عوارض بی تحرکی و نشستن زیاد پشت میز

تحقیقات نشون میده که مقدار ساعتی که افراد روزانه روی صندلی می شینه، جدا از داشتن ورزشای روزانه، مستقیما با بیماریای قلبی، دیابت، سرطان و حتی مرگ همراه س.

مشاغلی که همیشه با پشت میز نشینی همراه س، کم کم عمر افراد رو کم می کنه و باید اضافه کرد که بی تحرکیای دراز مدت شدیدا به سلامتی آسیب می زنه.

نکته قابل تامل اینه که پیاده روی تنها ۲ دقیقه در ساعات اولیه صبح می تونه راهی واسه مقابله با این بیماریا باشه.

کارشناسان آزمایشاتی رو روی ۳۲۴۳ فرد بزرگسال که لباسای مخصوص شتاب سنج پوشیده بودن، اندازه فعالیت اونا اندازه گیری شد.

اونا به این نتیجه رسیدن فعالیتای باش شدت بالا( چون ایستادن نوشتن و مرتب کردن خونه) و یا حتی فعالیتای با شدت پایین (مانند قدم زدن) می تونه طول عمر افراد رو زیاد کنه.

یادتون باشه، افزایش فعالیت ها با اندازه متوسط و شدید چون دوچرخه سواری، وزنه برداری، آهسته دویدن می تونن جانشین بسیار مناسبی واسه نشستن باشن.

محققان امیدوار بودن تا راه حلای مناسبی رو ارائه بدن چون که ۸۰ درصد افراد آمریکایی به پیشنهادای ورزش( به مدت ۲ ساعت و نیم در هفته) توجهی ندارن.

خواص مدیتیشن واسه پوست و زیبایی

امتیازات مدیتیشن

بازنشر باشگاه خبرنگاران

نکته مهم : برای دانلود متن کامل فایل پایان نامه ها به سایت sabzfile.com مراجعه نمایید

این مطلب را هم بخوانید :  عوارض آرایش در دوران بارداری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *