اغلب افراد در تهیه لوازم جنیون خودروهای هیوندای و کیا دچار مشکل می شوند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با خیال راحت لوازم یدکی خودروهای کیا و هیوندای را با کد اصلی کارخانه خریداری کنید.

لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای دارای کد اصلی کارخانه می باشند و در خرید قطعات باید به آن توجه کرد.همه خودرو ها دارای یک عمر مفید هستند و به مرور زمان و با افزایش استهلاک قطعات آن، نیازمند تعمیر ویا تعویض خواهد بود. این موضوع در خودروهای خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تمامی لوازم یدکی خودروهای هیوندای و کیا داری کد مخصوص کارخانه می باشد که باید به شکل اصلی یا جنیون خریداری شوند. اغلب افراد در تهیه لوازم جنیون خودروهای هیوندای و کیا دچار مشکل می شوند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با خیال راحت لوازم یدکی خودروهای کیا و هیوندای را با کد اصلی کارخانه خریداری کنید.

خرید لوازم یدکی هیوندای

با افزایش محدودیت های واردات قطعات خودرو به ایران تمام خودروها به ویژه کیا و هیوندای  با مشکل تامین لوازم یدکی رو به رو شده است. دارندگان اتومبیل ها  وقتی به تعمیرگاه های مجاز این خودروها مراجعه می کنند می بایست هزینه سنگینی را برای تهیه لوازم یدکی هیوندای پرداخت نمایند چراکه لوازم یدکی اصلی هیوندای و کیا به سختی پیدا می شود و بسیاری از تعمیرگاه ها برای سود بیشتر از لوازم غیر اصلی استفاده می کنند و از شما هزینه قطعات اصلی را دریافت می کنند  که این امر باعث ایجاد مشکلات بسیاری در خودرو می شود. و شما بد از مدت کوتاهی نیازمند تعویض آن قطعه می شوید . این قطعات چون استاندارد نیستند ممکن است قطعات دیگر را تحت شعاع خود قرار دهند و آنها را نیز خراب کنند و هزینه شما چند برابر می شود.

لوازم یدکی کیا را از کجا خریدای کنیم؟

یکی از روش های رایج و معمول برای خرید لوازم یدکی کیا جستجو در اینترنت است. شما می توانید بسیاری از شرکت های فروش لوازم یدکی را در اینترنت جستجو کرده و با بررسی و استعلام قیمت قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید. بهتر است قبل از شروع جستجو کد فنی قطعه مورد نظر را پیدا کنید با این کار سریعتر می توانید  لوازم یدکی کیا خود را خریداری کنید . همچنین بعد از خرید قبل از باز کردن بسته کد فنی را با کد فنی قطع چک نمایید قطعات اصلی خودروهای کیا و هیوندای خیلی دیر خراب می شنوند و خیال شما با خرید قطعات اصلی تا سالها راحت خواهد بود.

مطلب دیگر :    وارد کننده رسمی گوشی اپل

جنیون بخرید!

خرید لوازم یدکی کیا به صورت جنیون را جدی بگیرید چون قطعات غیر جنیون (غیر اصلی) از کیفیت ساخت پایینی برخوردار هستند و بعد از مدت کوتاهی شما نیازمند تعویض و خرید قطعات جدیدتر می شوید.  اگر از قطعه اصلی استفاده نکنید در مدت زمان‌های کوتاهی شما را مجبور به تعویض قطعات دیگر نیز خواهد کرد و اصطلاحا خودرو به خرج می‌افتد.

 این به خرج افتادن خودرو در ماشین‌‌های عادی شاید خیلی به اندازه خودروهای کیا و هیوندای سخت نباشد، ولی برای تهیه قطعات این خودروها شما باید هزینه بالایی بکنید و هم زمان زیادی برای پیدا کردن لوازم یدکی بگذارید. پس توجه داشته باشید کالایی که خریداری می کنید جنیون (اصل) باشد تا دوباره نیاز به تعویض پیدا نکند.

طول عمر لوازم یدکی

طول عمر قطعات کیاو هیوندای  به دلیل کیفیت مناسب ساخت آن به نسبت خودروهای مشابه و هم رده‌های آنها  بیشتر بوده بنابراین قیمت بالاتری دارند و به دلیل طول عمر آن دیرتر خراب می‌شوند. همچنین لوازم یدکی تقلبی که استانداردهای لازم را ندارند، ممکن است زودتر خراب شوند یا طول عمر کمتری داشته باشند.

لوازم اصلی را ارزان بخریم

اصل بودن لوازم یدکی نباید تاثیر چندانی در قیمت آن داشته باشد؛ اما می‌توان گفت که خرید قطعات هیوندای و کیا  با قیمت مناسب می‌تواند منطقی باشد. گران‌تر بودن اندک قیمت لوازم یدکی اصلی، بحث دور از تصوری نیست. چرا که لوازم اصلی اتومبیل کیفیت ساخت بالاتری داشته و به همان میزان استهلاک کمتری خواهد داشت.

خرید لوازم یدکی کیا و هیوندای  آنقدرها هم کار آسان و ساده‌ای نیست چرا که به دلیل مشکلات ارزی، واردات این دسته از کالاها نیز با افزایش قیمت رو به‌ رو شده است.

فروشگاه شهریار یدک با هدف افزایش کیفیت خدمات و حذف واسطه ها تمامی لوازم یدکی کیا و هیوندای را با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه می کند.

فروشگاه شهریار یدک

فروشگاه شهریار یدک با ارائه قطعات اصلی با کد اصلی کارخانه  در تلاش است تا با وجود مشکلات موجود، با کیفیت ترین قطعات خودرو را با کمترین سود و بهترین قیمت برای شما مشتریان عزیز در سراسر نقاط ایران ارسال کند. لازم به ذکر است تمامی قطعات موجود، دارای استاندارد و کد اصلی کارخانه هستند و به ‌صورت مستقیم به کشور وارد می‌شود. هدف ما آسایش و راحتی شما در تهیه قطعات یدکی جنیون است.