تعریف محتوای با کیفیت در سئو و کلیشه های رایج


در این ویدیو به تعریف محتوای با کیفیت می پردازیم و اینکه محتوای با کیفیت، حتما یه مقاله آموزشی دست اول نیس!
خیلیا تصور میکنن، اگه محتوایی که تولید می کنن، کپی نباشه و جدید باشه، پس محتوای با کیفیتی تولید کردن و چه هزینه هایی که خیلی از شرکتا واسه تیم تولید محتوا، میکنن و در آخر به نتیجه دلخواه نمی رسن و میگن، محتوا تولید کردیم جواب نگرفتیم! لینک سازی کردیم جواب نگرفتیم.کلا دیگه سئو سخت شده!

توجه: مطالب و نکاتی که در ویدیو هست در این متن نیس!واسه دانلود ویدیو، از لینکای پایین همین مطلب استفاده کنین.

محتوایی که تولید می کنین، باید ایجاد رضایت کنه و نیاز کاربر رو برطرف کنه نه اینکه متن و داستانای طولانی واسه کاربر بنویسین! خیلیا واقعا توی این قضیه جملات حوصله سر بری تولید می کنن که خودشونم حوصله خوندنشو ندارن!
مثلا واسه موضوعی مثل تور ترکیه مینویسن: امروزه سفر به کشور ترکیه در بین گردشگران ایرونی، مورد استقبال قرار گرفته و… .دوستان! کسی که دنبال رزرو تور ترکیه هست، حوصله خوندن این متنا رو نداره! امروزه فلان مورد استقبال قرار گرفته! اگه اینطوری محتوا تولید می کنین، همون بهتر که اصلا محتوا تولید نکنین!

ترکیه

به جای این کار، لیستی از تورای ترکیه رو به همراه اژانسای مسافرتیشون و زمانشون و قیمتشون قرار بدین(اصل کاری) و بعد پایین تر صفحه، درباره موضوعات دیگه می تونین اشاره داشته باشین.ولی تمرکز موضوعی محتواتون باید حفظ بشه.حتما ویدئوی آموزشی اصول ایجاد صفحات به ازای کلمات کلیدی رو ببینین.

قیمت

هم اینکه اگه اندازه تبدیل رو هنگام تولید محتوا در نظر نمی گیرین، دارین وقت خودتونو تلف می کنین! محتوایی که در دراز مدت و کوتاه مدت به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، منتهی به افزایش درامدزایی شما نشه، فقط و فقط ، اتلاف وقت شماس.جزئیات بیشتر این آموزش رو در ویدیو ببینین.