بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال

سرگرمی های بسیاری در دنیا وجود دارد که اگر بخواهیم فهرستی از تمامی آن ها تهیه کنیم، تماشای فیلم و سریال یکی از محبوب ترین آن ها در کل جهان به شمار می رود. صنعت سینمای جهان روز به روز در حال گسترش و تنوع بیشتر است و همین سبب شده، تا اکثر مردم به دیدن فیلم و رفتن به سینما روی بیاورند. شاید شما هم جزء آن درسته از فیلم بازانی باشید که اگر یک روز فیلم نبینید به قول معروف آن روزتان شب نخواهد شد! کسانی که تماشای فیلم را به طور جدی دنبال می کنند، همیشه به دنبال جدیدترین فیلم های سینمای جهان هستند و برای به دست آوردن این فیلم ها باید آن ها را از بهترین سایت دانلود فیلم، دانلود نمایند.
این روز ها به دلیل وجود اینترنت و سرعت بالای آن، کمتر کسی به فکر خرید سی دی یا دی وی دی است و اکثر افراد یا فیلم های مد نظرشان را از سایت دانلود فیلم و سریال، تهیه می کنند و یا آن ها به صورت آنلاین از پلتفرم های نمایشی تماشا می کنند. اما متاسفانه یکی از مهم ترین مشکلات اصلی سایت های دانلود فیلم این است که پس از مدتی بسته یا فیلتر می شوند و یا به اندازه کافی دارای آرشیو کامل و جامع نیستند تا هر فیلمی که شما نیاز دارید را ارائه دهند. اما با این وجود باز هم بسیاری از افراد ترجیح می دهند که فیلم های مد نظرشان را از سایت های دانلود فیلم، دانلود کنند. و همین موضوع سبب شده تا این سایت ها، همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته باشند و به همین دلیل کاربران همیشه به دنبال بهترین سایت ها برای دانلود فیلم هستند.
صدها سایت دانلود فیلم در اینترنت وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. برخی از آن ها تمامی فیلم ها و سریال های شان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند و برخی دیگر در ازای دانلود، هزینه ای دریافت می کنند. اما ممکن است که شما به عنوان یک کاربر به دنبال اطلاعات دقیق تری از فیلمی که مد نظرتان است می گردید. برای مثال می خواهید بدانید که فلان فیلم خارجی در چه سالی اکران شده و یا چه امتیازی را در سایت IMDB کسب کرده است و از همه مهم تر خلاصه از داستان فیلم را بخوانید یا تریلرش را تماشا کنید و ببینید اصلا از این فیلم خوش تان می آید یا نه! اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر ویژگی دانلود، اطلاعات کامل و جامعی در اختیارتان قرار دهد، بهتر است تمامی سایت های موجود در اینترنت را بررسی کنید تا سایتی که از همه بهتر است را انتخاب نمایید و یا اینکه به سایت هایی سر بزنید که بهترین سایت های دانلود فیلم ایرانی و خارجی را معرفی کرده اند.
شما طرفدار چه نوع فیلم هایی هستید؟ اکشن، دراماتیک، ترسناک یا کمدی؟ اصلا فیلم های ایرانی را ترجیح می دهید یا خارجی؟ اگر به فیلم های خارجی علاقه مند هستید، سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی بسیاری وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به آرشیو آن ها هر سریال یا فیلم سینمایی که دوست دارید را دانلود کنید.
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شاهد این هستیم که چگونه گوشی های هوشمند تبلت ها و دیگر ابزارهای الکترونیکی جایگزین تلویزیون و فیلم های خسته کننده و تکراری اش شده اند. و همین آمار نشان دهنده این است که مردم زمان زیادی را صرف همین صفحه نمایش کوچک و یا بزرگی که پیش روی خود دارند می کنند. این روزها سیل عظیم تماشای ماراتن گونه فیلم در میان مردم رواج یافته و تماشای فیلم و سریال به یکی از اصلی ترین سرگرمی های مردم در سراسر جهان تبدیل شده است.
از طرف دیگر بهترین سایت های ایران در زمینه فیلم، برای دانلود بروزترین فیلم ها و سریال های دنیا، در کشور با هم رقابت حرفه ای دارند و با اینکار می توانند کاربران خود را هر روز بیشتر و مشتاق تر کنند.

مطلب دیگر :   محصولات واکیوم پارس

سایت imdb چیست؟

کلمه IMDB که برگرفته از کلمات Internet Movie Database به معنای بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم ها است. در سال ۱۹۸۷ کول نیدهام اهل انگلستان یکی از طرفداران پرو پا قرص سینما شروع به ساخت لیست های از بازیگران، کارگردانان و فیلم ها نمود و اولین گام های برپایی شرکت IMDB را برداشت. در سال ۱۹۹۶ این شرکت تشکیل شد و در سال ۱۹۹۸ یکی از زیرمجموعه های Amazon.com شد. در این پایگاه داده، اطلاعات کامل و جامع بازیگران، کارگردانان، عوامل تولید و غیره وجود دارد که در سایت IMDb.com ارائه شده اند. هم اکنون کاربران می توانند به اطلاعات بیش از ۶۰۰۰ فیلم دسترسی داشته باشند. کاربران میتوانند امتیازی بین ۱ تا ۱۰ به فیلم ها بدهند. که در نهایت میانگین این امتیازات رتبه یا نمره IMDb فیلم را تشکیل میدهد.
یکی از مهم ترین مزایای سایت IMDB این است که کاربران می توانند با توجه به امتیازتی که به هر فیلم در این سایت داده شده، بهترین فیلم های سینمای جهان را شناسایی کرده و آن ها را برای تماشا انتخاب کنند.

دانلود فیلم بهتر است یا تماشای آن به صورت آنلاین

این روزها علاوه بر سایت های مختلف دانلود فیلم و سریال، پلتفرم های متنوعی هم برای تماشای فیلم به صورت آنلاین وجود دارد؛ اما اگر بخواهیم دانلود فیلم و یا تماشای آن را به صورت آنلاین با یکدیگر مقایسه کنیم، باید گفت که هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و معایبی هستند. در چند سال اخیر دانلود فیلم، یکی از رایج ترین راه ها برای تماشای جدید ترین فیلم های سینمایی در کل جهان است و در این میان سایت های زیادی فعالیت می کنند. در ادامه به برخی از مزایا و معایب مهم روش های تماشای فیلم به صورت آنلاین و دانلود خواهیم پرداخت.

مزایای تماشای فیلم به صورت آنلاین

  • دیگر نیازی نیست که حجم اینترنت خود را مصرف کنید، چراکه تماشای فیلم آنلاین حجم کمتری از ترافیک شما کم می کند.
  • با تماشای فیلم به صورت آنلاین دیگر حافظه لپتاپ، کامپیوتر و تلفن همراه تان اشغال نخواهد شد، چراکه به احتمال زیاد شما فقط یکبار فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و اگر آن را دانلود کنید احتمالا پس از مدتی به دلیل اشغال حافظه؛ از سیستم تان حذفش خواهید کرد!
  • ممکن است برخی از فیلم هایی که در سایت های دانلود فیلم به دنبالشان هستید، وجود نداشته باشند، اما بتوانید خیلی راحت آن ها را در پلتفرم های تماشای فیلم آنلاین پیدا کنید با این تفاوت که نمی توانید فیلم را دانلود کنید!

معایب تماشای فیلم به صورت آنلاین

  • معمولا برای تماشای فیلم آنلاین مجبور هستید تا از لپتاپ یا گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید و صفحه کوچک آن باعث می شود تا چندان از تماشای فیلم لذت نبرید.
  • اگر اتصال اینترنت تان ضعیف باشد، نه تنها فیلم در حین اجرا مدام قطع خواهد شد بلکه وضوح و کیفیت فیلم هم به شدت کاهش می یابد.
  • ممکن است به دنبال یک فیلم سینمایی یا سریالی خاص باشید و نتوانید آن را به صورت آنلاین تماشا کنید، چراکه تنوع آرشیو سایت های تماشای فیلم آنلاین تا حدودی پایین است.

بهترین سایت دانلود فیلم کدام است؟

این بار بست فارسی در این مقاله قصد دارد به تحلیل و معرفی بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی در سال ۹۸ بپردازد. این آمار بر اساس رنک آلکسا، سرعت وب سایت، دسته بندی‌ ها و موارد تخصصی دیگر تا حد امکان بررسی و بر اساس رتبه ای که بدست آورده اند ارائه شده است.
برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.