۵ کمپین های موفق با استفاده از دیجیتال برای تغییرات اجتماعی

دیجیتال یک رسانه قدرتمند برای مارک ها است. همچنین می تواند یک کانال مؤثر برای تغییر باشد. با توجه به اینکه جوامع و مردم در سراسر جهان با چالش های بسیاری روبرو هستند ، کمپین هایی که باعث افزایش آگاهی می شوند ، می توانند به بهبود زندگی کمک کنند.

دیجیتال

دیجیتال به دلیل ماهیت تعاملی و در زمان واقعی ، فرصتی را برای افراد فراهم می کند تا از طرف دیگر بازتر و به هم متصل شوند. با درک و نظارت بر برنامه ها به طور فزاینده ای ، سازمان های با بهره گیری از اینترنت رویکرد دیجیتالی برای پخش پیام ها ، جذب دلایل و جذب سرمایه به دست می آورند.

در این مقاله ، ما ۵ کمپین دیجیتالی را بررسی می کنیم که با موفقیت از سیستم عامل های آنلاین برای اطلاع رسانی ، به چالش کشیدن و ایجاد تغییرات استفاده می کنند.

۱) سلامت روان را بهبود ببخشید

اختلالات سلامت روان در سطح جهانی جمعیت زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد. مطالعه ای که توسط سوء مصرف مواد و اداره خدمات بهداشت روان انجام شده است ، نتیجه گرفت که هر ساله حدود ۴۲٫۵ میلیون بزرگسال آمریکایی از بیماری روانی مانند افسردگی ، اختلال دو قطبی یا اسکیزوفرنی رنج می برند.

افسردگی

در سطح جهان ، ۳۰۰ میلیون نفر از افسردگی رنج می برند و مشخص است که درمان ها و راه حل های بیماری روانی نیاز به پالایش دارند. و این دقیقاً همان کاری است که دانشگاه استنفورد با چت بابات خود ، ووبوت انجام داد.

راه حل

Woebot به عنوان یک عامل مکالمه خودکار (برنامه چت فکر کردن) ، برای نظارت بر روحیه کاربر و سپس آموزش مکانیزم های مقابله طراحی شده است.

روحیه

chatbot با ادغام فن آوری و رفتار درمانی ، از مکالمات روزمره استفاده می کند تا از مردم درباره وضعیت عاطفی و اتفاقاتی که در زندگی آنها اتفاق می افتد ، بپرسد. از این گفتگوها ، ووبوت در مورد سلامت روان و سلامتی صحبت می کند. Woebot همچنین فیلم ها و ابزارهای مفید دیگری را که برای وضعیت فعلی کاربر تنظیم می شود ، ارسال می کند.

استفاده از این برنامه نسبت به گروه کنترل اضطراب و افسردگی را در افراد ۱۸ تا ۲۸ ساله کاهش داده است. علاوه بر این ، تعامل ها فقط در یک سال ۵۰٪ ماه به ماه در یک سال با ۲ میلیون پیام تبادل شده بین ربات و کاربر در Facebook Messenger تبادل می شوند.

اضطراب

۲) بهبود نرخ سوادآموزی

بی سوادی یک بحران جهانی است که همه را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال ، با فراوانی بحرانهای دیدنی دیگر که اتفاق می افتد ، بی سوادی اغلب فراموش می شود. و اگر همه گیر بودن بیسوادی نامرئی باشد ، احتمالاً مورد توجه قرار نمی گیرد.

پروژه سوادآموزی خاطرنشان می کند که ۷۵۰ میلیون نفر نمی توانند این جمله را بخوانند ، که بیشتر از جمعیت اروپا است. این تقسیم می شود تقریباً از هر ۱۰ نفر در جهان ۱٫ علاوه بر این ، پروژه سوادآموزی تأثیر اقتصادی بی سوادی را ۱٫۱۹ تریلیون دلار در سال اندازه می گیرد.

با این گفته ، این سازمان وجود دارد که قدرت کلمات را به همگان می رساند. هدف آنها اطمینان از این است که هر کودکی که به دنیا بیاید می تواند تا سال ۲۰۳۰ بزرگتر باسواد شود.

برای بالا بردن سطح آگاهی ، سواد پروژه فعالیتهای بازاریابی هدفمند الفبای بی سوادی را راه اندازی کرد. این کمپین یک سکوی بینش محور است که هزاره ها بیشتر از نسل های قدیمی احتمالاً این رسانه را از طریق رسانه های اجتماعی پخش می کنند.

سواد پروژه سالانه تأثیر برنامه آنها را ارزیابی می کند. در جدیدترین گزارش سالانه ، انتظار می رود که کل میزان دسترسی آنها از طریق رسانه به ۳ میلیارد نفر برسد و انتظار می رود کل جامعه آنلاین آنها به بیش از ۲۵۰،۰۰۰ عضو برسد.

۳) هماهنگی های لازم برای رفع سوانح

مدتهاست که درک شده ایم که ارتباط در هنگام فاجعه بسیار کامل است. غالباً اختلافاتی بین اولین پاسخ دهندگان در سطح محلی یا ملی وجود دارد و مسئله فقط وقتی بزرگتر می شود که یک وضعیت به مقیاس جهانی برسد.

بنابراین ، تکامل طبیعی ارتباطات در مواقع نیاز ، رسانه های اجتماعی است که قبلاً موفقیت آمیز بوده است. نمونه ای از هماهنگی اجتماعی در هنگام فاجعه طبیعی J.J. مبارزات انتخاباتی توفان هاروی هات وات. در حالی که میلیون ها آمریکایی خانه های خود را از دست دادند و مجبور شدند در خیابان یا پناهگاه های بی خانمان مجبور شوند ، خسارات تقریباً ۲۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شد. اما در اوج بحران ، افراد و سازمانهای بی شماری برای تغییر و تحمیل ، یک تلاش برای تأثیر آن پس از فاجعه تأثیر زیادی گذاشت.

بازیکن فوتبال آمریکایی برای هیوستون تکسان ، J.J. وات برای جمع آوری پول برای قربانیان طوفان هاروی در YouCaring.com راه اندازی کرد. هدف اولیه وی رسیدن به ۲۰۰۰۰۰ دلار بود. به زودی ، مبارزات انتخاباتی وی در رسانه های اجتماعی ویروسی شد. در کل ، تلاش های وات بیش از ۳۷ میلیون دلار برای طوفان هاروی ریلد ، یکی از موفق ترین کمپین های خیریه در ایالات متحده تا به امروز جمع آوری کرده است.

۴) برابری جنسیتی

ممکن است Millie Dresselhaus یک نام شناخته شده در جامعه گسترده نباشد ، اما کمپین دیجیتال جدید جنرال الکتریک (GE) با هدف قرار دادن او در نقشه به عنوان زن پوستر برایعلوم پایه.

به عنوان اولین زنی که موفق به کسب مدال ملی علوم مهندسی شد ، از دستاوردهای میلی برای تجلیل از دانشمندان زن استفاده می شود تا از دختران الهام بگیرد تا دانشمندان در “” اگر دانشمندان مشهور بودند؟ ” پویش.

طبق تحقیقات GE ، فقط ۱۳-۲۴٪ برنامه های فناوری اطلاعات و مهندسی در مقیاس جهانی شامل زنان و کمتر از یک سوم وارد رده های رهبری ارشد می شوند. هدف این کمپین ها تغییر دادن این امر با برجسته کردن این واقعیت است که دستاوردهای دانشمندان زن باید از دستاوردهای فرهنگ مشهور پرده بکشد.

افراد زیادی در خارج از کشور هستند که کارهای برجسته ای انجام داده اند و سزاوار تحسین و تحسین هستند و نگه داشتن آن زنان به عنوان الگوی نقش ، روشی واقعاً سرگرم کننده است برای درخشش چراغی بر آنچه که ما به آن تعادل معادله و پرداختن می پردازیم. این چالش گسترده در صنعت برای جذب زنان بیشتر در STEM چیست – Linda Boff، GE CMO

هدف نهایی این فعالیت ۲۰،۰۰۰ زن در نقش های فنی تا سال ۲۰۲۰ است که نمایندگی زنان را ۳۶٪ افزایش می دهد. در نتیجه هشتگ #Balancethe Equation و وب سایت GE-girls.com ، این شرکت هزاران بازتوییت و نظر را جمع آوری کرده است.

۵) آگاهی ضمنی تعصب

شورای تبلیغاتی ایالات متحده از طریق کمپین عشق بدون برچسب خود یک پیام واضح را بیان می کند – از تعصباتی که حتی نمی دانید از آن مطلع هستید آگاه باشید.

این تعصبات – که به عنوان ضمنی شناخته می شود – به نگرش مردم یا کلیشه ها و بدون هیچ گونه آگاهی آگاهی اشاره دارد. متأسفانه ، تعصبات ضمنی فراگیر است ، به این معنی که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف از این کار این بود که مردم را ترغیب کرد که خود را آموزش دهند و در صورت سطح آمدن مواظب سوگیری باشند. از طریق شبکه های اجتماعی ، عشق بدون برچسب است مردم را ترغیب می کند که همه جوامع را بپذیرند و از آنها بدون در نظر گرفتن دین ، ​​نژاد ، سن ، جنسیت ، تمایلات جنسی و توانایی قدردانی کنند.

گرچه از سه سال پیش راه اندازی شد ، اعضای جامعه هنوز هم فعال هستند. ماندگاری فعالیت به خودی خود یک پیروزی است. هر هفته ، اعضای جامعه یادآوری های تصویری بارگذاری می کنند که “عشق هیچ برچسب ندارد” برای چهره های همراه برنامه از برنامه عشق.

در نتیجه ، بیش از ۱ میلیارد برداشت در حالی ایجاد شده است که در حساب های اجتماعی:

در کل ، تعداد اجتماعی آنها معادل محدود کردن یک شهر کوچک برای تغییر است.

ما قبلاً می دانیم که دیجیتال یک بستر قدرتمند برای مارک ها است. و اکنون ، بازاریابان در حال درک این موضوع هستند که یک مسیر فزاینده قدرتمند برای تغییر است. در حالی که نتایج حیرت انگیزی که ما در این مقاله به آن گزارش داده ایم باورنکردنی است ، هنوز پتانسیل آینده این سیستم عامل دیده نمی شود.

به عنوان یک جامعه ، توانایی ما برای هماهنگی تغییرات بی سابقه است. پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۹ ۲٫۷۷ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سرتاسر جهان وجود داشته باشد و این بدان معناست که یک سوم جهان از طریق شبکه های اجتماعی متصل می شوند.

داشتن این توانایی بهبود یافته برای پیوند دادن افراد هم فکر در کنار هم ، این امکان را برای انجام کارهای باورنکردنی دارد.

مشارکت کننده

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristMAS IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa IslandFalkland جزایر (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartini queMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و جزیره توباگو TromelinTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrain امارات متحده عربی اروگوئه ازبکستانV anuatuVenezuelaVietnam جزایر ویرجین Wake IslandWallis و FutunaWest BankWahara صحرای غربی YemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت