فقط ۲ قدم تا سئو همدلانه با گوگل باقی مانده است!

همونجوریکه گفتیم باید به کام گوگل خوش آید و رضایت کافی رو از کارکرد شما داشته باشه. جوری که شما با سلایق وگوگل که طی الگوریتم ها اعلام می شه هم صدا شید. تعبیری از که ما در فست سئو اون رو سئو همدلانه می خوانیم. که به طور کامل با خواسته های گوگل منطبقه. نکته مهم : برای دانلود متن کامل فایل پایان نامه ها به سایت sabzfile.com مراجعه نمایید
آشنایی با گوگل و تغییر و تحولاتی که در روش هدف دار های اعلام شده بوسیله اون صورت گرفته شما رو زودتر به این همدلی می رساند. هر چند که این پروسه پیچیده س و اگه نه باید بیشتر سایت ها در صفحه اول گوگل جای داشتن.  واسه جواب به تموم به چه دلیل و چیجوری های ذهنتون دور و بر انجام سئو همدلانه و کلا طوری که به طور کامل با استاندارد های گوگل هماهنگ باشه این دو قدم رو طی کنین.

سئو همدلانه و دیده شدن بوسیله گوگل

با این دو قدم می تونید یا به گوگل نزدیک تر شید یا واسه همیشه از اون فاصله بگیرین:
اقدام با در نظر گرفتن منافع دوطرفه
واسه حضور در جمعیت های انسانی و پذیرفته شدن لازمه کارایی در جهت برآوردن کردن منافع جمع انجام بدیم. به زبون دیگه تک روی هیچ معنایی تو یه رابطه دوطرفه نداره. هم همین گونه س. وقتی که واسه اولین معرفی شد تا بدون تلاش و با پرداخت پول در گوگل کنه از عواقب این تک روی اطلاع نداشت.
در فقط به نیاز های خود توجه می کنیم؛ غافل از این که پنگوئن، پاندا و مسائل کراول شدن اسکریپت های جاوا به کمک گوگل شتافته ان تا کسائی که می خوان از راه غیر مساوی و با تقلب در گوگل به برتری برسن شکست بخورند. به این دو سوال جواب بدید که گوگل ازم چه می خواهد و کاربر از گوگل و شما چه انتظاراتی داره؟
تشخیص نیاز های گوگل
گوگل به دنبال تعامل، دسترسی آسون و محتوا کارشناسی شده که خوب توانایی ایندکس شدن رو داشته باشه. هر چیزی که گوگل می خواهد نیاز های کاربر رو هم پوشش می دهد. همدلی با گوگل و کاربر رو با دقیق شدن و فوکوس کردن بر نوع محتوا به دست بیارید. درگیری زیاد با رنک و تولید محتوا به طور کامل تکراری که فقط با کلمات کلیدی بخواد کاربر جذب کنه شما رو به بیراه س می کشوند.
این رو از ذهنتون هیچوقت خط نزنین که کاربر همیشه واسه دیدن سایت ها در سفره. همدلی خود رو از این مسافران افسوس نکنین. شاید بهتر باشه خود رو به تیم ما در فست سئو بسپارین و از خود مطمئن شید.

این مطلب را هم بخوانید :
روش های افزایش دیدگاه در سایت (قسمت سوم)

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *