راهنمای بازاریابی محتوا

بر خلاف عنوان گول زننده و شیک خود دنیای عجیبی داره! افراد زیادی درگیر این دنیا شدن و خود رو می دانند؛ اما در واقع تنها چیزی که از آموخته ان یه سری اصول کلیشه ایه که هیچ کاربردی ندارن. شرکت های جور واجور مثل فست سئو هم ساده به جایگاه فعلی خود نرسیده ان و طعم با تکیه بر تجربه هایی که ما در به دست آوردیم لذت بخش تر شده. همونجوریکه می دونین

بخش مهمی از رو تشکیل می دهد. طوری که بدون توجه به محتوا و به روزرسانی سایت بی فایده می شه و هر چی قدر هم تلاش کنین به چشم گوگل نمی آید. گوگل ا ز شما محتوا تر و تازه می خواهد. این شمائید که باید این خواسته گوگل رو با برآورده کنین. واسه تولید محتوا بهینه اصول محتلفی هست که بعد از آشنایی با معنی تولید یا باید از اون ها استفاده کنین. راهنما که در ادامه می خونید در این مورد به شما کمک می کنه.

اصول اساسی واسه شروع بازاریابی محتوا

نکته مهم : برای دانلود متن کامل فایل پایان نامه ها به سایت sabzfile.com مراجعه نمایید

از کلمات کلیدی شروع می شه. اولین قدم اینه که خواسته کاربران خود رو بشناسین. فرض کنین شما شرکت هستین و می خواین به کاربران خود این خدمات رو عرضه کنین. کاربر چه کلماتی رو باید در گوگل جستجو کنه تا برند شما ظاهر شه؟ همون کلمات پرکاربردی که در هم قراره روی اونا مانور بدید رو انتخاب کنین. این انتخاب طی سه مرحله انجام می شه:
• آگاهی : در این مرحله کاربر نسبت به مشکلات خود آگاه می شه و واسه جستجو نیاز خود در گوگل اقدام می کنه.
• امتحان : در مرحله دوم کاربر شروع به مقایسه و امتحان نتایج جستجوی گوگل می کنه تا مطلبی متناسب با نیاز خود پیدا کنه. هنر یه بازاریاب واقعی در این زمان مشخص می شه که بتونه کلمات کلیدی خود رو طوری استفاده کرد که کاربر با دیدن عنوان، مطلب رو انتخاب کنه.
• اراده کردن : همه چیز تموم شده! کاربر در این مرحله انتخابش رو انجام داده و راه برگشتی نیس؛ مگه این که محتوا شما کاربردی نباشه و بخواد باقی سایتا رو امتحان کنه.
چون این مراحل کمی سردرگم کننده هستن و از طرفی کاربران با فوت و فن بازاریابی محتوا آشنایی ندارن این خدمات رو در کنار از فست سئو بخواین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست