندارند. در نتیجه هزینه هایتان کاهش می یابد..
  4. آپارتمان یا آپارتمان های مبله معمولا مجهز به وای فای هستند.
  5. آپارتمان های مبله شده به ایستگاه تاکسی و یا خطوط بی آر تی نزدیک بوده و دسترسی خوبی به مراکز شهر دارند.
مطلب دیگر :   چگونه با قانون جذب به اهدافمان دست پیدا کنیم ؟

اجاره اپارتمان مبله در استانبول

نکاتی درمورد اجاره آپارتمان مبله

۱- از مهم ترین مسائلی که در هنگام اجاره کردن آپارتمان مبله باید به آن توجه داشت این است که وسایل و تجهیزات خانه به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. ما به شما توصیه می کنیم که حتما بدون تعارف و با دقت هرچه تمام تر امکانات آپارتمان مبله نظیر تخت، یخچال، کمد، فرش و …را  بازبینی کنید و در صورتی که متوجه نقصی شدید به سرعت آن را با صاحب خانه در میان بگذارید.

۲- پس از آن که خانه را از صاحبش تحویل گرفتید در استفاده از وسایل دقت کنید چون شما مسئول آن ها بوده و پس از پایان مهلت اجاره، باید آپارتمان مبله را همانطور که تحویل گرفتید به مالک پس دهید.

۳- برای آن که خیالتان راحت باشد و دردسرهای احتمالی کاهش یابد ما به شما پیشنهاد می کنیم وسایلی را که به آنها نیاز ندارید از اول از صاحب خانه تحویل نگیرید. در این صورت شما مسئولیتی در برابر آن وسایل نخواهید داشت.

۴- دقت کنید که در زمان امضا کردن قولنامه تمامی موارد مربوط به خانه از جمله آسیب ها و خرابی های آن به صورت رسمی ثبت شده باشند چون مسئول پرداخت هزینه های تعمیر خانه بر عهده مالک بوده و مستاجر فقط مسئول نگهداری و تعمیر خانه به صورت روزانه است. ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از آنکه در آپارتمان ساکن شوید، اگر خسارتی در خانه وجود دارد آن را برطرف کنید.

۵- بودجه که در اختیار دارید و می توانید برای اجاره آپارتمان هزینه کنید نقش مهمی در انتخاب شما دارد. ابتدا باید پیش از هر اقدامی به بودجه خود نگاه کنید و سپس متناسب با آن به دنبال آپارتمان مبله مورد نظر خود باشید. محله و امکانات آپارتمان روی قیمت اجاره آن تاثیر گذارند.

 امکانات ضروری برای اجاره خانه مبله

  • اتاق نشیمن مبله که دارای یک مبل و میز است.
  • کف پوش؛ حداقل موکت یا فرش شده باشد.
  • اتاق‌ خواب دارای تختخواب باشد.
  • آشپزخانه دارای امکانات اساسی باشد که این لوازم شامل یخچال، اجاق‌گاز، آبگرمکن و ماشین لباسشویی می‌شود.
  • ظروف پخت غذا به اندازه لازم موجود باشد.

شما می توانید برای رزرو خانه مبله در استانبول در تهران اقدام نمایید : اجاره اپارتمان مبله در استانبول