فاکتور‌ های اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ : نزدیکی به کاربران مهم‌تر است!

هنوز تعطیلات به پایان نرسیده و شما در جاده های سرسبز شمال مشغول رانندگی هستین. هیچی بهتر از یه رستوران با کیفیت خستگی راه رو از تن جدا نمی کنه. پرس و جو از بومیان منطقه واسه پیدا کردن نزدیک ترین رستوران در راه آستارا – انزلی در آخر شما رو بعد از یه مدت به نتیجه می رساند؛ ولی مگه هنوزم کسی با وجود جستجو محلی گوگل به تجربیات ضد و خلاف رهگذران اکتفا می کنه؟
یه سال گذشت و هنوزم گوگل دقیقا مشابه با سال ۲۰۱۶ روی جستجو محلی و تاثیر اون در هدایت کاربران تاکید داره. همونجوریکه می ببینن نقش جستجو محلی در زندگی امروزی خیلی بیش تر از اون چه که تصور می کنین شده و فاصله و نزدیکی در استقبال از خدمات بوسیله جستجوکنندگان اهمیت بیش تری داره.
در این یه سال گوگل تغییرات زیادی رو در نمایش یافته ها با جستجو محلی ایجاد کرده که یکی از اون ها تغییر نمایه هفت ستونه در جستجو محلی به سه ستونه س.

سئو محلی
سئو محلی

لیستی از عامل های اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ رو می خونید. این عامل ها به صورت جداگونه روی pack3 و Local Finder یا به ترتیب یافته های محلی و بعد نتایجی که از راه سرویس گوگل مپ به دست آمده انجام شده ان.

فاکتورهای اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷

عامل های اصلی در Local Finder
• کیفیت و اعتبار لینک های ورودی به دامنه
• اعتبار دامنه های سایت
• مختلفی لینک های ورودی به دامنه
• کلمات کلیدی در رابطه به محتوای سایت
• تعدد لینک های ورودی
• اندازه کلیک ها نکته مهم : برای دانلود متن کامل فایل پایان نامه ها به سایت sabzfile.com مراجعه نمایید
• کلمه کلیدی های جغرافیایی در رابطه به محتوا ( مثلا خدمات سئو تو تهران)
• سازگاری سایت با موبایل

عامل های موثر بر pack3

• نزدیکی نشانی درج شده به محل جستجو شده بوسیله کاربر
• نشانی فیزیکی مشخص تو یه شهر مشخص
• اعتبار و کیفیت لینک های ورودی به دامین سایت
• اندازه کلیک در یافته های جستجو

دقیق شدن و فوکوس کردن بر تغییرات Possum در سئو محلی

بروزرسانی Possum از به روزرسانی های مهم گوگل بوده. در این به روزرسانی کاربران فهمیدن که تنها درج یه نشانی مشخص در سرویس کسب وکار گوگل کفایت نمی کنه و هوش گوگل در مکان یابی سایت ها و هدایت کاربران بیشتر از اینه. این به روزرسانی سئو محلی رو دچار تغییرات زیادی کرد و الان در سال ۲۰۱۷ تماشاگر این تحولات هستیم. در بررسی کلمات کلیدی جور واجور چندین هزار کسب وکار جور واجور مشخص شده که:
۱ – تعدادی از کلمات کلیدی رتبه وب سایت رو تا سه پله پیشرفت داده
۲ – بعضی از کلمات کلیدی مطرح در گذشته موجب افت رتبه کسب وکار ها شده
یعنی با وجود به روزرسانی Possum خیلی از کلمات کلیدی براساس موقعیت جغرافیایی با ارزش یا کم ارزش شده ان. از این رو به تموم عامل های اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ و به روزرسانی الگوریتم های جدید گوگل واسه بهبود رتبه کسب وکار باید توجه خاصی داشت.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست