شفافیت در قیمت گذاری محصولات مدیران خودرو با استراتژی مشتری مداری

تو یه بررسی آماری بیشتر از ۸۰ درصد مشتریان سه عامل شفافیت در قرارداد، عمل به تعهدات و خدمات پس از فروش رو از جمله موارد موثر در انتخاب یه شرکت خودروساز واسه خرید خود اعلام کردن.

در حالی به سه ماهه پایانی سال وارد می شیم که صنعت خودرو ایران ناراحت از عاقبتای به وجود اومده به وسیله طوفان تحریم های یه جانبه آمریکا بازم دچار نابسامانیه.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو هم شناخته می شه، یه شرکت مونتاژ خودروی ایرانیه، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود رو در منطقه خاص اقتصادی ارگ جدید در شهر بم شروع کرد.

بنا به خبر منتشر شده در سایت مدیران خودرو  این شرکت هم به جهت روبرو شدن با شرایط ایجاد شده در وضعیت اقتصادی و تجاری کشور، مجبور به اعمال تغییرات ناخواسته و حتی بر خلاف برنامه های پیشرفت خود گردید. یه تیکه از این تغییر به جهت وابستگی به مباحث تولید، هزینه تموم شده اجناس رو دچار تغییرات قرار داد.

شرکت مدیران خودرو در طول این مدت همیشه تلاش داشته با در نظر گرفتن موجودی مواد اولیه و هم اینکه سازوکار موجود در جفت و جور و شارژ خطوط تولید ، نسبت به ایجاد تعهد فروش به مشتریان شرایط فروش خود رو فعال کرده و تنها بر سرمایه داخلی شرکت محاسبات تولید و تامین رو صورت دهد. شرکت مدیران خودرو در مرحله اول بطور شفاف و رو راست و براساس موجودی مواد اولیه در انبار و هزینه های جاری تولید قیمت های خود رو بالا برد. خودروای تولید شده در این مرحله برابر قرارداده های منعقد شده با مشتریان، در این مدت زمان براساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل گردید تا ضمن احترام به اعتماد مشتریان منافع مالی و الهی مشتریان حفظ شده و فارغ از سیاست دیگه شرکت حقوق اونا رعایت و خودرو اونا در صحت و سلامت و بدون کم و کاست در موعد مقرر تحویل داده شه. شرکت مدیران خودرو توجه به اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مشتری و منافع اونا رو واسه خود سرمایه ایی می دونه که طی بیشتر از یه دهه فعالیت به اون نایل اومده و حاضر نیس خیلی راحت اونو از دست دهد.

این مطلب را هم بخوانید :  یادداشت: شما فیلتر می‌کنید، کسب‌وکارها می‌میرند

مدیران خودرو واسه موندگاری حضور فعالیت تولیدی خود در ایران بازم به دنبال برنامه ریزی و پیشرفت زیرساخت بیشتر در ایرانه. در حدود ۴۰۰ هزار خودرو تولید شده در حال به کار گیری اجناس مدیران خودرو در ایران دلیل اعتماد مردم ایران به این شرکت خودرو سازه. شرکتی که در طول این سالها در هر مرحله به دنبال پیشرفت زیرساختای فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و هم جهت با سرویس دهی بهتر به خونواده مشتریان خود بوده.

خیلی از کارشناسان فکر می کنن بعضی شرکت های خودرویی با به کار گیری شرایط مبهم وضعیت خودرویی کشور، علی رقم ثبات نسبی نوسانات ارزی، بازم با ارائه قیمت های غیر قطعی و البته تحویل های نامتعارف دراز مدت تلاش در جذب سرمایه مشتریان و نگه داشتن اونا هستن تا در دراز مدت قیمت های خود رو زیاد کنن.

شرکت مدیران خودرو الان شرایط فروش فوری با تحویل فوری و قیمت قطعی رو واسه کلیه اجناس خود برقرار کرده. مشتریان می تونن ضمن مراجعه به نمایندگی های سراسر کشور و اطلاع از شرایط ثبت نام از امکان تست رانندگی اجناس قبل از خرید بهرمند شن.

این شرکت، مونتاژ کننده ى بعضی از اجناس شرکت چینی چری اتومبیله که در دو گروه ام وى ام و CHERY در بازار ایران عرضه می شه. اجناس گروه ام وى ام شامل X33، X22 ، X33S و ۳۱۵ و ۱۱۰و هم اینکه اجناس گروه CHERY شامل خودروهای آریزو ۵، تیگو ۵ و تیگو ۷ه. در بین این اجناس چری آریزو ۵ و ایکس ۲۲ دارای پنج ستاره ایمنی هستن. ام ایشون ام ۳۱۵ و ایکس ۳۳ هم از جمله پرفروش ترین خودروهای چینی در بازار ایران به حساب مى آیند.

این مطلب را هم بخوانید :  خودروسازی به سبک ایرانی؛ صنعتی پر رونق در مرز زیان و ورشکستگی

مدیران خودرو دو محصول دیگه رو هم در برنامه های آینده خود داره که هنوز عرضه اون ها شروع نشده؛ یکی از این اجناس خودرو سدان آریزو ۶ و دیگری خودرو شاسی بلند ام ایشون ام X55ه.

نکته مهم : برای دانلود متن کامل فایل پایان نامه ها به سایت sabzfile.com مراجعه نمایید

علاقه مندان می تونن واسه اطلاع از نزدیکترین نمایندگی به محل مورد نظر خود به سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرسwww.mvmco.ir مراجعه کنن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *