خرید و دانلود پایان نامه بانکداری اینترنتی

نکته مهم : برای دانلود متن کامل فایل پایان نامه ها به سایت sabzfile.com مراجعه نمایید
<![CDATA[

پیشنهادات وانتقادات
فرم های بازخورد
۱-استفاده از ابزارهای توصیه ای مانند ماشین حساب هایی که برای برنامه ریزی مالی بکار می روند
۱-کنفرانس تصویری
۲-توسعه خدمات
۲-۸)تاریخچه بانک ملت
   بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
(شکل ۲-۳(بانکهای تشکیل دهنده بانک ملت در سال ۱۳۵۸
با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به ۵/۳۳ میلیارد ریال رسید. 
به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵  مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۳۳۱۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است
۲-۸-۱)بانکداری اینترنتی در بانک ملت
بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های دولتی با درک اهمیت بانکداری اینترنتی مجموعه مناسبی از اطلاعات و خدمات را در سایت به نشانی www.bankmellat.ir گرد آورده است. نکته قابل توجه وجود نسخه زبان انگلیسی سایت و همچنین نسخه فلش برای آن است. Page Rank سایت بانک ملت ۴ از ۱۰ می باشد و این عددی نسبتاً خوب برای این سایت محسوب می شود. بانک ملت از طریق سایت اینترنتی خود اطلاعات و خدمات متنوعی شامل معرفی بانک، محصولات بانک، اخبار، آخرین نرخ ارز، شکایات، افکارسنجی و بانکداری الکترونیکی زیر ارائه می نماید. برای بهره گیری از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت باید به نشانی زیر مراجعه شود. http://www.bankmellat.ir/ebank_redirect.aspx بانک ملت به مشتریان اینترنتی خود این امکان را می دهد تاصورت حساب های خود را مشاهده کنند و قبوض برق تلفن ثابتمربوط به تهران را پرداخت نمایند. هر یک از مشتریان برای بهره مندی از این امکانات باید از شعبه مربوطه شناسه و گذرواژه خود را دریافت نمایند. با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی مشتری می تواند:
۱-  سی گردش آخر و مانده حساب خود را در لحظه بصورت Online دریافت نماید.
۲-  قبوض برق و تلفن ثابت که مختص شهر تهران می باشد را از طریق اینترنت پرداخت نماید.
۳- به سایر حسابهای جاری الکترونیک ملت حواله الکترونیکی ارسال نماید.
ویژگیهای که در سیستم حواله الکترونیکی بانک ملت وجود دارند شامل: امکان انتخاب حواله محدود، امکان تعریف سقف مبلغ حواله در سیستم، ارائه آگهی انجام حواله توسط سیستم، امکان تغییر کلمه عبور توسط صاحب حساب و  درج شرح حواله در صورتحساب ذینفع حواله و حواله دهنده می باشد. در همین راستا بانک ملت تصمیم دارد با بهره گیری از پیشرفته ترینروش های موجود در دنیا و با استفاده از یک تراشه هوشمند و یک کارت خوان جیبی سقف انتقال مبلغ حواله اینترنتی خود را در یک محیط امن به ارقام بالاتر افزایش دهد.
۲-۸-۲)خدمات اینترنتی بانک ملت:
خدمات اینترنتی که در بانک ملت ارائه می شود به سرعت باتوجه به تقاضای مشتریان وبهبود عملکرد سایت بهبود می یابد تارضایت واعتماد مشتریان افزایش یابد حال باتوجه به ارتقا این سطح کیفیت خدمات سایت وتنوع خدمات ما دراین تحقیق بر ان هستیم تا بتوانیم میزان اعتماد مشتریان به این خدمات را بررسی نماید وعواملی را بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت موثر رابر اساس مدل شناسایی ورتبه بندی نماییم.
خدماتی که در بانکداری اینترنتی بانک ملت ارائه می شود شامل موارد زیر است:
 
عنوان خدمت
 
زیرمجموعه خدمات
توضیحات
مشاهده اطلاعات حساب
دسترسی به اطلاعات
حساب در یک نگاه

 مشاهده مانده، تاریخ آخرین گردش/ شعبه افتتاح کننده حساب، نوع حساب
مشاهده گردش حساب
مشاهده و چاپ ۵ یا ۱۰ یا
۳۰ گردش آخر حساب
 با انتخاب ۳۰ گردش آخر حساب، امکان مشاهده گردش های قبلی نیز (به تفکیک ۳۰ گردش) امکان پذیر است.
دریافت فایل صورت حساب
دریافت فایل براساس
دوره های: روز قبل، ماه
جاری، ماه قبل؛ و نیز درج
دوره زمانی  با ذکر تعداد
تراکنش
 
 دریافت حداکثر تعداد ۱٫۰۰۰  تراکنش
 امکان تهیه فایل صورت حساب برای پذیرندگان پایانه های کارت خوان
پرداخت قبوض
 پرداخت انواع قبوض
 
 استعلام قبوض پرداختی
 از طریق درج شناسه قبض و پرداخت
 گزارش قبوض پرداختی
 مشاهده و چاپ ۲۵ گردش آخر قبوض پرداخت شده و نیز دریافت فایل حداکثر ۲۰۰ گردش (تا تاریخ روز قبل)
خدمات چک
 تایید مبلغ چک
 چک های مغایر با میزان مبلغ و تاریخ درج شده، پاس نخواهند شد.
 استعلام وضعیت چک
 دارای قابلیت چاپ
 مشاهده وضعیت دسته چکها
 امکان انتخاب گزینه “نمایش یک دسته چک” با ورود سری و سریال چک، یا “نمایش دسته چک ها” با تعیین دوره زمانی
 تامین موجودی چک برگشتی
 تامین موجودی چک برگشتی بدون نیاز مراجعه به شعبه
 گزارشات
 چک برگشتی تامین موجودی شده/وضعیت چک های واگذاری شده، چک های پاس شده
 
 
انواع حواله
 بین حساب های ملت
 حواله اینترنتی (بین حساب
های بانک ملت)
 انجام حواله با قابلیت انواع تایید: عادی، یک بار رمز، امضای الکترونیک
 امکان درج شماره ملت کارت متمرکز به جای شماره حساب مقصد
 امکان واریز با استفاده از شناسه واریزکننده
 حواله منظم
 تعداد دستور انجام حواله منظم: نامحدود
 امکان انتخاب فواصل پرداخت: روزانه، هفتگی، ماهانه
 حواله گروهی
 برای استفاده از این خدمت، فعال سازی حواله سقف بالا برای حساب الزامی است.
 امکان انجام یک فقره حواله گروهی اینترنتی به صورت روزانه  
 پرداخت کارمزد (معادل ۲۵۰ ریال به ازای هر ردیف واریز)
انواع حواله
 بین حساب های ملت
 گزارشات
 گزارش حواله اینترنتی به تفکیک نوع عملیات (واریز/برداشت)، محیط (اینترنت/ خودپرداز) نوع حواله (محدود، نامحدود)، گزارش حواله منظم، گزارش حواله گروهی
 
عنوان خدمت
 
زیرمجموعه خدمات
توضیحات
انواع حواله
بین بانکی
 حواله بین بانکی (پایا)( سامانه اتاق پایاپای الکترونیکی)
 کارمزد صفر
 امکان انتخاب تاریخ انجام حواله(تاریخ موثر)
 امکان انتخاب مجوز ارسال مجدد
 امکان ثبت  چند حواله به صورت یک جا
 امکان درخواست کنترل امضای الکترونیک
 حواله بین بانکی (ساتنا)
 حداقل مبلغ قابل انتقال از طریق حواله ساتنا(سامانه تسویه ناخالص آنی): ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال  
 کارمزد: صفر ریال
 حواله به کارت های
شتابی (سحاب)
 اطلاع از رمز اینترنتی (رمز دوم کارت) و cvv2  کارت جهت انجام حواله الزامی است
 گزارش حواله های سحابی
 امکان انتخاب دوره زمانی
 محیط: اینترنت و خودپرداز
 نوع عملیات: واریز، برداشت، هردو
 گزارشات
 حواله های پایا، حواله های سحابی، حواله های ساتنا
شارژ سیم کارت اعتباری
 
 خرید شارژ سیم کارت اعتباری
 
 
 به دو روش عادی (نمایش شارژ خریداری شده ) و TOP UP  (شارژ مستقیم سیم کارت بدون نیاز به درج رمز شارژ)
 طرف قرارداد با اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل، اسپادان
 گزارشات
 گزارش پنج گردش آخر خرید شارژ سیم کارت اعتباری
 گزارش سه گردش آخر فروش بر خط شارژ اعتباری (Top up)
 براساس مدیا: بانکداری اینترنتی و همراه بانک
مدیریت ملت کارت متمرکز (اکسس کارت)
 درخواست صدور ملت کارت متمرکز
 امکان ایجاد، اصلاح، ابطال درخواست صدور کارت برای  هر یک از حساب ها توسط مشتری با امکان انتخاب شعبه مورد نظر جهت تحویل کارت
 مشاهده اطلاعات کارت
 مشاهده اطلاعات هر یک از کارت ها بر اساس وضعیت کارت( فعال، غیرفعال)، تاریخ انقضاء، حساب های اصلی و فرعی متصل به کارت، تاریخ آخرین برداشت از کارت به تفکیک مدیا و سقف روزانه هر یک
 گزارش وضعیت کارت
 مشاهده اطلاعات تمامی کارت های مشتری در یک نگاه ( براساس شماره حساب اصلی متصل به کارت، شماره کارت، نام دارنده کارت، شعبه و تاریخ آخرین وضعیت)
 
 
عنوان خدمت
 
زیرمجموعه خدمات

این مطلب را هم بخوانید :
اندازه گیری ریسک

دانلود پایان نامه

اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوند.

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  ۷۷u.ir  مراجعه نمایید

رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

توضیحات
مدیریت ملت کارت متمرکز (اکسس کارت)
 درخواست اتصال یا قطع
  اتصال حساب های فرعی
 امکان فعال، غیرفعال کردن وضعیت اتصال هر یک از حساب ها، و نیز تعیین سقف برداشت ماهانه برای ملت کارت متمرکز
 
 غیرفعال نمودن کارت
 برای فعال سازی مجدد کارت باید حتما به شعبه صادرکننده  کارت مراجعه شود
مدیریت کارت حواله سقف بالا
 تغییر رمز کارت
 غیرفعال کردن کارت
 در صورت دارا بودن امضای الکترونیک
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مدیریت کارت سوخت
 
 
 
 
 
 
 
 
 مشاهده صورت حساب و مانده کیف پول
 (در صورت اتصال کارت سوخت به کارت بانکی)
امکان مشاهده ۵ یا ۱۰ یا ۳۰ گردش کیف پول کارت سوخت با انتخاب دوره زمانی
امکان مشاهده ۵ یا ۱۰ یا ۳۰ گردش پرداخت بهای سوخت  (روش اتصال کارت بانکی به کارت سوخت) با انتخاب دوره زمانی مورد نظر 
 دریافت فایل صورت حساب
 (در صورت اتصال کارت سوخت به کارت بانکی)
 امکان دریافت فایل صورت حساب کیف پول کارت سوخت با انتخاب دوره زمانی امکان دریافت فایل صورت حساب پرداخت بهای سوخت  (روش اتصال کارت بانکی به کارت سوخت) با  انتخاب دوره زمانی مورد نظر 
صدور حواله اینترنتی
کارت سوخت
 امکان صدور حواله شارژ جهت حداکثر تعداد ۵ کارت سوخت از طریق حساب های مشتری با درج بن  کارت و مبلغ مورد نظر و تاریخ مورد نظر سقف مبلغ شارژ هر کارت سوخت معادل ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است. پس از صدور حواله، کارت سوخت مورد نظر از طریق پایانه کارت خوان فروشگاهی (POS) و انتخاب  گزینه “کیف پول” “شارژ حواله ها”، شارژ خواهد شد.
 گزارش حواله های صادر شده
 با قابلیت انتخاب شماره حساب، شماره کارت سوخت، دوره زمانی و وضعیت حواله (شارژشده و شارژنشده)
 
عنوان خدمت
 
زیرمجموعه خدمات
توضیحات
عمره مفرده
 ثبت نام عمره
 استعلام وضعیت ثبت نام،
هم گروه عمره
 
 
مدیریت حساب 
 
 
 
 
 
عنوان خدمت
 افتتاح حساب
امکان افتتاح حساب های قرض الحسنه، کوتاه مدت، سپرده مدت دار، سپرده موج، سپرده هدف
 تعریف شماره
حساب های  برگزیده
 تعریف شماره حساب های برگزیده  جهت انجام حواله، بازپرداخت اقساط
 گزارش حساب های واریز
سود
 تهیه گزارش حساب های واریز سود برای سپرده های مدت دار 
زیر مجموعه خدمات
توضیحات
 تولید شبا برای حساب های
بانک ملت
 به منظور انجام حواله های بین بانکی، اطلاع از شماره حساب شبای مربوط به هر حساب ضروری است.
 محاسبه گر سپرده هدف
 محاسبه براساس تعیین تعداد ماه سپرده گذاری، مبلغ واریز ماهیانه، مبلغ هدف، و تاریخ سررسید اولین واریز ماهیانه
 تعیین نام مستعار و
اولویت نمایش حساب ها
 امکان انتخاب نام مستعار برای هر یک از حساب ها وجود دارد.
 در صورت لزوم امکان تعیین نمایش یا عدم نمایش و اولویت بندی نمایش حساب ها توسط مشتری وجود دارد.
 گزارش سپرده های بسته شده
 در صورت بسته شدن هر یک از حساب ها، امکان اخذ گزارش و مشاهده اطلاعات آن وجود دارد.
 
تنظیمات کاربر
 تغییر آدرس الکترونیکی،
کلمه عبور، شناسه  مشتری
 امکان تغییر آدرس الکترونیکی و کلمه عبور و شناسه مشتری توسط مشتری، درصورت لزوم
 تنظیم هشدار (پیامک، ایمیل)
 امکان انتخاب دریافت دوره زمانی هشدار و نحوه دریافت (شامل پست الکترونیک و پیام کوتاه)  به تفکیک برخی خدمات درج شده در سامانه
تنظیمات یکبار رمز، هم
زمان سازی توکن یک بار
رمز
 در صورت دارا بودن توکن یک بار رمز، امکان انتخاب خدمات مورد نظر جهت انجام آن با استفاده از  دستگاه مذکور وجود دارد. همچنین به منظور هم زمان سازی توکن با سیستم بانک (در صورت عدم  هم خوانی)، رمز صادره از دستگاه به صورت ۲ بار متوالی در این قسمت باید وارد، و در  صورت عدم رفع مشکل می باید مراتب از طریق شعبه  افتتاح کننده حساب پی گیری شود.
خدمات الکترونیک
فعال/ غیرفعال نمودن
خدمات الکترونیک
امکان فعال، غیرفعال سازی خدمات به ازای هر حساب
به تفکیک مدیاها: اینترنت، پیامک بانک، تلفن بانک، همراه بانک
جدول ۲-۳)خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت
۲-۸-۳)سایت بانکداری اینترنتی
سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت با استانداردهای روز
دنیا به منظور ارائه خدمات نوین بانکداری اینترنتی به
بهره برداری رسیده است.
از جمله ویژگی های این سایت دریافت گواهینامه امنیت
بین المللی (SSl) می باشد که این اطمینان خاطر را برای
مراجعین خود فراهم نموده تا در محیطی ایمن ، امور
بانکی خود را بدون صرف زمان و هزینه مالی با آسودگی
خیال و آرامش به انجام برسانند.
 ۲-۸-۴ )راهنمای فعال سازی بانکداری اینترنتی
۱٫ مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب
۲٫ تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی
۳٫ دریافت پاکت محتوی رمز
۴٫ مراجعه به سایت مربوط (https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking)
پس از گذشت ۲ ساعت
۵٫ امکان ورود به سایت با درج شناسه مشتری، کلمه عبور و تصویر عبارت امنیتی
۶٫ تغییر کلمه عبور (حداکثر تا ۱۰روز پس از فعال سازی خدمت)
نکته مهم : در صورت عدم مراجعه به سایت و عدم تغییر رمز عبور  پس از گذشت ۱۰ روز از زمان فعالسازی خدمت، مشتری بایستی مجدداً برای دریافت رمزعبور به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه کند.
 خدمات مربوط به ح
ساب های ریالی 
خدمات مر
بوط به تسهیلات
عنوان خدمت
زیرمجموعه خدمات
توضیحات
خدمات اصلی  مربوط به هر فقره تسهیلات
 مشاهده اطلاعات کلی تسهیلات
شماره قرارداد، مبلغ اعطایی، شعبه اعطاکننده، نوع تسهیلات
و نرخ سود، کارمزد
 مشاهده مانده بدهی تسهیلات
اعلام مانده بدهی و جمع کل مبالغ پرداختی
 بازپرداخت اقساط
درج مبلغ قسط و انتخاب حساب تامین کننده وجه
 صورت حساب تسهیلات
امکان مشاهده ۱۰ یا ۲۰ یا ۳۰ عملکرد آخر
 گزارش اخطاریه های تسهیلات
 درصورت وجود، اخطاریه، گزارش آنی نمایش داده خواهد شد
مدیریت تسهیلات
 گزارش تعهدات غیرمستقیم
 نمایش شماره قرارداد، صاحب تسهیلات،

این مطلب را هم بخوانید :
صنایع کوچک و متوسط

]]>

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *