پایان نامه رشته حقوق

نفقه فرزند شیرخواره: ممکن است در طول زندگی مشترک زوج و زوجه ، اختلافات و مشکلاتی پیش آید که زوجین تصمیم به جدایی و طلاق از یک دیگر ، بگیرند . به تبع در چنین مواقعی باید تکلیف یک سری از حق و حقوق ها و مسائل ، مشخص شود . برای مثال می توان به : نفقه زوجه ، نفقه فرزند یا فرزندان حاصل از ازدواج زوج و زوجه ، مهریه زوجه ، و … اشاره کرد .
دلیل مراجعه به پزشکی قانونی برای طلاق از مواردی که نیازمند مشاوره با وکیل طلاق می باشد.موسسه تهران طلاق آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد .
حکم جلب در جرایم مالی مخصوصا در مطالبه مهریه مجازات نیست بلکه فقط اعمال فشاری ‏است برای پرداخت دین و به دلیل آنکه مطالبه مهریه یک دعوای حقوقی میباشد.تهران طلاق جهت دریافت مشاوره رایگان در خدمت شما می باشد.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن مشاورین و وکلایی متخصص و با تجربه ، آماده ارائه خدمات در خصوص مسائل حقوق خانواده ، به عموم افراد می باشد .
طلاق از طرف مرد معمولاً پروسه آسانی دارد و خیلی زود به نتیجه می‌رسد. درصورتی‌که چنین نیست.مؤسسه تهران طلاق در این مورد نیز مشاوره‌های دقیق و حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه مهریه سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
طلاق توافقی به علت آن که زن و شوهر در مورد تمام مسائل موجود ، با هم توافق کردند و دیگر‌ نیاز به ارجاع به کارشناس و … نیست ، به تبع مدت زمان کوتاه تری درگیر پروسه طلاق می باشند .
مهریه در چه شرایطی تعلق نمیگیره ؟ سوالات فراوانی مطرح می شود ، از جمله این سوالات این امر است که آیا به زنی که به همسرش خیانت کرده است ، مهریه تعلق می گیرد یا خیر ؟
وکلای کارآزموده و با تجربه موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء زبده ترین و متخصص ترین وکلای تهران می باشند که سال های زیادی در زمینه مسائل حقوق خانواده ، فعالیت کرده و می کنند و پرونده های موفق کثیری نیز ، در این رابطه داشتند .
تیم تهران طلاق مؤسسه‌ای معتبر در زمینه ارائه خدمات وکالت پرونده‌های خانوادگی و وکیل مهریه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
در مورد طلاق و حضانت فرزند ، ذکر‌ کرد این امر است که : هیچ تفاوتی نمی کند که فرزند حاصل از ازدواج زن و مرد ، پسر یا دختر باشد .
نحوه کسر یک چهارم حقوق برای مهریه .اگر زوج کارمند بود بر طبق مضمون ماده ۶۹ قانون اجرای احکام مدنی : در صورت کارمند بودن مرد و مجرد بودن او و همچنین نبود فرزند ، از حقوق مرد تا میزان یک سوم برای پرداخت مهریه زن ، توقیف و کسر خواهد شد.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، دارای وکلا و مشاورین حقوقی زبده و با تجربه ای است که در زمینه تمام مسائل حقوق خانواده از دانش و تجربه زیاد برخوردار هستند ، و می توان با خاطر آسوده امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی سپرد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه و معتبر است که سال ها در این زمینه ( حقوق خانواده ، به خصوص مبحث طلاق ) فعالیت کرده است و اینک ، آماده ارائه انواع خدمات به عموم مراجعه کنندگان خود ، می باشد .
وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، از برترین و زبده ترین وکلای تهران هستند و در زمینه حقوق خانواده ، به خصوص طلاق زوجین و انواع آن ، خدمات قابل توجهی به هر یک از زوجین ارائه می دهند . خدماتی مثل : مشاوره حقوقی به صورت حضوری و یا حتی آنلاین و تلفنی ، و … .
اگر زن طلاق بخواهد باید همسر خود را نیز راضی کند تا آن را انجام دهد.طلاق از سوی زن بدون وکیل یک پروسه زمان بر، سخت، پرهزینه و چالش‌برانگیز خواهد بود.
از برترین و با تجربه ترین و متخصص ترین وکلای تهرانگروه وکلای تهران طلاق می باشند ، که در زمینه تمام مسائل موجود در حوزه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و دارای پرونده های موفق بسیاری می باشند.جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه طلاق سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
هزینه وکیل برای درخواست طلاق از طرف زن:هزینه دادرسی طلاق به درخواست زن در سال 1400 بر اساس دادرسی و تعرفه خدمات قضایی امسال ، به علت مادی نبودن دعوای طلاق از طرف زن ، از 40 هزار تومان تا 180 هزارتومان تخمین زده می شود . این هزینه همراه با هزینه دفاتر خدمات قاضی حدودا 200 هزارتومان براورد شده است
موسسه حقوقی پر مخاطب و معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه درخشان و مفید در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : مهریه زوجه و نحوه مطالبه آن ، نفقه زوجه و نفقه فرزندان و اقارب ، اجرت المثل ایام زناشویی ، حضانت و شرایط سلب حضانت فرزند ، و … ) آماده ارائه خدماتی نوین می باشد ‌.
هزینه وکیل طلاق بستگی به پیچیدگی پرونده طلاق دارد .موسسه تهران وکیل ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد.
وکلای موسسه تهران طلاق ، از برترین وکلای تهران هستند که می توانند به زوجین در خصوص طلاق توافقی ، و همچنین در خصوص دیگر انواع طلاق ، خدمات قابل توجهی ارائه دهند .
مطلب دیگر :   فروش سرور های مجازی ایران - هلند - ترکیه با 10 درصد تخفیف دائمی
برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید